Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ  ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ  ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΙΟΥΣΙΟΥΡΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ  ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ  ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΙΟΥΣΙΟΥΡΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1  ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ  ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ  ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΙΟΥΣΙΟΥΡΑ

2

3  Τι συμβαίνει κατά τη διαδικασία μεταφοράς του λογοτεχνικού έργου σε κινηματογραφικό;  Ποια επιστήμη μελετά τη γλώσσα της λογοτεχνίας και του κινηματογράφου;  Ποια είναι τα υλικά της λογοτεχνικής και ποια της κινηματογραφικής αφήγησης;  Υπάρχουν αναλογίες και διαφορές ανάμεσα στις δύο αυτές μορφές τέχνης;  Ποια συμπεράσματα προκύπτουν από την σύγκριση;

4  Από το μυθιστόρημα στο σενάριο  Από το σενάριο στο ντεκουπάζ  Από το ντεκουπάζ στα πλάνα, τις σκηνές και τις σεκάνς

5 ντεκουπάζ πλάνο

6  Η επιστήμη της αφηγηματολογίας προσφέρει τον απαραίτητο μεθοδολογικό εξοπλισμό για μια συγκριτική προσέγγιση και ανάλυση λογοτεχνικού και κινηματογραφικού κειμένου

7  Και οι δύο μορφές τέχνης μας αφηγούνται ιστορίες με αρχή, μέση και τέλος, σημεία κορύφωσης και λύσης, ήρωες με σχέδια ζωής ή αποστολές, πρόσωπα σύμμαχα και αντίμαχα που κινούνται σε χώρους και χρόνους «πραγματικούς» ή φανταστικούς.

8

9 Στη ΛογοτεχνίαΣτον Κινηματογράφο Λέξεις Φράσεις, παράγραφοι ενότητες Κινούμενες εικόνες, ήχοι Μοντάζ (σύνθεση εικόνων) Sequences ή σεκάνς

10 μοντάζ

11 Στη λογοτεχνίαΣτον κινηματογράφο Αφηγητής που δεν συμμετέχει στην ιστορία (γ΄γραμματικό πρόσωπο) Αφηγητής που συμμετέχει στην ιστορία (α΄γραμματικό πρόσωπο) Πανοραμικό πλάνο, voice –off (φωνή που δεν ανήκει σε κάποιον από τους ήρωες) Υποκειμενικό πλάνο, voice-over, champ- contre-champ

12 Στη λογοτεχνίαΣτον κινηματογράφο Αφήγηση χωρίς εστίαση Αφήγηση με εσωτερική εστίαση Γενικά ή πανοραμικά πλάνα Σχόλιο-off, point of view shot, surimpressions, υποκειμενικά travellings, νοερές εικόνες

13 Στη λογοτεχνίαΣτον κινηματογράφο Ευθύγραμμη Αναδρομική αφήγηση Πρόδρομη αφήγηση Αφηγηματικό μοντάζ Flash-back Flash-forward

14 Στη λογοτεχνίαΣτον κινηματογράφο Τεχνικές σύνοψης (έλλειψη, περίληψη) Τεχνικές επιβράδυνσης (παύση, επιμήκυνση) Κόψιμο των πλάνων (cut), έλλειψη, γρήγορη διαδοχή των πλάνων Μακρόχρονα πλάνα – ανάσες, πλάνο – σεκάνς, ακινητοποίηση του πλάνου με τη συνδρομή της μουσικής

15  Είναι και οι δύο αφηγηματικές τέχνες  Η κάθε μια έχει τα δικά της υλικά, τους δικούς της κώδικες, τη δική της γλώσσα  Το πόσο καλά αφηγούνται τις ιστορίες τους εξαρτάται από το πώς χρησιμοποιούν τους δικούς τους, ιδιαίτερους, κώδικες

16  Γεωργία Λουκοπούλου- Αναστασία Μερκούρη, Γράφοντας με την Κάμερα: Ένα Δείγμα Μεταφοράς Λογοτεχνικού Έργου στον Κινηματογράφο   s.com/2008/04/02/rolos_montaz/ s.com/2008/04/02/rolos_montaz/  kinimatografoy-gr/pages/2.html kinimatografoy-gr/pages/2.html


Κατέβασμα ppt " ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ  ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ  ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΙΟΥΣΙΟΥΡΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google