Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
LinkedIn Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας

2 Τι είναι το LinkedIn Το LinkedIn είναι ένα Κοινωνικό Μέσω Δικτύωσης εστιασμένο στις επαγγελματικές γνωριμίες. Ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2002 από τον Ρέιντ Χόφμαν, αλλά ξεκίνησε επίσημα στις 5 Μαΐου του Αποτελεί το σημείο συνάντησης όλων των επαγγελματιών. Τα εγγεγραμμένα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το προσωπικό επαγγελματικό τους προφίλ, να συνδεθούν με άλλους χρήστες, να αναζητήσουν εργασία, αλλά και να δημιουργήσουν πελατολόγιο. Πρόκειται για το μεγαλύτερο Κοινωνικό Δίκτυο στον κόσμο, στόχος του οποίου είναι να συνδέσει όλους τους επαγγελματίες του κόσμου, κάνοντας τους πιο παραγωγικούς και καλύτερους στην εργασία τους. Με τη δημιουργία LinkedIn λογαριασμού αποκτάμε ένα online βιογραφικό με όλες μας τις σπουδές, την εργασιακή μας πορεία και τα επαγγελματικά μας επιτεύγματα, για εύρεση εργασίας στην Ελλάδα ή και το εξωτερικό. Επίσης η χρήση του είναι κυρίως για την ενημέρωση γύρω από τις επαφές του χρήστη, τον κλάδο εργασίας του κλπ, όλα τα προηγούμενα σε πιο σοβαρό ύφος σε σχέση με τα υπόλοιπα Κοινωνικά Δίκτυα.

3 Χαρακτηριστικά LinkedIn
Ο ιστοχώρος είναι διαθέσιμος σε 19 γλώσσες,(Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά κλπ). Σήμερα θεωρείται ο πιο επιτυχημένος ιστοχώρος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Μετράει περισσότερους από 300 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε περισσότερες από 200 χώρες. Προσελκύει περισσότερους από 3,2 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα προσφέροντας 1,45 εκατομμύρια θέσεις εργασίας την ημέρα.

4 Βασικές Χρήσεις του LinkedIn
Δημιουργία και την παρουσίαση του προφίλ των μελών. Δυνατότητα λεπτομερούς παρουσίασης της εργασιακής εμπειρίας και αναλυτικού του εκπαιδευτικού υπόβαθρου. Δυνατότητα καταχώρησης προσωπικών πληροφοριών και ενδιαφερόντων. Δικτύωση και την αλληλεπίδραση με τα συνδεδεμένα μέλη. Δυνατότητα παροχής συστάσεων (endorsement) από συναδέλφους, συνεργάτες και γενικότερα μέλη του δικτύου με τα οποία είναι κανείς συνδεδεμένος. Δημοσίευση και το διαμοιρασμό αναρτήσεων, παρουσιάσεων κλπ.

5 Δημιουργία Λογαριασμού

6 Σε τι διαφέρει το LinkedIn από τα άλλα Social Media Sites
Επιτρέπει να διαχωρίσουν την προσωπική τους ζωή από την επαγγελματική Βασίζεται στην πληροφορία και όχι σε φωτογραφίες και κοινοποιήσεις

7 Πως λειτουργεί το LinkedIn
Δημιουργείς ένα προφίλ με πληροφορίες όπως την τωρινή και προηγούμενη απασχόληση σου, τις εθελοντικές σου δράσεις, τις γλώσσες τις οποίες γνωρίζει, τις δεξιότητες του, την εκπαίδευση του κλπ. Πληροφορίες, δηλαδή, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν το χρήστη να βρει εργασία ή να επισυνάψει συνεργασίες και σχέσεις με άλλους επαγγελματίες Δυνατότητα αποστολής αιτήματος σύνδεσης με άλλα προφίλ Δυνατότητα follow, με αποτέλεσμα να συνδέει ένα χρήστη με τις δημόσιες πληροφορίες και τις δημοσιεύσεις ενός άλλου χρήστη. Επίσης δυνατότητα like, σχόλιο και κοινοποίηση των δημοσιεύσεων άλλων χρηστών, οι χρήστες μπορούν να αφήνουν συστάσεις στα προφίλ του δικτύου τους Παρέχει επίσης groups και εταιρικές σελίδες, στα οποία ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα ή μία συγκεκριμένη εταιρία, αντίστοιχα. Επιπλέον προσφέρει στους χρήστες δυνατότητα για εύρεση εργασίας από αγγελίες εργασίας τις οποίες δημοσιεύουν οι εταιρικές σελίδες. Γι’ αυτό, λοιπόν, έχει μεγάλη σημασία ένα καλό και σοβαρό προφίλ. Το LinkedIn παρέχει premium πακέτα στους χρήστες τους, με τα οποία εκείνοι αποκτούν πρόσβαση σε περισσότερα ή βελτιωμένα εργαλεία σε σύγκριση με τους απλούς χρήστες.

