Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. ΣΥΝΕΔΡΙΑ Οργανωμένες συναντήσεις ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και ιδιότητες. Ανταλλαγή πληροφοριών, συζητήσεις, λήψη αποφάσεων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. ΣΥΝΕΔΡΙΑ Οργανωμένες συναντήσεις ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και ιδιότητες. Ανταλλαγή πληροφοριών, συζητήσεις, λήψη αποφάσεων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

2 ΣΥΝΕΔΡΙΑ Οργανωμένες συναντήσεις ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και ιδιότητες. Ανταλλαγή πληροφοριών, συζητήσεις, λήψη αποφάσεων. Σύλλογοι, επιμελητήρια, επιστημονικές εταιρείες. Congress Ευρώπη Conference Mεγάλη Βρετανία Convention Η.Π.Α.

3 ΕΚΘΕΣΕΙΣ Παρουσίαση προϊόντων, υπηρεσιών. Γενικές Εξειδικευμένες Exhibitions, trade fairs, expositions, trade shows

4 Ταξίδια κινήτρων Σχεδιασμένα ταξίδια επιχειρήσεων ως επιβράβευση Υψηλές υπηρεσίες Κίνητρο η απόδοση εργαζομένων incentives

5 Επιχειρηματικά ταξίδια Για τις ανάγκες της επιχείρησης Επιμορφωτικούς λόγους Παρουσίαση προϊόντων Corporate travel

6 Επαγγελματικός τουρισμός κ γεωγραφικά όρια Τοπικός Περιφερειακός Εθνικός Διεθνής

7 Σε σχέση με το οικονομικό αποτέλεσμα Άμεσα οικονομικά οφέλη Έμμεσα

8 Σε σχέση με τη χρηματοδότηση Αυτοχρηματοδοτούμενο Χρηματοδοτούμενο από μια επιχείρηση Χρηματοδοτούμενο από τον διοργανωτή Από ατομικό χορηγό (φαρμακευτική εταιρία)

9 Κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη Χρηματοδοτούμενα από εταιρίες, δαπάνες για προσωπικές αγορές Ψευδή εικόνα προς τους συνεργάτες και συναδέλφους

10 Σε σχέση με το φύλο Κυρίως άντρες Γυναίκες- ατομική περιποίηση και εμφάνιση

11 Σε σχέση με την ηλικία Μέση Ώριμη 45-60

12 Σε σχέση με τον αριθμό Ατομικό Ομαδικό

13 Σε σχέση με τη συχνότητα πραγματοποίησης Καθημερινός Μηνιαίος Ετήσιος

14 Χαρακτηριστικά μετακινούμενων επαγγελματικών ομάδων Υψηλός βαθμός συνοχής Πραγματοποίηση ξανά την ίδια μετακίνηση Έγκαιρη επιλογή Υψηλή τουριστική δαπάνη Εξοικείωση με υψηλά επίπεδα παροχής υπηρεσιών Η δυνατότητα που παρέχει η κοινωνικοοικονομική θέση των συμμετεχόντων μπορεί να αποτελέσει διαφήμιση ή δυσφήμηση

15 Οφέλη των προορισμών του επαγγελματικού τουρισμού Σημαντική προβολή Ανέξοδη διαφήμιση (και από τους συμμετέχοντες) Προϋποθέσεις για επαναλαμβανόμενες εκδηλώσεις Διασπορά της τουριστικής κίνησης σε ευρύτερα χρονικά και γεωγραφικά πλαίσια Η ψηλή τουριστική δαπάνη και διασπορά του οικονομικού οφέλους σε ευρεία κοινωνική βάση

16 Συνέδριο Συνάντηση ατόμων με κοινή ιδιότητα με σκοπό την ενημέρωση, συζήτηση και ανάπτυξη ενός κοινού θέματος

17 Διάσκεψη Ένα συνέδριο με μεγαλύτερης διάρκειας εισηγήσεις και συζητήσεις και ενεργός συμμετοχής των ακροατών

18 Αίθουσα συσκέψεων Αίθουσα των συνεδριάσεων

19 Τηλεδιάσκεψη Δορυφορική σύνδεση συνέδρων

20 Συνέλευση Συνάντηση των μετόχων μιας επιχείρησης

21 Σύσκεψη Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης Συντονισμός και καθοδήγηση του προέδρου

