Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα εστιατόρια. Οι επιχ/σεις επισιτισμού χαρακτηρίζονται από ρίσκο και δυσκολίες επιβίωσης. Το να ανοίξεις ένα εστιατόριο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα εστιατόρια. Οι επιχ/σεις επισιτισμού χαρακτηρίζονται από ρίσκο και δυσκολίες επιβίωσης. Το να ανοίξεις ένα εστιατόριο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα εστιατόρια

2 Οι επιχ/σεις επισιτισμού χαρακτηρίζονται από ρίσκο και δυσκολίες επιβίωσης. Το να ανοίξεις ένα εστιατόριο ενδέχεται να είναι μια από τις χειρότερες επενδύσεις που μπορείς να κάνεις με τα χρήματα σου. Τα περισσότερα εστιατόρια λόγω αδέξιων χειρισμών αποτυγχάνουν. Το ποσοστό αποτυχίας δεν είναι το 90% που μπορείτε να έχετε ακούσει από φίλους και συγγενείς αλλά σύμφωνα με το αμερικάνικο πανεπιστήμιο του >και την Εθνική Ένωση Εστιατορίων της Αμερικής, το 60% των εστιατορίων αποτυγχάνουν μέσα στα 3πρώτα χρόνια λειτουργίας. Μετά από 5 χρόνια ο αριθμός ενδέχεται να αυξηθεί στο 75%. (ρίσκο και ανταμοιβή) Το να ανοίξεις το σωστό τύπο εστιατορίου στο σωστό είδος της αγοράς μπορεί να αποδώσει πολύ καλά από οικονομικής πλευράς. Μερικές από τις καλύτερες αλυσίδες είναι πιθανό να δουν το μέσο όρο των καθαρών κερδών τους να πλησιάζει ή και να υπερβαίνει το 30% των πωλήσεων. Αυτό είναι μια σπουδαία απόδοση. Ενώ το ρίσκο να ανοίξει κανείς ένα εστιατόριο μπορεί να είναι τεράστιο, η ανταμοιβή μπορεί να επίσης να είναι τεράστια. Αν τύχει να βρείτε την κατάλληλη ιδέα και τη διαχειριστείτε σωστά μπορεί να δείτε την επένδυση σας να κάνει απόσβεση σε 3 έτη ή λιγότερο και να έχετε πολλά έσοδα για να προχωρήσετε. Φυσικά μη περιμένετε καμιά μαγική συνταγή !! Δεν υπάρχει μαγική συνταγή. Έμπειροι επιχειρηματίες βλέπουν τις επιχ/σεις τους να έχουν σκαμπανεβάσματα καθημερινά και πολύ συχνά άνθρωποι χωρίς προηγούμενη εμπειρία εστίασης, ανοίγουν εστιατόρια χωρίς να ξέρουν τι του γίνεται και καταλήγουν να τα κάνουν θάλασσα. Η εμπειρία σου δίνει όντως περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας στον υψηλού ρίσκου κόσμο της ιδιοκτησίας εστιατορίων αλλά να μερικά στοιχεία που θα πρέπει να έχει κανείς στο νου :

3  Καμιά διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό Οι πελάτες σας χρειάζονται ένα λόγο για να έρχονται σε εσάς, αντί να προτιμήσουν τους ανταγωνιστές σας. Ξέρω ότι θα σας άρεσε να πιστεύετε ότι το φαγητό σας είναι τόσο καλό που οι άνθρωποι θα κάνουν ουρές έξω από την πόρτα για να το φάνε, αλλά πιθανότατα κάνετε λάθος όπως ακριβώς χιλιάδες ιδιοκτητών εστιατορίων που έκαναν λάθος πριν από σας με την επιχ/ση που τελικά έπεσε έξω. Το καλό φαγητό ή άριστη εξυπηρέτηση δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που μπορείτε να προσφέρετε προς πώληση. Δεν είναι αυτός ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι πηγαίνουν στα > εστιατόρια. Ρωτάτε όχι δεν είναι γιατί τον ίδιο ισχυρισμό μπορείτε να ακούσετε και από πολλούς άλλους. Αν θέλετε να προσφέρετε κάτι αληθινά μοναδικό, πρέπει να κινηθείτε πέρα από το φαγητό ή την εξυπηρέτηση. Ναι πρέπει να έχετε θαυμάσιο φαγητό και εξυπηρέτηση αλλά έχοντας αυτά δεν ανταποκρίνεστε παρά στις ελάχιστες προσδοκίες των πελατών σας. Δεν του δίνετε λόγο για να τρώνε σε σας από τη στιγμή που και ο ανταγωνισμός ισχυρίζεται το ίδιο πράγμα. Αυτό που χρειάζεστε είναι κάτι πρωτότυπο για να πουλήσετε. Κάτι άλλο, αλλά εκτός από το καλύτερο φαγητό ή την καλύτερη εξυπηρέτηση χρειάζεστε ένα μοναδικό στοιχείο για να πουλήσετε. Αυτό είναι το συναίσθημα ή να μιλήσετε απευθείας στον συναισθηματικό κόσμο του πελάτη. Οι άνθρωποι θυμούνται συναισθήματα πολύ περισσότερο από το φαγητό ή την εξυπηρέτηση. Αν φτιάξτε ένα αληθινό συναισθηματικό δεσμό με τους πελάτες σας, εκείνοι θα θυμούνται πως τους κάνατε να νιώσουν για δεκαετίες μετά πολύ καιρό αφότου θα έχουν ξεχάσει τι έφαγαν και ποιος του σέρβιρε. Το φαγητό και η εξυπηρέτηση μπορούν να υποστηρίξουν ένα μοναδικό στοιχείο πώληση μιας και συμβάλλουν στην εμπειρία της εστίασης απλά δεν μπορούν το ίδιο να γίνουν αυτό το μοναδικό στοιχείο διαφοροποίησης

4  Υπερβολικά μεγάλο μενού Αυτή αποτελεί μια πολύ συνηθισμένη καταστροφή των ανεξάρτητων εστιατορίων. Ως ανεξάρτητος επιχειρηματίας θα δεχτείτε πιέσεις από τους πελάτες για συγκεκριμένα πιάτα στο μενού σας. Θα δεχτείτε επίσης πιέσεις για συγκεκριμένα όταν κάνετε μια αλλαγή στο μενού. Πρέπει να καταλάβετε ότι όλα αυτά είναι μέρος της διαδικασίας. Δεν μπορείτε να τους ευχαριστήσετε όλους μην μπείτε καν σε τέτοια προσπάθεια. Τα μεγάλα μενού δημιουργούν αρκετά προβλήματα στη λειτουργία του εστιατορίου. Στα μεγάλα μενού δεν υπάρχει σημείο εστίασης. Αν προσπαθήσετε να προσφέρετε όλα όσα αρέσουν στους πελάτες σας, δεν τους δίνετε περισσότερες επιλογής και λόγους για να ξανάρθουν, τους μπερδεύετε. Δεν ξέρουν ποιες είναι οι σπεσιαλιτέ σας, τι υποτίθεται ότι κάνετε καλά, τι θα έπρεπε να παραγγείλουν και πώς να σας περιγράψουν στους φίλους τους. Αν το μήνυμα σας είναι εστιασμένο και εύκολο να διαδοθεί οι περισσότεροι πελάτες σας θα μεταφέρουν το μήνυμα σας. Τα μεγάλα μενού θέλουν περισσότερο χρόνο επιλογής. Όσο περισσότερες επιλογές έχετε στο μενού σας, τόσο περισσότερος είναι ο χρόνος που χρειάζεται κάθε τραπέζι για να λάβει γνώση αυτού του μενού και τόσο περισσότερο τους χρειάζεται για να παραγγείλουν. Για κάθε λεπτό που δεν παραγγέλνουν, εσείς δεν βγάζετε χρήματα από τη θέση που καταλαμβάνουν. Κατανοήστε βαθιά την παραπάνω πρόταση, αν θέλετε επιτύχετε στο χώρο της εστίασης. Το 80% των εσόδων και το 100% των κερδών σημειώνονται κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής. Οτιδήποτε περιορίζει τη δυνατότητα σας να εξυπηρετείτε πελάτες και να μαζεύετε χρήματα κατ τις περιόδους αιχμής, περιορίζει και τη δυνατότητα σας για κέρδος Τα μεγάλα μενού απαιτούν περισσότερα υλικά. Όσο περισσότερα πιάτα υπάρχουν στο μενού σας, τόσο περισσότερα συστατικά θα πρέπει να αγοράζετε για να φτιάχνετε αυτά τα πιάτα και τόσο περισσότερα θα μένουν στα ράφια σας. Κάθε υλικό στο ράφι σας αντιπροσωπεύει μια πιθανότητα ζημίας. Μπορεί να κλαπεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με λάθος τρόπο να προετοιμαστεί ή να αποθηκευτεί λανθασμένα και να καταστραφεί. Όσο λιγότερα υλικά έχετε, τόση λιγότερη θα είναι και η σπατάλη. Όσο λιγότερη είναι η σπατάλη, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το κέρδος. Τα μεγάλα μενού απαιτούν περισσότερο εξοπλισμό και προσωπικό για να παραχθούν. όσο περισσότερα πιάτα σας έχετε στο μενού σας, τόσο μικρότερη είναι η ευχέρεια του προσωπικού σας να ετοιμάζει περισσότερες παραγγελίες ταυτόχρονα. λιγότερες ταυτόχρονες παραγγελίες σημαίνει περισσότεροι φούρνοι, χώρος ψησίματος, λίπος τηγανίσματος και φυσικά χέρια για να παραχθει ο ίδιος αριθμός πιάτων. Όλα αυτά τα επιπλέον εργαλεία σας κοστίζουν χρήματα. τέλος μεγάλο μενού σημαίνει περισσότερος χρόνος για τα δελτία των παραγγελιών. όταν έχετε υπερβολικά πολλά διαφορετικά πιάτα που μαγειρεύονται και λιγότερες πολλαπλές παραγγελίες στα ίδια τηγάνια, σημαίνει περισσότερος χρόνος για να ετοιμαστεί ότι έχετε παραγγελθεί. πέρα από το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν είναι πλέον πρόθυμοι να περιμένουν 45 λεπτά για να ετοιμαστεί το δείπνο τους, πρέπει να σκέφτεστε πόσο περιορίζουν τα δελτία των παραγγελιών την δυνατότητα να προωθείτε κόσμο στην τραπεζαρία σας. Οσο περισσότερο χρόνο χρειάζεται κάθε τραπέζι για να σερβιριστεί τόσο λιγότερα είναι τα τραπέζια που θα ξαναγεμίζουν στις περιόδους αιχμής

5  Πολύ ταλέντο και καθόλου μυαλό Μπορείτε να μαγειρέψτε λοιπόν. Το φαγητό σας είναι φανταστικό και όλοι εκείνοι για τους μαγειρεύετε, το επιβεβαιώνουν. Είστε έτοιμοι τότε για να ανοίξετε εστιατόριο σωστά ?? Όχι δεν θέλω να σας χαλάσω το όνειρο αλλά πολλοί άνθρωποι είναι εξαίρετοι μάγειρες, πολλοί έχουν από αυτούς έχουν πρωτότυπες ιδέες για υπέροχο φαγητό που κανείς δεν προσφέρει ποτέ σε κανένα άλλο εστιατόριο. Αυτό δεν κάνει εκείνους ή εσάς επαρκείς υποψηφίους για να ανοίξουν τέτοιου είδους επιχ/ση. Η ιδιοκτησία ενός εστιατορίου δεν έχει να κάνει με το φαγητό. Δεν έχει να κάνει με την ύπαρξη καλού φαγητού. Αυτό δεν είναι συστατικό ενός καλού εστιατορίου, όχι ο λόγος για την επιτυχία του. Την στιγμή που θα έχετε το τέλειο μενού για την αγορά σας, έμπειρο προσωπικό για να εξυπηρετήσει την αγορά σας, γραμμή παραγωγής από εκπαιδευμένο προσωπικό για να ετοιμάζουν το φαγητό και άφθονο αλκοόλ για να εξυπηρετούνται οι πελάτες σας, έχετε καλύψει το 1/3 του δρόμου. Τι θα πείτε ?? Αυτό είναι!!! Τα έχω όλα έτοιμα. Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω. Όχι είστε στο 1/3 της διαδρομής. Αυτό που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες εστιατορίων δεν αντιλαμβάνονται είναι ότι το να έχουν καλό φαγητό και εξυπηρέτηση είναι το 1/3 όπως είπαμε πιο επάνω. Τα άλλα 2/3 περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ και την διαχείριση του εστιατορίου. θα πρέπει ο κάθε επιχειρηματίας να ξέρει πώς να συλλέγει δεδομένα και να τα αναλύει για να διασφαλίσει ότι έχει τις απαραίτητες πληροφορίες για να πραγματοποιήσει το κέρδος και τέλος προσοχή : Πόσους ανθρώπους σερβίρω κάθε μέρα και ώρα Τι πιάτα αγοράζουν και πόσα από το καθένα Πόσο μικτό κέρδος συνεισφέρουν αυτά τα πιάτα Τι θα έπρεπε να μου έχουν στοιχίσει αυτά τα πιάτα για να τα πουλάω Ποιο είναι το πραγματικό κέρδος μου από την πώληση αυτών των πιάτων Ποια είναι η εργασία μου σε σχέση με τον προϋπολογισμό μου Πόσα χρήματα εργασίας ανά ευρώ πώλησης Πόσες ώρες εργασίας ξοδεύω ανά δολάριο πώλησης Τι αγοράζω κάθε μέρα και πως πρέπει να κατηγοριοποιώ κάθε αγορά για ανάλυση Ποιες είναι οι πωλήσεις μου σε σύγκριση με αυτές που θα έπρεπε να είναι Ποιο είναι το κέρδος και η ζημία μου για κάθε εβδομάδα

6  Κακή στρατηγική τιμολόγησης Στρατηγική? Ναι στρατηγική. Πρέπει να έχετε μια μέθοδο τιμολόγησης του μενού σας. Δεν μπορείτε απλώς να κοιτάτε τι χρεώνουν όλοι οι άλλοι και να χρεώνετε το ίδιο. Η οικονομική εικόνα της επιχ/σης σας είναι διαφορετική από κάθε άλλη επιχ/ση εκεί έξω και πρέπει να έχετε μια στρατηγική τιμολόγησης που να λαμβάνει υπόψη τη δική σας μοναδική οικονομική εικόνα (Σ.Τιμ σημαίνει την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στη χώρας μας) Η κυρίαρχη μέθοδος για την τιμολόγηση ενός μενού στη βιομηχανία εστίασης είναι η χρήση ενός ποσοστού κόστους από τον προϋπολογισμό για την διαμόρφωση τιμών που θα παραγάγουν αυτό το ποσοστό όταν υπολογιστεί η πώληση όλων των διαφορετικών πιάτων σας. Αυτή η μέθοδος προϋποθέτει ότι αν πουλάτε Χ ευρώ φαγητού και Υ ποσοστό αυτών των ευρώ πηγαίνουν στην πληρωμή του φαγητού, τότε θα έχετε το κέρδος Ζ. Το σημαντικότερο πρόβλημα σε αυτή την μέθοδο τιμολόγησης είναι ότι τα περισσότερα λειτουργικά έξοδα σε ένα εστιατόριο δεν παρουσιάζουν τόσες διακυμάνσεις όσες το ποσοστό των πωλήσεων. Η ενοικίαση ενός εστιατορίου δεν είναι πάντα το 5% των πωλήσεων. Αν οι πωλήσεις είναι μειωμένες το ποσοστό ανεβαίνει αν οι πωλήσεις αυξάνονται, το ποσοστό κατεβαίνει. Το να φτάνει κανείς στο στοχευόμενο ποσοστό κόστους φαγητού δεν εγγυάται ότι ένα εστιατόριο θα έχει το κέρδος για το οποίο έχει τιμολογηθεί. Η λογική εναλλακτική λύση στην τιμολόγηση με ποσοστό-στόχο είναι η τιμολόγηση με βάση την κάλυψη των εξόδων συντήρησης της επιχ/σης που πρέπει να καλυφθούν συν ένα ποσοστό κέρδους που εσείς θεωρείτε αποδεκτό. Αυτή η μέθοδος είναι γνωστή ως <<τιμολόγηση με βάση τα ευρώ μικτού κέρδους. Η βασική αρχή αυτής της μεθόδου είναι ότι μπορείτε να υπολογίσετε πόσο θα σας κοστίσει να εξυπηρετήσετε το κάθε άτομο που περνάει τη πόρτα σας και ότι με αυτόν τον αριθμό μπορείτε να τιμολογήσετε το μενού έτσι ώστε να σας αποφέρει ένα μέσο ακαθάριστο κέρδος μεγαλύτερο από το κόστος εξυπηρέτησης κάθε ατόμου που μπαίνει στην επιχ/ση σας, επιπλέον του απαραίτητου κέρδους. Η προσαρμογή αυτών των τιμών στις τιμές της αγοράς παράγει ένα μικτό κέρδος το οποίο θα καλύψει τα λειτουργικά σας έξοδα, το κόστος του προϊόντος σας και το κέρδος που έχετε αποφασίσει εσεις να εχετε για να αξίζει το χρόνο σας το όλο εγχείρημα Τέλος η τιμολόγηση με βάση το μικτό κέρδος είναι η μόνη μέθοδος που λαμβάνει υπόψη όλα τα κόστη λειτουργικότητας μιας επιχ/σης συμπεριλαμβανόμενου του κέρδους

7 Καμιά ικανότητα για μάρκετινγκ Αυτή μπορεί να είναι η μεγαλύτερη καταστροφή ενός εστιατορίου από όλες τις άλλες. Έχω μιλήσει με εκατοντάδες ιδιοκτήτες εστιατορίων στην καριέρα μου. Δεν υπήρχε ούτε ένας που να μην υποτίμησε την σπουδαιότητα του μάρκετινγκ. Όλοι οι έμπειροι του κλάδου ισχυρίζονται ότι ο μάρκετινγκ. Αποτελεί το 1/3 της επιτυχίας ή της αποτυχίας. Ίσως μάλιστα να πρέπει δώσω στο μάρκετινγκ ένα επιπλέον 1% από το 100& όταν μοιράζω τα ποσοστά στους παράγοντες επιτυχίας σε 1/3 για τον καθένα και να πω ότι είναι σημαντικότερο από τους άλλους, τον παράγοντα φαγητό/service ή την ικανότητα διαχείρισης Θυμηθείτε την φράση-κλειδί για το μάρκετινγκ : >. Η χειρότερη παγίδα στην οποία βλέπω να πέφτουν νέοι ιδιοκτήτες εστιατορίων, είναι ότι μπορούν να κάνουν γνωστό το εστιατόριο τους στόμα με στόμα. Ναι το μάρκετινγκ αυτού του είδους είναι πολύ σημαντικό. Νέοι πελάτες είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσουν τη σύσταση ενός προηγούμενου πελάτη παρά μια δικής σας διαφήμιση. Το πρόβλημα όμως εστιάζεται όταν έχουμε να κάνουμε με νέους ιδιοκτήτες, και φυσικά χρειάζεται ένα καλύτερο σχέδιο. Ποιο είναι αυτό? Να συγκεντρώσετε στοιχεία από κάθε άτομο που περνά την πόρτα σας και να κάνετε μάρκετινγκ σε αυτούς. Το μαρκ σε υπάρχοντες πελάτες αντιπροσωπεύει μια σημαντικά μεγαλύτερη ευκαιρία για αυξημένες πωλήσεις από τη δαπάνη χρημάτων στην προσπάθεια σας να φέρετε νέους πελάτες. Αυτοί οι υπάρχοντες πελάτες είναι μια καλύτερη πηγή για νέους από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο μάρκετινγκ για προσέλκυση ανθρώπων που δεν έχουν έρθει ποτέ στο εστιατόριο σας και δεν είναι εξοικειωμένοι με το προϊόν σας

