Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

EDITING Το μοντάζ και το πρόγραμμα Σοφία Παπαγεωργίου Σεπτέβριος 2011.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "EDITING Το μοντάζ και το πρόγραμμα Σοφία Παπαγεωργίου Σεπτέβριος 2011."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 EDITING Το μοντάζ και το πρόγραμμα Σοφία Παπαγεωργίου Σεπτέβριος 2011

2 Εισαγωγή Τι είναι επιτέλους αυτό το μονταζ;!

3 Το μοντάζ Η διαδικασία όπου μπορούμε να παίζουμε με τη σειρά των πλάνων μας, να επιλέξουμε αυτά της αρεσκείας μας ανάμεσα σε άλλα πολλά, να επέμβουμε σε αυτά, να προσθέσουμε τίτλους, γραφικά, ήχους, χρωματικές διορθώσεις και αλλαγές, δημιουργία «ενώσεων» - transitions κτλ.

4 Στόχοι του μοντάζ Αφαίρεση αχρείαστων και «άχρηστων» πλάνων. Δημιουργία ροής και ρυθμού στην ιστορία μας. Πρόσθεση εφέ, γραφικών, μουσικής κλπ. Δημιουργία στιλ και διάθεσης.

5 Η αφαίρεση πλάνων και τα Jump Cuts Κάποιες από τις αφαιρέσεις πλάνων προκαλούν ενοχλητικές, παραπλανητικές πολλές φορές, διακοπές, στην όλη δράση, αυτό που αποκαλούμε jump cuts.

6 Αποφυγή των Jump Cuts Insert shot Cutaway Τα ενδιάμεσα πλάνα είναι αυτά που σώζουν τη κατάσταση! Η εναλλακτική λύση είναι τα εφε στις ενώσεις των πλάνων.

7 Editing = Continuity = Συνέχεια Τα πλάνα μας ενώνονται μεταξύ τους σε μια λογική σειρά με συνέχεια δίνοντας έτσι και την ιστορία μας. Θεωρία που ανέπτυξε Ο Ρώσος σκηνοθέτης Pudovkin και συνέχισε το Hollywood.

8 Τεχνικές στο Editing Συνέχειας Προσέχουμε τα Jump Cuts και ειδικά πως ενώνουμε τα πλάνα μας για να τα αποφύγουμε, ειδικά αν προσπαθούμε να δείξουμε στο κοινό ότι είναι δύο πλάνα που γίνονται τον ίδιο χρόνο στον ίδιο χώρο. Εκ του ασφαλούς αν έχουμε κινήσεις κάμερας, αφήνουμε τη κίνηση να ολοκληρωθεί και έπειτα κόβουμε για το επόμενο πλάνο που αποφεύγουμε να έχει την ίδια κίνηση σε αυτή την περίπτωση, δηλαδή δεν ενώνω pan-κίνηση- από δεξιά αριστερά με pan στην ίδια και πάλι κατεύθυνση. Χρησιμοποιούμε ενδιάμεσα πλάνα Χρησιμοποιούμε εφε στην εναλλαγή της εικόνας

9 Tips στο Μοντάζ! Σχεδόν πάντοτε το πιο σύντομο είναι και πιο ενδιαφέρον από το πιο μεγάλο πλάνο. Δώστε τόσο χρόνο στο θεατή όσο χρειάζεται για να ερμηνεύσει το πλάνο και τίποτε περισσότερο, μετά αλλάξτε πλάνο. Δώστε στο θεατή τη καλύτερη θέα που μπορεί να έχει μιας κατάστασης, εναλλάξτε τα πλάνα σας και τις γωνιές λήψεις, δημιουργήστε ποικιλία και ρυθμό.

10 Θα πρέπει να γνωρίζουμε, να σεβόμαστε και να ‘φοβόμαστε’ πάντοτε... Copyrighted Materials - Υλικό Πνευματικής Ιδιοκτησίας

11 Φωτογραφίες, μουσική, σχέδια, μικρά βίντεο και κείμενα τα οποία έχουν δημοσιευθεί προστατεύονται όλα με το νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Από το 1998 ισχύει ότι τα πνευματικά δικαιώματα μιας δουλειάς ανήκουν στον δημιουργό ενόσω βρίσκεται εν ζωή και επιπλέον άλλα 70 χρόνια. Χρησιμοποιώντας υλικό χωρίς τις απαραίτητες άδειες τότε συνεπάγεται σε ποινή χρηματικού ποσού και σε κάποιο χρόνο φυλάκισης!!!

12 Για τη Κύπρο... PRS- Performing Right Society, οι σταθμοί πληρώνουν ένα ποσό το χρόνο και χρησιμοποιούν ότι κομμάτια θέλουν από τις μουσικές επιλογές. εκπρόσωποι του κυπριακού PRS κ. Λιάνα Μηλέα και κ. Μιχάλης Σκουφαρίδης

13 Κάποιες ιστοσελίδες μας δίνουν υλικό χωρίς το φόβο πνευματικής ιδιοκτησίας!!! The British Film Institute - The British Film Institute Google's collection of National ArchivesNational Archives Για μουσική: PLRMusicClub.com Για θέματα που έχουν να κάνουν με το διάστημα European Space Agency.European Space Agency

14

15 ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΟΝΤΑΡΙΣΜΑ!!! Γνωριμία με το Windows Movie Maker


Κατέβασμα ppt "EDITING Το μοντάζ και το πρόγραμμα Σοφία Παπαγεωργίου Σεπτέβριος 2011."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google