22 Διάλεξη-ομιλία Παρουσίαση ενός συγκεκριμένου θέματος ή ειδικού ενδιαφέροντος Δεν επιτρέπονται συνήθως ερωτήσεις

23 Ημερίδα Συνάντηση μιας ημέρας και έχει εορταστικό χαρακτήρα. Ιατρικές εταιρίες, χρηματιστηριακές

24 Φόρουμ Πάνελ εισηγητών, συντονιστής που διευθύνει την διαδικασία Οργανωμένη συζήτηση

25 Συμπόσιο Συνώνυμη με το φόρουμ. Μεγαλύτερη επισημότητα

26 Δορυφορικό συμπόσιο Μέσω internet

27 Σεμινάριο Εκπαιδευτική συνάντηση Συμπληρωματική μόρφωση Εξειδίκευση

28 Εργαστήριο Πρακτική εξάσκηση

29 Συνάντηση Μικρός αριθμός Ενδο-επιχειρησιακή

30 Σύνοδος Υψηλά υφιστάμενα πρόσωπα Μέλη κυβερνήσεων Εθνικών οργανισμών

31 Τύποι συνεδρίων

32 Επιστημονικά συνέδρια Επιστημονικές ενώσεις ή εταιρίες (μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα) Εκθέσεις προϊόντων κατά την διάρκεια του συνεδρίου Επιχορηγήσεις Ιατρικές συνέδρια σε πιο τακτικά διαστήματα

33 Εμπορικά-επαγγελματικά Εμπορικές και επαγγελματικές ενώσεις Αύξηση κερδών και παραγωγικότητας Παρουσίαση νέων προϊόντων και υπηρεσιών

34 Τύποι Μικρές συναντήσεις στελεχών Σεμινάρια Συγκεντρώσεις διοίκησης-διαχείρισης Συνδιασκέψεις με εκθέσεις και παρουσιάσεις προϊόντων Εναρκτήριες εκδηλώσεις πωλήσεων και προϊόντων Εκδηλώσεις χρηματοδότησης Συνδιασκέψεις επιβραβευμένων στελεχών

35 Πολιτική, κομματικά και κοινωνικά συνέδρια Διαμόρφωση στρατηγικής Λειτουργία, οργάνωση και ιδεολογία

36 Συνέδρια διεθνών οργανώσεων και οργανισμών Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας Το μεγάλο μέγεθος και η οργάνωση από κρατικές υπηρεσίες

37 Συσκέψεις Υψηλόβαθμά στελέχη.

38 Σεμινάρια Εκπαιδευτικές συγκεντρώσεις

39 Βασικά χαρακτηριστικά Επιλογή του τόπου διεξαγωγής Ποιότητα του καταλύματος Δυνατότητες συνδυασμού παρακολούθησης των εργασιών και περιήγησης Δραστηριότητες των συνοδών Αγορές, επιμόρφωση και η κάλυψη τυχόν ειδικών αναγκών συμμετεχόντων (άθληση, ατομική περιποίηση)

40 Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά Η διάρκεια 3 ημέρες (40%) 6-8 ημέρες (20%)

41 Το μέγεθος του συνεδρίου 500 άτομα πλειονότητα Άνω των %

42 Τα έξοδα του συνεδρίου Το δικαίωμα συμμετοχής Έξοδα αγοράς ταξιδιωτικού πακέτου Έξοδα αγοράς, διατροφή, και αναψυχή

43 Χρόνου διεξαγωγής του συνεδρίου Μεγαλύτερος αριθμός συνέδρων Κόστος 1.Κλιματολογικές συνθήκες 2.Βαθμό επαγγελματικής απασχόλησης 3.Κόστος των αιτούμενων υπηρεσιών

44 Επιλογή τόπου και του χώρου Η δομή και η οργάνωση Το μέγεθος και οι ιδιαιτερότητες του συνεδρίου Οι δυνατότητες του τόπου διεξαγωγής να φιλοξενήσουν Η προσβασιμότητα Οι εύκαιρες εκδρομές και πολιτιστικές εκδηλώσεις Ειδικές συνθήκες

45 Χώροι Το είδος και το μέγεθος Οι απαιτήσεις των διοργανωτών Οι ανάγκες Οι διατιθέμενες λύσεις από τους πάροχους Οικονομικά συνεδρίου 1.Ξενοδοχεία 2.Αυτόνομα συνεδριακά κέντρα 3.Πανεπιστημιακοί χώροι 4.Δημοτικές αίθουσες 5.Κέντρα εκπαίδευσης 6.Ασυνήθιστοι χώροι

