Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δρ Π. Μπαλής Καθηγητής Πληροφορικής – Υπεύθυνος Πληροφοριακών Συστημάτων Εκπαίδευσης Ευχρηστία και Προσβασιμότητα Ψηφιακών Μέσων για την Επικοινωνία και.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δρ Π. Μπαλής Καθηγητής Πληροφορικής – Υπεύθυνος Πληροφοριακών Συστημάτων Εκπαίδευσης Ευχρηστία και Προσβασιμότητα Ψηφιακών Μέσων για την Επικοινωνία και."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δρ Π. Μπαλής Καθηγητής Πληροφορικής – Υπεύθυνος Πληροφοριακών Συστημάτων Εκπαίδευσης Ευχρηστία και Προσβασιμότητα Ψηφιακών Μέσων για την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση ΗΜΕΡΕΣ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ 2010 Αθήνα, 11 Νοεμβρίου 2010 ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΗΣΙΩΝ

2 Δαπανά σημαντικό μέρος του χρόνου του αλληλεπιδρώντας με υπολογιστικές συσκευές, τις οποίες μαθαίνει να χρησιμοποιεί ταχύτατα. Δυσφορεί πλέον με την παραδοσιακή μορφή διδασκαλίας (χρήση του μαυροπίνακα – δασκαλοκεντρική διαδικασία…) Θέτει την εικόνα στο επίκεντρο του μηχανισμού αφομοίωσης γνώσεων Επιζητά την προσαρμογή της μαθησιακής διαδικασίας στον τρόπο ζωής του, ο οποίος γίνεται όλο και περισσότερο “ψηφιακός”

3 Επιδιώκει τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών εκπαίδευσης μέσω της αυξημένης αλληλεπίδρασης μεταξύ των οντοτήτων που συνιστούν την ακπαιδευτική διαδικασία Επιζητά τη μείωση του λειτουργικού κόστους μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών Ενδιαφέρεται για την προστασία του περιβάλλοντος ΜΥ

4 Πρόσφατες ενέργειες προς την εισαγωγή ΜΥ στην ελληνική εκπαίδευση Οι παραπάνω ανάγκες τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών οργανισμών καθιστούν αναγκαία τη σταδιακή ενσωμάτωση στην εκπαιδευτική διαδικασία κάποιας κατάλληλης υπολογιστικής συσκευής, την οποία στη συνέχεια αποκαλούμε μαθητικό υπολογιστή (ΜΥ). Διανομή φορητών ΗΥ στους μαθητές της Α Γυμνασίου ( ) Προκήρυξη διαγωνισμού με θέμα «Σχεδιασμός Ψηφιακού Αναγνώστη Βιβλίων και Συνοδευτικής Πλατφόρμας διαχείρισης Περιεχομένου» (ΓΓΕΤ ) Μεγάλα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια εξετάζουν ή χρησιμοποιούν ήδη κάποιο τύπο MY

5 Σχετικά χαμηλό βάροςΣχετικά χαμηλό βάρος Μεγάλη αυτονομίαΜεγάλη αυτονομία Οθόνη τουλάχιστον 8’’ ¨4:3Οθόνη τουλάχιστον 8’’ ¨4:3 Αντοχή στις μηχανικές καταπονήσειςΑντοχή στις μηχανικές καταπονήσεις Δυνατότητα αλληλεπίδρασης αντίστοιχη με εκείνη του φορητού ΗΥΔυνατότητα αλληλεπίδρασης αντίστοιχη με εκείνη του φορητού ΗΥ Ευκολία ανάγνωσηςΕυκολία ανάγνωσης Δυνατότητα χρήσης γραφίδας για χειρόγραφα σχόλια και σημειώσεις.Δυνατότητα χρήσης γραφίδας για χειρόγραφα σχόλια και σημειώσεις. Χαμηλό κόστος (~ Euro)Χαμηλό κόστος (~ Euro)

6 Στα πλαίσια της διερεύνησης του ΛΛΠ, εξετάστηκε η καταλληλότητα συγκεκριμένων εμπορικών συσκευών για χρήση ως ΜΥ και αναλύθηκαν συγκριτικά τα χαρακτηριστικά τους σε σχέση με ένα «Ιδανικό» ΜΥ, βασισμένο στις προαναφερθείσες γενικές απαιτήσεις. eReader+eInkNoteBooks Hybrid TabletsModern Tablets

7

8

9

10

11 H ανάλυση αναδεικνύει την απουσία εμπορικής λύσης με τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του ΜΥ. Αυτό πιθανό να οφείλεται στο ότι η εκπαίδευση δε φημίζεται για τα περιθώρια κέρδους που παρέχει στους δυνητικούς κατασκευαστές Είναι σκόπιμο να διερευνηθεί η εφικτότητα μιας προσαρμοσμένης λύσης η οποία θα μπορούσε να υλοποιηθεί σε μη κερδοσκοπική βάση

12 ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΜΥ

13 Η ανάγκη εκσυγχρονισμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας με τη χρήση MY είναι πλέον επιτακτική Καμία από τις εμπορικά διαθέσιμες συσκευές δε φαίνεται να ανταποκρίνεται επαρκώς στις γενικές προδιαγραφές του MY. Είναι σκόπιμο να διερευνηθεί η εφικτότητα μιας προσαρμοσμένης λύσης σε μη κερδοσκοπική βάση, π.χ. με τη σύσταση μιας εξειδικευμένης ομάδας εργασίας με τη συμμετοχή εμπλεκομένων από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς φορείς.

14 Ευχρηστία και Προσβασιμότητα Ψηφιακών Μέσων για την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση ΗΜΕΡΕΣ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ 2010 ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΗΣΙΩΝ


Κατέβασμα ppt "Δρ Π. Μπαλής Καθηγητής Πληροφορικής – Υπεύθυνος Πληροφοριακών Συστημάτων Εκπαίδευσης Ευχρηστία και Προσβασιμότητα Ψηφιακών Μέσων για την Επικοινωνία και."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google