8 Βασικές Αρχές Εισαγωγή κάθε εκπαιδευτικής και επαγγελματικής εμπειρίας
Χρήση από λέξεις κλειδιά που έχουν σχέση με τον επαγγελματικό σας χώρο Συγγραφή μιας ενδιαφέρουσας περίληψης που να σχετίζεται με εσάς όχι βιογραφικό σημείωμα αλλά ένα κείμενο που λέγατε σε ένα υποψήφιο εργοδότη για να σας προσλάβει (2000 διαθέσιμοι χαρακτήρες) Φτιάξτε μια εύκολη διεύθυνση πρόσβασης για το προφίλ σας Γίνετε μέλος σε όσα περισσότερα Groups είναι σχετικά με την εκπαίδευση και την επαγγελματική σας εμπειρία Προσθέστε ανθρώπους στο δίκτυο σας Εθελοντική Προσφορά Βεβαιώσεις παρακολούθησης ή συμμετοχής Διακρίσεις / Βραβεύσεις Άλλες δεξιότητες

9 Βασικές κατηγορίες στο linkedIn
Profile Updates Connection Companies Jobs Applications Mobile Upgraded Account

10 Profile Τομέας δουλειάς και ταχυδρομικός κώδικας
Τωρινή δουλειά με περιγραφή Δύο ακόμη θέσεις δουλειάς Εκπαίδευση Τουλάχιστον 5 skills Φωτογραφία προφίλ Τουλάχιστον 50 connections Περιγραφή (A summary)

11 Updates Αντίθετα από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, το υλικό που δημοσιεύεται στο Linkedin συνηθίζεται να είναι σχετικό με διάφορους επαγγελματικούς τομείς. Αν δημοσιεύσετε ένα status update, θα εμφανιστεί στην αρχική σελίδα, αλλά και στο προφίλ σας κάτω από το "activity feed". Επίσης αν συμμετέχετε σε συζητήσεις σε Linkedin Groups, μετράνε ως updates.

12 Connection Θα πρέπει να κάνετε μια σειρά από αναζητήσεις για να βρείτε ανθρώπους που γνωρίζετε με βάση το όνομα. Μπορείτε να το κάνετε μέσω της μπάρας αναζήτησης στην κορυφή κάθε σελίδας. Εφόσον θα έχετε αρκετά Connections, πηγαίνετε στο "People You May Know". Εδώ θα εμφανίσει χρήστες που πιθανώς να γνωρίζετε ή να έχετε κοινούς φίλους και ενδιαφέροντα. Θα μπορούσατε επίσης, να προσθέσετε και τις επαφές σας από το σας. Πηγαίνοντας στο "Import Contacts" δίνετε πρόσβαση σε διάφορες υπηρεσίες όπως το Gmail.

13 Groups Τα Linkedin Groups είναι χώροι όπου μπορούν επαγγελματίες να κοινοποιούν υλικό, να ζητούν συμβουλές, να ψάχνουν ή να δημοσιεύουν θέσεις για δουλειά αλλά και να δικτυώνονται με άλλους χρήστες. Τα Groups μπορεί να  αφορούν εταιρείες, οργανισμούς, κοινότητες και πολλά άλλα. Υπάρχουν πάνω από 1.3 εκατομμύρια Groups όπου σίγουρα θα βρείτε αυτό που ψάχνετε. Πολλά από αυτά απαιτούν να δοθεί έγκριση από τον υπεύθυνο προτού μπείτε. Παρόλα αυτά, σχεδόν το 1/3 αυτών είναι ανοιχτά για όλους. Δυνατότητα δημιουργίας Group (ιδιοκτήτης, group manager και moderator όπου θα είναι υπεύθυνοι για την σωστή λειτουργία του).

14 Companies Στις σελίδες των εταιρειών θα βρείτε γενικές πληροφορίες, λίστα με τους εργαζόμενους και ανακοινώσεις. Πολλές είναι αυτές που επιλέγουν να ανακοινώνουν νέες θέσεις εργασίας και μάλιστα επιτρέπουν την αίτηση για την θέση αυτή μέσω του Linkedin Όταν ακολουθήσετε μία εταιρεία, θα βλέπετε τις ανακοινώσεις της στην αρχική σας σελίδα, μαζί με αυτές των Connections. Το Linkedin έχει προειδοποιήσει πως το spam στις ανακοινώσεις απαγορεύεται και κινδυνεύει να σβηστεί η σελίδα μιας εταιρείες που δεν θα σεβαστεί τον κανονισμό αυτόν.

15 Jobs Η αναζήτηση δουλειάς και τα εργαλεία που παρέχονται είναι ένα από τα χρησιμότερα χαρακτηριστικά του Linkedin. Κάθε μέρα και περισσότερες εταιρείες ενθαρρύνουν τους χρήστες να στέλνουν την αίτηση για δουλειά μέσω του Linkedin, καθώς είναι ευκολότερο στη χρήση γι' αυτούς. Στην καρτέλα "Jobs", όπου θα βρείτε όλες τις δυνατές επιλογές. Μπορείτε να κάνετε σύνθετη αναζήτηση για πιθανές δουλειές με λέξεις κλειδιά, τίτλο, περιοχή, εταιρεία και μισθό. Σώστε  τα αποτελέσματα για να τα δείτε αργότερα ή ακόμη και τα στοιχεία που βάλατε στην αναζήτηση για μελλοντικές δουλειές.

16 Mobile To Linkedin έχει εφαρμογή για το iPhone, iPad, Android, BlackBerry και Windows. Μπορείτε να κατεβάσετε και τα Connections στο κινητό σας τηλέφωνο για να τα χρησιμοποιήσετε εκτός διαδικτύου κάποια άλλη στιγμή.

17 Upgraded Account   Αρχικά μπορείτε να εξερευνήσετε το δωρεάν Linkedin, ίσως θελήσετε να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας σε premium ώστε να έχετε κάποιες επιπλέον λειτουργίες. Ξεκινώντας από 15.95$ τον μήνα, το Linkedin προσφέρει διαφορετικά πακέτα για εταιρείες, άτομα που ψάχνουν δουλειά και προσλήψεις. Ένα από τα κυριότερα στοιχεία του premium λογαριασμού, είναι ότι μπορείτε να στείλετε InMail σε κάποιον χρήστη. InMail είναι η δυνατότητα να στείλετε προσωπικό μήνυμα σε κάποιον που δεν είστε συνδεδεμένοι. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επικοινωνείτε με άτομα που έχετε στα Connections σας, αλλά όχι με τους υπόλοιπους. Ακόμη και στον premium λογαριασμό, τα InMails είναι περιορισμένα. Ενδεικτικά, στο απλό πακέτο, επιτρέπει 3 InMails τον μήνα και στο Full επιτρέπει 25 τον μήνα. Οι premium λογαριασμοί έχουν πρόσβαση σε περισσότερα αποτελέσματα στις αναζητήσεις. Επίσης έχει πρόσβαση σε επιπλέον εργαλεία για αποθήκευση και οργάνωση του προφίλ αλλά και πλήρη λίστα με τα άτομα που βλέπουν το προφίλ σας στο Linkedin.


Κατέβασμα ppt "Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google