8 Κακές ικανότητες διαπραγμάτευσης Οι περισσότεροι νέοι ιδιοκτήτες εστιατορίων δε γνωρίζουν ότι πρέπει να πληρώνουν για τις υπηρεσίες που είναι απαραίτητες για την επιτυχημένη λειτουργία ενός εστιατορίου. Αυτό είναι το πρόβλημα. Κάθε εταιρία πωλήσεων της αγοράς έχει πελάτες που παίρνουν τις καλύτερες προσφορές και πελάτες που πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης. Κανονικά, η διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρία πώλησης αγαθών (η εστιατορίου) που σας δίνει μια καλή τιμή αγοράς και εκείνη που σας εκμεταλλεύεται είναι η δική σας γνώση για τα αγαθά που αγοράζετε και το τι πληρώνουν οι άλλοι για αυτά. Δυο πράγματα θα πρέπει να έχουμε στου μυαλό μας σε κάθε διαπραγμάτευση: 1.Αν δεν ξέρετε τι πληρώνουν οι άλλοι για τα ίδια αγαθά που αγοράζετε, δεν παίρνετε την καλύτερη δυνατή τιμή 2.Αν δεν κάνετε του προμηθευτές σας να συναγωνίζονται μεταξύ τους για την επιχ/ση σας, δεν παίρνετε την καλύτερη δυνατή τιμή

9 6 ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ Είναι γεγονός ότι σε περίοδο πολιτικής κρίσης-οικονομικής οι καταναλωτές είναι πολύ διστακτικοί, περιορίζουν τις δαπάνες τους σημαντικά σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων μάλιστα έως και 50%, εξετάζουν διάφορες τιμές σε διαφορετικά μαγαζιά προς αναζήτηση της πλέον συμφέρουσας λύσης είναι αναβλητικοί και νιώθουν αδύναμοι να καλύψουν το εύρος των αναγκών τους. Η ανασφάλεια το αύριο τους αναγκάζει να διαφυλάξουν τα χρήματα τους σε περίπτωση ανάγκης. Μόνο αν υπάρξει οικονομική και πολιτική σταθερότητα οι καταναλωτές θα νιώσουν μια σχετική ασφάλεια και θα ξεκινήσουν και πάλι να αγοράσουν υπηρεσίες ή αγαθά ανάλογα με τις δυνατότητες τους. Θα δούμε στη συνέχεια 6 ιδέες για βελτίωση των επισιτιστικών υπηρει

10 1.Αλλαγες στο μενου Οι σημερινοί έλληνες καταναλωτές θεωρούν τη έξοδο σ ένα εστιατόριο μέρος της διασκέδασης τους. Προτιμούν να αφιερώσουν ένα βράδυ ή μεσημέρι σε ένα ωραίο περιβάλλον δοκιμάζοντας νέες και ενδιαφέρουσες γεύσεις με την παρέα τους. Είναι σημαντικό να τους κρατάμε το ενδιαφέρον ζωντανό με καινοτόμες γαστρονομικές προτάσεις, ώστε να πειραματιστούν, να δοκιμάσουν, και να απολαύσουν. Με τις περιοδικές αλλαγές στο μενού θα δώσετε μια νέα πνοή και θέμα για συζήτηση ανάμεσα στις παρέες. Το word of mouth ειδικά για την ποιότητα των γεύσεων, είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία και την ανάπτυξη ενός εστιατορίου. Τα ανανεωμένα πιάτα δεν κουράζουν και συμπληρώνουν θετικά στην εμπειρία που ζει ο πελάτης στο εστιατόριο. Μην ξεχνάτε ότι σήμερα στο μάρκετινγκ και στην κατανάλωση μιλάμε για εμπειρίες και όχι μόνο στείρα προϊόντα. Ο καταναλωτής θα αξιολογήσει τα πάντα για να αποφασίσει εάν θα μας επιλέξει ξανά ή όχι 2.Social media εκπτώσεις και προσφορές Είναι γεγονός πως έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των επιχ/σεων. Όμως για να γίνει ένα post επιτυχημένο και να μετατραπεί σε viral δεν είναι εύκολη υπόθεση να. Χρειάζεται μια ικανή βάση από fans που πραγματικά να βρίσκουν το ενδιαφέρον να ασχοληθούν με την επιχ/σης μας. Έτσι μια ωραία ιδέα είναι να προτρέπετε τους πελάτες –χρήστες των social media να επισκέπτονται τις σελίδες σας ώστε να έχουν με κάποιο κουπόνι μια έκπτωση στην επόμενη επίσκεψη τους στην επιχ/ση σας. Έτσι θα μπαίνουν στην fan page θα διαβάζουν αυτά που θα ποστάρετε και φυσικά τθ πετύχετε το απαιτούμενο interactivity για να κάνετε τα μηνύματα σας viral. Τελικός σκοπό να βρείτε κι άλλους fans και να αυξήσετε την επικοινωνιακή σας δύναμη

