Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ενότητα II Η χρήση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας και οι ανοικτές πηγές εκπαίδευσης στην κατάρτιση για την επιχειρηματικότητα ως τρόπο ζωής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ενότητα II Η χρήση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας και οι ανοικτές πηγές εκπαίδευσης στην κατάρτιση για την επιχειρηματικότητα ως τρόπο ζωής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενότητα II Η χρήση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας και οι ανοικτές πηγές εκπαίδευσης στην κατάρτιση για την επιχειρηματικότητα ως τρόπο ζωής This project has been funded with support the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held for any use which may be made of the information contained therein. No LT01-KA

2 Ο σκοπός της ενότητας II
Σκοπός της ενότητας II είναι να αναπτύξει τις ψηφιακές δεξιότητες των ενηλίκων εκπαιδευτών ώστε να διασφαλιστεί η αποτελεσματική χρήση των μεθόδων και εργαλείων που βασίζονται στα ΤΠΕ κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης ενηλίκων, συγκεκριμένα της κατάρτισης στο LSE.

3 Οι στόχοι της ενότητας II
Η ενότητα θα: Εισάγει τη δυνατότητα και την αποτελεσματικότητα της ενσωμάτωσης των εργαλείων και μεθόδων ΤΠΕ στην κατάρτιση των μειονεκτούντων μαθητών. Αναλύσει την καινοτόμα μεθοδολογία της αντίστροφης κατάρτισης που βασίζεται στις Ανοιχτές Πηγές Εκπαίδευσης (OERs). Επανεξετάσει την ποικιλία των μορφών OERs που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση LSE για αυτοδιδασκαλία Παρουσιάσει το σύνολο των ψηφιακών ιστοριών (OERs) για την επιτυχή λειτουργία της LSE. Δημιουργήσει κατανόηση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τα οφέλη τους στην προώθηση των επιχειρήσεων LS.

4 Γενικό μέρος της ενότητας II
Δυνατότητα και αποτελεσματικότητα της ενσωμάτωσης των εργαλείων και μεθόδων που βασίζονται στα ΤΠΕ στην εκπαίδευση των μειονεκτούντων μαθητών Καινοτόμα μεθοδολογία αντίστροφης κατάρτισης που βασίζεται στις Ανοικτές Πηγές Εκπαίδευσης (OERs).

5 Δυνατότητα και αποτελεσματικότητα της ενσωμάτωσης των εργαλείων και μεθόδων ΤΠΕ στην κατάρτιση των μειονεκτούντων εκπαιδευομένων (1) Στις μέρες μας οι τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ) διεισδύουν με ταχύ ρυθμό στη μαθησιακή διαδικασία κάνοντάς την πιο ελκυστική στους εκπαιδευομένους. Έτσι, η ποιότητα της κατάρτισης που παρέχεται από τους εκπαιδευτές ενηλίκων στους μειονεκτούντες μαθητές εξαρτάται πολύ από τη δυνατότητα των εκπαιδευτών να ενσωματώνουν τα εργαλεία και τις μεθόδους ΤΠΕ στα προγράμματα κατάρτισής τους.

6 Δυνατότητα και αποτελεσματικότητα της ενσωμάτωσης των εργαλείων και μεθόδων ΤΠΕ στην κατάρτιση των μειονεκτούντων εκπαιδευομένων (2) Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην διαδικασία κατάρτισης επιτρέπει στους ενήλικες εκπαιδευτές να χρησιμοποιούν καινοτόμες μεθόδους όπως αντίστροφη μάθηση και ανοιχτές πηγές εκπαίδευσης Τα τελευταία χρόνια οι εκπαιδευτές σε όλο τον κόσμο συζητούν ευρέως για τις “ανοιχτές πηγές εκπαίδευσης- OERs”. Οι OERs χρησιμοποιούνται μέσα στην κατάρτιση LSE, επομένως είναι σημαντικό να συμφωνήσουμε σε ένα σαφή ορισμό των OERs και στην επίδρασή τους στην ποιότητα της μαθησιακής διαδικασίας.

