Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Μάρκος Μακαρώνας 15458 Ταξιαρχούλα Καρδαμύλα 15426

2 “Γενικές Πληροφορίες”
Η επιχείρηση με την επωνυμία Magazzino δημιουργήθηκε το 1990, έχει ως έδρα το νησί της Τήνου και ανήκει στην κατηγορία ένδυσης και υπόδησης.

3 “Το περιβάλλον της επιχείρησης”
Αναλύοντας το περιβάλλον της επιχείρησης μας παρατηρούμε ότι στο πολιτικό τομέα απαγορεύονται τα ζώα τα φαγητά και τα αναψυκτικά αλλά επιτρέπεται το κάπνισμα εντός του καταστήματος. Στον οικονομικό τομέα η επιχείρηση βγάζει χρήματα με σκοπό να θέσει στόχους ώστε να μπορέσει να τους καλύψει αφού πρώτα έχει πληρώσει τα μηνιαία έξοδα. Στο τεχνολογικό τομέα η επιχείρηση έχει τηλέφωνο - φαξ, και διαδικτυακή σελίδα στο facebook. Στο κοινωνικό τομέα η επιχείρηση είναι θετική στο να προσφέρει δώρα σε όλες τους τοπικούς χορούς και εκδηλώσεις του νησιού.

4 “Στόχοι” Η επιχείρηση για τα επόμενα 3 χρόνια έχει ως στόχους:
Να ανοίξει ένα υποκατάστημα σε ένα πιο κεντρικό σημείο του νησιού. Να αυξήσει τα κέρδη της κατά 15%. Να ενταχθεί παιδική ένδυση.

5   Κάθε επιχείρηση όπως και η δική μας έχει Δυνάμεις, Αδυναμίες, Ευκαιρίες και Απειλές. Αναλυτικότερα το κατάστημα μας έχει :

6 Δυνάμεις: Το κατάστημα μας έχει ως πλεονέκτημα ενδύματα, υποδήματα και αξεσουάρ καλής ποιότητας σε μεγάλη γκάμα ειδών και τιμών με σκοπό να καλύψει όλα τα γούστα γι’ αυτό και κάνει τακτική αλλαγή των προϊόντων. Ως ανταγωνιστικό προϊόν θα μπορούσε να θεωρηθεί τα οικονομικά μπλουζάκια γνωστής εταιρίας ρούχων και ως διαθέσιμο μοναδικό πόρο τα μπαμπού ξύλινα γυαλιά. Στην περιοχή αυτή που βρίσκεται το κατάστημα μας οι τοπικοί οικονομικοί παράγοντες θεωρούν ως ενδογενή δύναμη ότι υπάρχουν πολλά καταστήματα διαφορετικών ειδών και υπηρεσιών.

7 Αδυναμίες: Στο κατάστημα μας θα μπορούσε να βελτιωθεί η γκάμα των αντρικών ρούχων και να αποφευχθεί η σπατάλη χρημάτων σε προϊόντα με μικρότερη ζήτηση. Επίσης ως ενδογενή αδυναμία θα μπορούσε να θεωρηθεί από τους τοπικούς οικονομικούς παράγοντες ότι δεν υπάρχει χώρος για parking και εύκολη πρόσβαση σε ΑΜΕΑ.

8 Ευκαιρίες: Οι καλές ευκαιρίες που προβάλλουν την επιχείρηση μας είναι οι τοπικές εκδηλώσεις, οι επιδείξεις μόδας και οι εκπτώσεις-προσφορές που γίνονται κατά καιρούς στο κατάστημα μας. Οι ενδιαφέρουσες τάσεις που αφορούν την περιοχή μας είναι ότι έχει κοντά παιδότοπο έτσι μπορούν οι γονείς να ψωνίζουν ξέγνοιαστα επίσης έχει κοντά ΑΤΜ μηχάνημα, ταβέρνα και super market.

9 Απειλές: Η οικονομία του νησιού μας στηρίζεται κυρίως στους καλοκαιρινούς μήνες συνεπώς, ως εμπόδιο θα μπορούσε να θεωρηθεί μειωμένος τουρισμός εκείνους τους μήνες ή οι ανταγωνιστές να ρίξουν τις τιμές τους. Από την άλλη οι προδιαγραφές για τα προϊόντα της επιχείρησης παραμένουν όσο μπορούν σταθερές με το πέρασμα του χρόνου εκτός αν βρεθεί παρόμοιο προϊόν με καλύτερες προδιαγραφές . Επιπλέον, οι τεχνολογικές αλλαγές δεν απειλούν γιατί στο κατάστημα μας όπως και στην περιοχή συμβαδίζει με την τεχνολογία. Η επιχείρησή μας φροντίζει να είναι εντάξει στις οικονομικές της υποχρεώσεις ως προς στους οργανισμούς (Τράπεζες, Εφορία) και ως προς τρίτους (Προμηθευτές).Τέλος η οικονομία της περιοχή μας απειλείται από την έλλειψη σωστού φωτισμού και ότι δεν είναι σε κεντρικό σημείο.

10 Προφίλ Πελατών: Οι πελάτες ονειρεύονται να βάζει η επιχείρηση πιο συχνές προσφορές έτσι ώστε να αγοράζουν πιο πολλά προϊόντα. Μολονότι φοβούνται να μην ανεβάσει η επιχείρηση μας τις τιμές και δεν μπορούν να αγοράσουν ότι τους αρέσει. Με άλλα λόγια χρειάζονται οικονομικότερα ρούχα και στην καλύτερη ποιότητα. Ακόμη οι πελάτες μας ψάχνουν στο Google τις προσφορές μας όμως μισούν όταν υπάρχουν ρούχα σε κακή ποιότητα από την άλλη ξοδεύουν σε ρούχα που έχουν ανάγκη και περιμένουν να εμπλουτιστεί η γκάμα μας.

11 Για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας πρέπει να ανανεώνεται πιο γρήγορα η γκάμα μας για να μην περιμένει ο πελάτης. Να είναι πιο ανταγωνιστικός στις άλλες επιχειρήσεις. Η ιστοσελίδα μας να είναι πιο κατανοητή και εύκολη ακόμα και από έναν απλό χρήστη.


Κατέβασμα ppt "Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google