46 Τα οφέλη των προορισμών Προβολή σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό επίπεδο Διαφημιστική δύναμη για τον τόπο όσο και για το χώρο του συνεδρίου Υψηλή εισοδηματική στάθμη Επαναλαμβανόμενες διεξαγωγές συνεδρίων Τουριστική κίνηση Κατεύθυνση σε προορισμούς που δεν είναι κλασικές τουριστικές

47 Εκτός τουριστικής αιχμής Εισόδημα για κατηγορίες που δεν σχετίζονται με τον τουρισμό (κατασκευαστές) Αναβάθμιση

48 Ταξίδι κινήτρων Τύπος επαγγελματικού ταξιδιού που συνδυάζει διακοπές, ξενοιασιά, ξεκούραση και προσφέρεται ως κίνητρο σε επιτυχείς εργαζόμενους

49 Αναγνώριση Του επιτυχημένου έργο των στελεχών Επιβράβευση Που έχουν επιτύχει τους στόχους τους

50 Διέξοδο από τη ρουτίνα Ευκαιρία διασκέδασης και εμπλουτισμού γνώσεων Ενθουσιασμό, ματαιοδοξία και επιθυμία Ευκαιρία για επικοινωνία, ανταλλαγή πληροφοριών Εξαιρετική εμπειρία

51 Κριτήρια διάκρισης του τουριστικών κινήτρων Το είδος της επιχείρησης που προσφέρει το ταξίδι Το εθνικό ή πολυεθνικό χαρακτήρα Τη διάρκεια του ταξιδιού Το ιεραρχικό επίπεδο των στελεχών Τον τομέα απασχόλησης Την ύπαρξη ή όχι συνεδριακών εκδηλώσεων

52 Χαρακτηριστικά του ταξιδιού-κινήτρου Πρωτοτυπία Συναρπαστικοί προορισμοί Υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών Άριστη συνεργασία με τοπικούς πράκτορες Διαμονή σε εξαιρετικά κ ιδιαίτερα καταλύματα Μη συνηθισμένες δραστηριότητες Εκπλήξεις

53 Προφίλ του ατόμου που συμμετέχει σε ταξίδι κινήτρων Άτομο που αρέσκεται στις προκλήσεις κ τον ανταγωνισμό Στελέχη που εργάζονται πολύ Απόδοση χρημάτων είναι χαμηλών τόνων ανταμοιβή.

54 Τομείς που χρησιμοποιούν τα ταξίδια ως υποκίνηση Ηλεκτρονικού εξοπλισμού Αγροτικών μηχανημάτων Αυτοκινήτων Συστήματα κλιματισμού Ασφαλιστικές εταιρίες Φαρμακευτικές Επιπλώσεων Δομικών υλικών Καλλυντικών

55 Οφέλη της επιχείρησης Βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης Αυξάνει το ηθικό Μεταφορά του υψηλού επίπεδου σχέσης και στην οικογένεια Δεν κοστολογείται εύκολα Εκπίπτουν από τη φορολογία

56 Τα οφέλη του προορισμού Η υψηλή κατά κεφαλή δαπάνη Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Τα σωρευτικά οφέλη στην προβολή Η συνεχής ροή τουρισμού δεν ακολουθεί τη γενική τάση της οικονομίας

57 Επίπεδα σχεδιασμού ενός πακέτου incentive Εξέταση των σκοπών και στόχων της επιχείρησης Κατανομή των σκοπών και στόχων του προγράμματος υποκίνησης Επιλογή προορισμού για να υποκινήσει περαιτέρω τα στελέχη Σχεδίαση προγράμματος Ανάλυση κόστους Παρουσίαση προγράμματος Υλοποίηση Ανασκόπηση έλεγχος

58 Τα συστατικά του πακέτου ταξιδίου κινήτρων Ο προορισμός Η μεταφορά Η διαμονή Οι χώροι διεξαγωγής εκδηλώσεων Οι λοιπές συμπληρωματικές υπηρεσίες


Κατέβασμα ppt "ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. ΣΥΝΕΔΡΙΑ Οργανωμένες συναντήσεις ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και ιδιότητες. Ανταλλαγή πληροφοριών, συζητήσεις, λήψη αποφάσεων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google