7 Δυνατότητα και αποτελεσματικότητα της ενσωμάτωσης των εργαλείων και μεθόδων ΤΠΕ στην κατάρτιση των μειονεκτούντων εκπαιδευομένων (3) Η ανάλυση των διαφόρων επιστημονικών πηγών παρουσιάζεται στην ενότητα II. Ως αποτέλεσμα, ο ορισμός των OER(Ανοικτώ Εκπαιδευτικών Πηγών), που θα χρησιμοποιηθεί στο πρόγραμμα κατάρτισης LSE είναι: “OERs είναι ψηφιακά υλικά που προσφέρονται δωρεάν και ανοιχτά στους εκπαιδευτές, εκπαιδευομένους και αυτοδίδακτους για να τα χρησιμοποιούν και να τα επαναχρησιμοποιούν στη διδασκαλία, τη μάθηση, και την έρευνα. Συνήθως διατίθενται ελεύθερα μέσω του ιστοχώρου ή του διαδικτύου.

8 OER έναντι της διαδικτυακής μάθησης, της ηλεκτρονικής μάθησης ή της κινητής μάθησης
Οι OER δεν είναι συνώνυμες της διαδικτυακής, ηλεκτρονικής ή κινητής μάθησης, παρόλο που πολλοί άνθρωποι κάνουν το λάθος να χρησιμοποιούν τους όρους κατ’εναλλαγή, ωστόσο η χρήση των OER μπορεί να υποστηρίξει την ανοιχτή μάθηση/ ανοιχτή εκπαίδευση και ο κύριος στόχος των ανοιχτών πηγών εκπαίδευσης είναι να παρέχουν ανοιχτή πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ψηφιακά εκπαιδευτικά υλικά.

9 Ο όρος “ανοιχτές πηγές εκπαίδευσης”
Οι OER oρίζονται πολύ γενικά και η ανάλυση της βιβλιογραφίας επιτρέπει την παρουσίαση πολλών μορφών των OER : Πρόγραμμα μαθημάτων Πλήρη μαθήματα/προγράμματα Εκπαιδευτικό υλικό και ενότητες προγραμμάτων Διδακτικά εγχειρίδια Διαδραστικά υλικά όπως προσομοιώσεις και παιγνίδι ρόλων Διαγνωστικά, ερωτηματολόγια και άλλες πρακτικές ασκήσεις Ψηφιακές ιστορίες (γραπτές και βασισμένες σε βιντεοσκόπηση) Εργαλεία και όργανα αξιολόγησης Οδηγοί μάθησης Σημειώσεις διδασκαλίας Εφαρμογές πολυμέσων podcasts Ερευνητικά άρθρα Βάσεις δεδομένων λογισμισμό εφαρμογές (συμπεριλαμβανομένων των κινητών εφαρμογών); Οποιαδήποτε άλλα υλικά που έχουν σχεδιαστεί για τη χρήση στη διδασκαλία και τη μάθηση.

10 Καινοτόμα μεθοδολογία αντίστροφης κατάρτισης με βάση τις ανοιχτές πηγές εκπαίδευσης (OERs) (1)
Η μεθοδολογία αντίστροφης κατάρτισης σημαίνει ότι ένας εκπαιδευτής ενηλίκων έχει το ρόλο του διαμεσολαβητή (facilitator) και καθοδηγεί τους καταρτιζομένους/εκπαιδευομένους ώστε από μόνοι τους να κάνουν μια αρχική ανάλυση των διαδικτυακών υλικών κατάρτισης που παρουσιάζονται ως OERs.

11 Καινοτόμα μεθοδολογία αντίστροφης κατάρτισης με βάση τις ανοιχτές πηγές εκπαίδευσης (OERs) (2)
Μετά την ολοκλήρωση των μαθησιακών τους εργασιών, οι εκπαιδευόμενοι συζητούν τα αποτελέσματα με τον διαμεσολαβητή (facilitator) σε προσωπικές συναντήσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι εκπαιδευόμενοι χρησιμοποιούν την αντίστροφη μέθοδο μάθησης για να βελτιώσουν τις δεξιότητες και ικανότητές τους. Η σημασία μιας τέτοιας μεθοδολογίας κατάρτισης βασισμένης στα ΤΠΕ είναι να προωθήσει τη συμμετοχική προσέγγιση των εκπαιδευομένων, ιδιαίτερα των μειονεκτούντων, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα για αυτοδιδασκαλία με περαιτέρω συζήτηση για τα αποτελέσματα μαζί με τον διαμεσολαβητή.

12 Παραδοσιακό μοντέλο & αντίστροφο μοντέλο

13 Ειδικό μέρος της ενότητας II
Στο ειδικό μέρος της ενότητας ΙΙ παρουσιάζονται τα παρακάτω θέματα: Αναθεώρηση της ποικιλίας των μορφών OERs, οι οποίες χρησιμοποιούνται στην κατάρτιση LSE για αυτοδιδασκαλία Κάποιες ψηφιακές ιστορίες (OERs) για την επιτυχή λειτουργία του LSE. Ηλεκτρονικό κατάστημα.