11 3. chef tips Ενισχύσετε ακόμα περισσότερο την εμπειρία των πελατών σας, δίνοντας συμβουλές του σεφ σας με σκοπό να τους εκπαιδεύσετε στο να ετοιμάζουν πιο νόστιμα φαγητά στο σπίτι τους. Έτσι χωρίς να αποκαλύπτετε τα μυστικά σας τους δίνετε ιδέες και χρηστικές οδηγίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν καθημερινά. Έτσι κάθε φορά που θα ανατρέχουν σε μια τέτοια συμβουλή, θα θυμούνται που την άκουσαν και θα έρχεται στο μυαλό τους η επιχείρηση σας. 4. Έρευνες ικανοποίησης Ένα από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά επιτυχίας ενός επιχειρηματία είναι η ενεργητική ακοή. Είναι σημαντικό και απαραίτητο να ακούμε τους πελάτες μας τους πελάτες μας ουσιαστικά γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει με την επιχ/ση μας, τι πάει καλά τι δεν πάει και τι θα μπορούσε να βελτιωθεί. Αυτό μπορεί να γίνει με επιτυχία με μια έρευνα ικανοποίησης πελατών. Ένα ερωτηματολόγιο μπορεί να καθορίσει και να αξιολογήσει τη θέση σας στην υπάρχουσα αγορά εστίασης, να αποκαλύψει της ευκαιρίες για περισσότερες υπηρεσίες και να προσδιορίσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών 5. Κουτιά Take out Ένα φαινόμενο που παρατηρείται αυτή την περίοδο είναι οι πελάτες να ζητάνε φαγητό που δεν κατανάλωσαν, σε συσκευασία για να τον πάρουν μαζί τους. Είναι μια καλή ευκαιρία να δημιουργήσετε ειδικά κουτιά που ουσιαστικά θα λειτουργούν σαν διαφήμιση για το εστιατόριο σας καθώς αυτά θα μεταφέρονται ή καθώς, αν σκεφτείτε μια χρηστική συσκευασία αυτή να παραμείνει στο σπίτι του πελάτη αρκετά μετά την κατανάλωση του φαγητού. Δημιουργήσετε λοιπόν δωρεάν κινητές διαφημίσεις 6. Τεχνικές Bounce Back Μια καλή τεχνική, και ευρέως διαδεδομένη είναι οι αυτές οι κάρτες. Δίνονται συνήθως στους πελάτες με την ολοκλήρωση της επίσκεψης τους και τους προκαλούν να επισκεφθούν εκ νέου το εστιατόριο σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την τελευταία επίσκεψη, προσφέροντας κάποια έκπτωση ή κάποιο άλλο δώρο. Ετσι δίνοντας ένα δώρο μπορούμε να κλειδώσουμε την επόμενη επίσκεψη του πελάτη σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει θετικά καθώς σήμερα οι καταναλωτές αναζητούν τις καλύτερες τιμές και προσφορές άρα θα επιλέξουν να επωφεληθούν από μια τέτοια ενέργεια


Κατέβασμα ppt "Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα εστιατόρια. Οι επιχ/σεις επισιτισμού χαρακτηρίζονται από ρίσκο και δυσκολίες επιβίωσης. Το να ανοίξεις ένα εστιατόριο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google