Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

2 Καθορισμός του Επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)‏ Σκοπός: Τι θα προσφέρω, τι Υπηρεσίες; Στρατηγική: Πως διαφοροποιούνται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες; Αξιολόγηση: Πως αξιολογείς την ιδέα; Ποιοι θα είναι οι πελάτες, Ποία τα έσοδα και τα έξοδα; Ανάλυση Κινδύνου.

3 Καθορισμός του Επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)‏ Πως θα συναλλάσσεσαι με τους πελάτες; Ποια τα βήματα για την ανάπτυξη της ιδέας; Υπάρχουν επενδυτές που θα ήθελες να βοηθήσουν;

4 Καθορισμός του Επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)‏ Επέλεξε όνομα (.com,.co.uk,.org, net, κλπ.). Αποφάσισε ποιος θα αναπτύξει το σύστημα, ποιος θα το συντηρεί. Σχεδίαση του Web site (ιστοσελίδας).

5 Η Ανάπτυξη της Στρατηγικής των Πληροφοριακών Συστημάτων παρουσιάζεται στο επόμενο διάγραμμα.

6 Εξωτερικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον Εσωτερικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον Εξωτερικό Τεχνολογικό Περιβάλλον Εσωτερικό Τεχνολογικό Περιβάλλον Μέθοδοι, Τεχνικές, Εργαλεία Λογισμικού Στρατηγικές ΠΣ ΙΤ Στρατηγικές Διοίκησης ΠΣ Ανάλυσις Επιχειρηματικών Επιπτώσεων Αναδιοργάνωση Επιχειρηματικών Διαδικασιών Στρατηγικός Προγραμματισμός ΠΣ

7 Η Ανάπτυξη της Στρατηγικής του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν παρουσιάζεται στο επόμενο διάγραμμα... Μεθοδολογικά δεν διαφέρει από τη ανάπτυξη στρατηγικής οποιασδήποτε εμπορικής ή βιομηχανικής επιχείρησης.

8 Καθορισμός Στόχων Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Υλοποίηση Στρατηγικής Ανάπτυξη Στρατηγικής Προσδιορισμός Κενών (διαφορών)‏

9 Πως θα εξελιχθεί το μέλλον? Πολλοί οργανισμοί δεν έχουν τα organisational capabilities να αναπτύξουν e-business. Σχέσεις πελατών προμηθευτών. Οι πελάτες μπορεί να μην αλλάζουν προμηθευτές για λόγους πίστης, γνωριμιών, κλπ. Institutionalisation, αποφάσεις μπορεί να μην παίρνονται πάντα με βάση το οικονομικό συμφέρον ενός οργανισμού. Κοινωνικά θέματα-προσφορά. Πολιτικές - Κυβερνήσεις

10 Ως αναφορά στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν παρουσιάζονται 5 διαφορές σε σχέση με τις παραδοσιακές επιχειρήσεις που εστιάζονται στα παρακάτω...

11 5 σημεία διαφορών 1.Τρόπος δημιουργίας Αξίας. 2.Ασταθείς Αγορές. 3.Η ταχύτητα των Αλλαγών στις Αγορές. 4.Οι επιχειρήσεις, ομάδες και άτομα είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένα μεταξύ τους. 5.Υψηλή αβεβαιότητα στις αγορές.

12 Κατά την διάρκεια του στρατηγικού προγραμματισμού ΠΣ χρησιμοποιούμε μοντέλα.

13 Τα μοντέλα τα χρησιμοποιούμε ανάλογα με την περίπτωση: για την κατανόηση των διαφόρων καταστάσεων, για την οργάνωση των σκέψεών μας και τη διαμόρφωση των στρατηγικών.

14 1.Τρόπος δημιουργίας Αξίας Για να τους προσδιορίσουμε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα παρακάτω μοντέλα. 1.1.Value Chain Model 1.2.The 5Cs model 1.3.New Value Curve

15 1.1.Value Chain Model Έχοντας ως βάση το μοντέλο αυτό το προσαρμόζουμε υπό την σκέψη ότι μια ιδεατή (Virtual) value chain μπορεί να αναπτύσσεται παράλληλα προσδιορίζοντας τις διαδικασίες ή μέρη αυτών που μπορούμε να αναπτύξουμε βασιζόμενοι στην διαχείριση των πληροφοριών (information management)‏... Ακολουθεί επεξηγηματικό διάγραμμα.

16 Value Chain Model

17

18 Inbound logistics Production processes Outbound logistics Marketing Sales Συλλογή / Καταγραφή Πληροφοριών Virtual Value Chain

19 Άσκηση!!! Εφαρμόστε το Value Chain Model και το Virtual Value Chain Model στη δική σας επιχείρηση…

20 1.2.The 5Cs model (5 τρόποι δημιουργίας εισοδήματος)‏

21 Connection (μέσω παροχών συνδέσεων στο Διαδίκτυο, AOL, Freeserve, κλπ. μέγεθος αγοράς $8δισ. το 2002). Commercials (μέσω διαφημίσεων. Το Yahoo χρεώνει από $12500 το χρόνο μέχρι $50 ανά 1000 επισκέψεις σελίδας). Commerce (μέσω αγορών - πωλήσεων προϊόντων/υπηρεσιών, μέγεθος $3τρισ. το 2003, 5% του παγκόσμιου εμπορίου). Content (από συνδρομές για πρόσβαση στο περιεχόμενο του site). Community (από συνδρομές σε κοινότητες στο Διαδίκτυο, chats, κλπ. Το Yahoo αγόρασε την Geocities καταβάλλοντας $4δισ το 1999).

