Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία

2  εξέλιξη της ΠΛηροφορικής και των τηλεπικοινωνιών παρέχει δυνατότητα διδακτικής αξιοποίησης πολλών εφαρμογών με τους εκπαιδευτικούς των φυσικών επιστημών να επωφελούνται ιδιαίτερα.  Για την αξιολόγηση της εφαρμογής τεχνολογιών στην διδακτική πράξη έχουν γίνει πολλές έρευνες και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην διαδραστικότητα που θα πρέπει να χαρακτηρίζει αυτές τις εφαρμογές.  Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η αξιολόγηση διαδραστικών πολυμεσικών εφαρμογών μέσω της αξιοποίησής τους στην διδακτική πράξη. Κατασκευάστηκαν και παρουσιάζονται 7 εφαρμογές για το κεφάλαιο "Χημική σύσταση του κυττάρου" διδασκόμενο στην Β Λυκείου. Αρκετές εφαρμογες έχουν μορφή διαδραστικού παιχνιδιού  Επίσης για την κατασκευή πολυμεσικού υλικού ακολουθήθηκαν βασικές αρχές για την καλύτερη παρουσίασή τους και το καλύτερο διδακτικό αποτελεσμα.

3  1.Μακρομόρια-Κρυπτόλεξο

4

5

6

7

8

9

10  Προβληματισμός-Αφόρμηση  Ανάδειξη Ιδεών μαθητών  Αναδόμηση ιδεών  Ελεγχος νέων γνώσεων  Ανασκόπηση πορείας-μεταγνωστικές δεξιότητες

11  1ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών "Γεννάδειον”  σε 53 μαθητές  Β λυκείου  Ομάδες 3 ατόμων

12  Ευκολία στην χρήση και την πλοήγηση: 60% εύκολες, 54% χωρίς καμία βοήθεια καθηγητή.  Αισθητική Παρουσίαση 23%τους άρεσαν πολύ τα γραφικά,36 πάρα πολύ 47%τους έκαναν εντύπωση οι εικόνες και τα γραφικά.  Ως προς το περιεχόμενο και το είδος των εφαρμογών ◦ Μαγικά Τετράγωνα 40%, ◦ Μακρομόρία-Κρυπτόλεξο 28%, ◦ Το τρίγωνο της γλυκόζης 23%, ◦ Συμπύκνωση-Υδρόλυση 9%

13  Πρόκληση ενδιαφέροντος: ενδιαφέρουσα 55%, διασκεδαστική 42%, βαρετή 4%  Εξοικείωση με την χρήση Η/Υ 66% καθημερινή χρήση υπολογιστή, κανένας "καθόλου"  Αποδοχή διδασκαλίας με χρήση πολυμεσικών εφαρμογών: Το 89% θέλει να διδαχθεί κι άλλα μαθήματα με παρόμοιο τρόπο.  Βελτίωση πολυμεσικών εφαρμογών ή της διδασκαλίας: 81% άρτια 19% κάτι στην διδασκαλία δεν τους άρεσε

14  Ευχαριστημένοι οι μαθητές  Διαδραστικός χαρακτήρας (ενδιαφέροντα, διασκεδαστικά κλπ)


Κατέβασμα ppt "Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google