14 Αναθεώρηση της ποικιλίας των μορφών OERs, οι οποίες χρησιμοποιούνται στην κατάρτιση LSE για αυτοδιδασκαλία Οι OERs χρησιμοποιούνται και στα δύο προγράμματα κατάρτισης: Για τους ενήλικες εκπαιδευτές ώστε να αναπτύξουν τις ικανότητές τους για την προώθηση της επιχειρηματικότητας ως τρόπου ζωής των εκπαιδευομένων Για τους μειονεκτούντες μαθητές ώστε να ενθαρρυνθούν να αρχίσουν την επιχείρηση ως τρόπο ζωής τους.

15 Οι μορφές των OERs, οι οποίες χρησιμοποιούνται στο ανεπτυγμένο πρόγραμμα κατάρτισης για τους εκπαιδευτές ενηλίκων είναι: Πρόγραμμα μαθημάτων LSE (see Πρόγραμμα κατάρτισης (θεωρητικό υλικό) με πέντε ενότητες για τους εκπαιδευτές ενηλίκων (see www. Ψηφιακές ιστορίες για την επιτυχή λειτουργία του (24 γραπτές και 12 βασισμένες σε βιντεοσκοπήσεις) (see Εργαλεία αξιολόγησης για τους εκπαιδευτές ενηλίκων (see

16 Οι μορφές των OERs, που χρησιμοποιούνται από τους μειονεκτούντες μανθάνοντες:
Πρόγραμμα κατάρτισης LSE για μειονεκτούντες μαθητές στη μορφή κειμένων για τις αρχές την επιχειρηματικότητας ως τρόπου ζωής, που περιέχουν τις σύντομες περιλήψεις των υποενοτήτων του μαθήματος κατάρτισης LSE (βλ. www. Ψηφιακές ιστορίες για την επιτυχή λειτουργία του LSE (24 γραπτές και12 βασισμένες σε βιντεοσκόπηση). Ο σκοπός αυτών των ιστοριών είναι η ενθάρρυνση των μειονεκτούντων μαθητών να αυτοεργοδοτηθούν ανάλογα με τον τρόπο ζωής τους, τα χόμπι τους, τα ταλέντα τους (βλ. www. Αξιολόγηση των ικανοτήτων και γνώσεων των εκπαιδευομένων με μειονεκτικό υπόβαθρο (βλ. www. Οδηγός μάθησης (βλ. www.

17 Κάποιες ψηφιακές ιστορίες (OERs) για την επιτυχή λειτουργία του LSE (1)
Να ενθαρρύνουν τους μειονεκτούντες εκπαιδευόμενους να αυτοεργοδοτηθούν ανάλογα με τον τρόπο ζωής, χόμπι και ταλέντα τους.

18 Κάποιες ψηφιακές ιστορίες (OERs) για την επιτυχή λειτουργία του LSE (1)
Στο παρακάτω φύλλο παρουσιάζεται η λίστα με τις 36 ψηφιακές ιστορίες που αναπτύχθηκαν για να υποστηρίξουν την κατάρτιση στην επιχειρηματικότητα ως τρόπος ζωής τόσο για τους εκπαιδευτές ενηλίκων όσο και για τους μειονεκτούντες εκπαιδευόμενους. Παρέχονται επίσης οι σύνδεσμοι για αυτές τις ιστορίες. Αυτές οι ιστορίες δίνουν μια εικόνα στους εκπαιδευτές ενηλίκων για την ποικιλία των OERs που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του προγράμματος στο LSE σύμφωνα με τις ανάγκες της ομάδας στόχου των μειονεκτούντων μαθητών και τα ενδιαφέρον τους στο είδος του LSE.

19 Κάποιες ψηφιακές ιστορίες (OERs) για την επιτυχή λειτουργία του LSE (2)
ΤΕΧΝΕΣ Egle Studinskaitė. Piñata making lifestyle business ΓΡΑΠΤΗ Viktor Dremsizov. Me, myself and my camera ΒΙΝΤΕΟ Μαρία Αριστείδου. Maris studio Gintvile Giedraitiene. Grass transformation into a piece of art Caria Doone Rush. Passion for equines and photography Alexander Scott. Alex Scott Photography ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ Irena France. Massage and Essential Oils Therapy for Improvement of Ones Health Marius Lasinskas. Even Grass May Earn Bread Amelia Zieminska. Xaxi Nails Piotr Kapłoński. Hair Salon Jan Garrity. Shiva Yoga For Youth ΦΑΓΗΤΟ Monica Homa. Vega Health Kay Wadud. Perfect Samosa – Homemade Pastries