22 Άσκηση!!! Εφαρμόστε το 5C’s model στη δική σας επιχείρηση…

23 1.3.New Value Curve Μείωση παραγόντων που θα Πρέπει να μειωθούν κάτω του Standard της αγοράς Εξάλειψη παραγόντων που η αγορά θεωρεί δεδομένους Δημιουργία παραγόντων Που η αγορά ποτέ δεν προσέφερε Αύξηση παραγόντων που θα Πρέπει να αυξηθούν πέραν του Standard της αγοράς

24 Άσκηση!!! Εφαρμόστε το New Value Curve στη δική σας επιχείρηση…

25 2.Ασταθείς Αγορές Λόγω των Globalisation (Παγκοσμιοποίηση αγορών)‏ Deregulation (Απελευθέρωση αγορών)‏ Digitisation (Ψηφιοποίηση αγορών)‏ Hypercompetition (D’Aveni,1994)σημαίνει συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός, παροδικό συγκριτικό πλεονέκτημα.

26 4.Οι επιχειρήσεις, ομάδες και άτομα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. The Value Web Analysis Model

27 Customers Competitors Complementors Suppliers YOU Allies YOU= value adding activities and processes (value cluster analysis)‏

28 eBay Παράδειγμα Value Cluster Analysis –Marketing –Online community –Search databases –Auctions –Customer support –Collections

29 eBay Παράδειγμα Πελάτες –Αγοραστές –Πωλητές

30 eBay Παράδειγμα Προμηθευτές –Υλικού –Λογισμικού –Δικτυακού εξοπλισμού

31 eBay Παράδειγμα Allies –AOL network traffic

32 eBay Παράδειγμα Complementors –Shipping services –Bank credit cards –Search engines –Yahoo Internet traffic

33 eBay Παράδειγμα Competitors –Other auctions sites –Traditional auctions –Yahoo Internet traffic

34 Το μοντέλο 3Ds Disaggregation Disintermediation Digital Convergence

35 Το μοντέλο 3Ds Digital Convergence των διαφόρων τεχνολογιών (PC, TV)‏ Disintermediation, εξάλλειψη των μεσαζόντων (Υπάρχουν όταν έλλειψη χρημάτων για ανάπτυξη direct marketing μικρός όγκος πωλήσεων δε δικαιολογεί ξεχωριστό κανάλι έλλειψη πληροφοριών και επαφών έλλειψη εμπειρίας Disaggregation / Aggregation Το transaction cost με το ηλεκτρονικό εμπόριο τείνει στο μηδέν

36 Βαθμός Καινοτομίας Βαθμός Ενοποίησης Λειτουργιών E-shop E-procurementE-auction Info_broker Virtual Community Value Chain Integrator

37 Customer Value Competitive Capability Customer Value = ((Service)* (Quality)) / ((Price) * (Time))‏ Competitive Capability = ((Agility) * (Reach)) / (Time_to_Market)‏

38 Έλεγχος Στρατηγικής (Checklist)‏ Industry Analysis (current situation, effects, profits)‏ E-Business Proposition (how robust, benefits, value)‏ Timing (how quickly, is market/technology ready)‏ Possible scenarios for industry development

39 Μοντέλα Στρατηγικής Value Chain / 3Ds analysis / Value Curve Five Competitive Forces The Growth Share Model The Strategic Grid The 4P’s Model Information Weapon The Strategic Option Generator The Customer Resource Life Cycle SWOT Analysis

40 Μοντέλο “5 Competitive Forces” Απειλή από Νέους Ανταγωνιστές Ανταγωνισμός Στον Επιχειρηματικό Κλάδο Διαπραγματευτική Δύναμη Πελατών Διαπραγματευτική Δύναμη Προμηθευτών Απειλή από Υποκατάστατα Προϊόντα

41 Αναλύστε την αγορά της δικής σας επιχείρησης!!!

42 The Growth Share Matrix introduced by Boston Consultancy Group (αξιολόγηση ανταγωνιστικότητας των προϊόντων / υπηρεσιών)‏

43

44 Strategic Grid (introduced by McFarlan and Mc Kenney) για αξιολόγηση ΠΣ.

45

46 The 4P’s Model introduced by McCarthy

47 Κάθε επιχείρηση φροντίζει να προσδιορίσει την αγορά που θα απευθυνθεί αλλά ορίζει και τα παρακάτω: Product Price Promotion Place

48 Μοντέλο “Information Weapon” Productivity Innovation Information Internal External Leader Follower

49 The Strategic Option Generator

50

51 The Customer Resource Life Cycle

52

53 SWOT Analysis Strengths Weaknesses Opportunities Threats


Κατέβασμα ppt "Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google