20 Κάποιες ψηφιακές ιστορίες (OERs) για την επιτυχή λειτουργία του LSE (3)
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ Λάρα Benjamin. Miss Lala makes jewels ΓΡΑΠΤΗ Νικόλας Τσαγκαρας. The art of wooden bow-making ΒΙΝΤΕΟ Marusia Ashikova. My hobby, my profession, my love Biliana Slavova. A picture of entrepreneurship Anife Mahmud. Hand – made jewellery with energy Virginija Armonienė. Knitting toys for children Laura Kupryte. Sport And Freestyle Clothing Manufacturing Romualda Galistiene. Ceramics – my love of life Jolanta Civilkaite. The passion of felting ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ Paris. The Collective Αδάμος Καραγιάννης. Creative crafts Κριστίνα Onyskaite. Titina Sewing Adventure Steph Kilshaw. The Pink Plasterer – Professional Plastering Services Cynthia Brown. Success is Doing Ordinary Things Extraordinarily Well

21 Κάποιες ψηφιακές ιστορίες (OERs) για την επιτυχή λειτουργία του LSE (4)
ΓΕΩΡΓΙΑ Stanoi Georgiev. Back to nature ΒΙΝΤΕΟ Janina Marcinkeviciene. Flower Farming ΠΩΛΗΣΗ Karolina Szczepanik. Full Wardrobe Hockshop ΓΡΑΠΤΗ Miłosz Kręt. Selling in e-shop Vaida Liaudenskiene. Tourism lifestyle business ΑΛΛΕΣ Dimitar Panayotov. Under the Bridge Hayley Patterson. Hayley’s Flowers and Cart Hire ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ Stanisław Maciej Berger. Dance Teacher Gintautas Mikulevicius. Organising Water Entertainment

22 Ηλεκτρονικά καταστήματα- ορισμός
Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένας συγκεκριμένος τύπος ιστοσελίδας, ο οποίος επιτρέπει την πώληση προϊόντων μέσω διαδικτύου. Τα τελευταία χρόνια τα ηλεκτρονικά καταστήματα έγιναν πολύ δημοφιλή, εν μέρει λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας των ηλεκτρονικών πληρωμών.Οι ιδιοκτήτες των παραδοσιακών καταστημάτων κοιτάζοντας τα πλεονεκτήματα των λεγόμενων ηλεκτρονικών αγορών, συχνά επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους ώστε να λειτουργούν και στο διαδίκτυο. Ωστόσο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν προορίζονται μόνο για τους ανθρώπους που έχουν ήδη φυσικά καταστήματα, καθώς κάθε άνθρωπος μπορεί να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα και να πωλήσει τα προϊόντα του. Αυτό θα μπορούσε να είναι οφέλιμο για τους επιχειρηματίες ως τρόπος ζωής, εφόσον η δημιουργία των δικών τους ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι σχετικά εύκολη και χρειάζεται μικρή προσπάθεια.

23 10 πλεονεκτήματα της χρήσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων
Απεριόριστος αριθμός πελατών Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να λειτουργήσει από μόνο ένα άτομο (επιχειρηματίας ως τρόπος ζωής) Τα προϊόντα μπορούν να φυλάγονται σε οποιοδήποτε μέρος Μείωση του κόστους: η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος κοστίζει πολύ λιγότερα από τα παραδοσιακά καταστήματα Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί εύκολα να προωθηθεί μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Εξοικονόμηση χρόνου– ο κάθε πελάτης μπορεί να αγοράζει οτιδήποτε χωρίς καν να βγεί από το σπίτι του Προσβάσιμο 24 ώρες τη μέρα Διαφορετικές μέθοδοι πληρωμής Η δημιουργία του προφίλ των πελατών είναι ευκολότερη, π.χ. Η συλλογή πληροφοριών κατά τη διάρκεια των αγορών Ανταγωνισμός για μεγάλες επιχειρήσεις, π.χ. Κέντρα αγορών (shopping centres)

24 Διαθέσιμες μέθοδοι πληρωμής
Οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, χρησιμοποιούν επίσης μεθόδους ηλεκτρονικής (διαδικτυακής) πληρωμής όπως πιστωτικές κάρτες ή PayPal. Ωστόσο τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποστηρίζουν εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής για αγορασμένα προϊόντα: Μετρητά στην παράδοση (C.O.D.) πιστωτικές κάρτες Κάρτες δώρων έμβασμα/παράδοση μετά την πληρωμή τιμολόγιο Bitcoin ή άλλα κρυπτονομίσματα (cryptocurrencies) Είναι ίσως αξιοσημείωτο το ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα συνήθως δεν προσφέρει όλες τις δυνατότητες επεξεργασίας πληρωμών. Ο επιχειρηματίας ως τρόπος ζωής, οφείλει να υπογράψει ξεχωριστή συμφωνία με την εταιρεία επεξεργασίας πληρωμών (όπως τράπεζα ἠ παροχέα γενικών πληρωμών) και έπειτα να την εντάξει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

25 Παραδείγματα ηλεκτρονικών καταστημάτων (1)
Σπιτικά μαχαίρια και στολίδια. Τα μαχαίρια είναι χειροποίητα από ένα πρόσωπο στο γκαράζ του σπιτιού.

26 Παραδείγματα ηλεκτρονικών καταστημάτων (2)
Η μεγαλύτερη ηλεκτρονική συλλογή χειροποίητων κοσμημάτων τέχνης, συμπεριλαμβανομένων μαργαριταριών, τιρκουάζ και χειροποίητων ασημένιων θησαυρών.

27 Παραδείγματα ηλεκτρονικών καταστημάτων (3)
Κομψά και ποιοτικά αφρικάνικα παπούτσια με μοτίβα. 

28 Δημιουργία του δικού σου ηλεκτρονικού καταστήματος (λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου)
Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει ένα τρόπο για τη διαχείριση προϊόντων, δημιουργία κατηγοριών, εισαγωγή περιγραφής των προϊόντων με εικόνες, εγγραφή χρηστών, τουλάχιστον μερικές μεθόδους πληρωμής και μηχανή αναζήτησης προϊόντων, επιπλέον πολλά από αυτά παρέχουν δωρεάν πρότυπα ιστοσελίδων και προγράμματα εταιρικής σχέσης. Χωρίς γνώσεις προγραμματισμού, ο καλύτερος τρόπος να αρχίσετε τα δικά σας ηλεκτρονικά καταστήματα είναι να χρησιμοποιήσετε ένα λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες περιλαμβάνουν: Ashop ( BigCommerce ( CoreCommerce ( ή Shopify ( Συνήθως προσφέρουν λειτουργικό ηλεκτρονικών πληρωμών, φιλικό περιβάλλον για πολλές γλώσσες και για κινητά, αλλά κάποιες φορές αυτά τα χαρακτηριστικά είναι διαθέσιμα έναντι κάποιας χρέωσης. Συχνά υπάρχει ένας περιορισμένος αριθμός προϊόντων, αλλά αυτό επίσης εξαρτάται από το είδος της πλατφόρμας. Αυτοί οι περιορισμοι θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά την επιλογή αυτού του είδους ηλεκτρονικών καταστημάτων.

29 Δημιουργία του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος (αυτο-φιλοξενούμενες λύσεις)
Εκτός από τις υπηρεσίες που παρέχουν λύσεις για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, υπάρχουν επίσης δωρεάν αυτο-φιλοξενούμενες πλατφόρμες που διατίθενται για τεχνικά ικανούς επιχειρηματίες τρόπου ζωής. Είναι δυνατό να τις κατεβάσετε (download) από το διαδίκτυο και να τις εγκαταστήσετε στο δικό σας διακομιστή (server). Κάποια καλά παραδείγματα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρονικά καταστήματα είναι: Magento ( Prestashop ( or osCommerce ( Τα αυτο-φιλοξενούμενα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι δωρεάν, αλλά κάποιος πρέπει να εξετάσει άλλες εμπλεκόμενες δαπάνες όπως η κατοχή ενός διακομιστή (server). Eπίσης η εφαρμογή νέων λειτουργιών μπορεί να είναι προβληματική και συνήθως προκαλεί κάποιες δαπάνες. Για την επέκταση τέτοιων πλατφόρμων είναι απαραίτητη η αγορά επεκτάσεων (extensions) ή η πρόσληψη ενός προγραμματιστή λογισμικού για να τις δημιουργήσει.


Κατέβασμα ppt "Ενότητα II Η χρήση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας και οι ανοικτές πηγές εκπαίδευσης στην κατάρτιση για την επιχειρηματικότητα ως τρόπο ζωής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google