Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ PROJECT Α. Μητρογιαννοπούλου 4-11-2014 Σχ. σύμβουλος ΠΕ3.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ PROJECT Α. Μητρογιαννοπούλου 4-11-2014 Σχ. σύμβουλος ΠΕ3."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ PROJECT Α. Μητρογιαννοπούλου Σχ. σύμβουλος ΠΕ3

2 141288/Γ2/ Γ΄ Τάξη 1. Τοπική Ιστορία 2. Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α.) 3. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)

3 Θέματα Εκμετάλλευση φυσικών πόρων (σ. 46) Ανακύκλωση (σ. 47) Προστασία περιβάλλοντος, Αειφορία (σ. 84) Επαγγέλματα που χάνονται (σ. 46) Επαγγέλματα - Φύλλο (σ. 85) Κατάρτηση απασχόληση στον ευρωπαïκό χώρο (σ. 99)

4 Β΄ Τάξη Α΄ Τάξη Φύση και Άσκηση Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης Σχολική και Κοινωνική Ζωή (Σ.Κ.Ζ.) από

5 main.php?course=DSGYM-A119 (σ.6) (ίδια Παιδαγωγική Φιλοσοφία με Ε.Ε., σ.1) Οδηγός Εκπαιδευτικού για Ε.Ε.

6 Σ.Κ.Ζ /Γ2/ (σσ ) Μείζων Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, Τόμος Δ΄ (σσ )

7 ΘΕΜΑΤΑ Σ.Κ.Ζ. σχέσεις μαθητή με εαυτό του και συμμαθητές ταυτότητα – ετερότητα αυτοδιαχείριση συναισθημάτων (ρήξεις, συγκρούσεις) αυτοέλεγχος συμπεριφοράς

8 γ΄τρίμηνο – σχολική βία (σ. 4) Ερωτήματα Ποιες οι μορφές της Ποιο το προφίλ δραστών και θυμάτων Ποιες οι αντιδράσεις των παρατηρητών Αίτια και επιπτώσεις Ποιες δράσεις για πρόληψη/αντιμετώπιση

9 Θέματα δράσεων Ας μιλήσουμε για μας Ας μιλήσουμε…… Είμαστε μαζί, ας δράσουμε μαζί Η γειτονιά του σχολείου μας Το σχολείο μας χθες σήμερα αύριο Το σχολείο των ονείρων μας (σ. 23) Η πόλη που θα θέλαμε να ζούμε

10 ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ Ενιαίος προγραμματισμός και για τα 3 τρίμηνα Ο διευθυντής τηρεί αρχείο με εγκεκριμένους πίνακες υποβολής θεμάτων (σ. 10)

11 Α. ΣΚΟΠΟΣ - ΣΤΟΧΟΙ - ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Να δοθεί η ευκαιρία να ανακαλύψουν άγνωστες πτυχές του εαυτού τους Να γνωρίσουν σημαντικές περιοχές ή άγνωστα σημεία της γειτονιάς Γνωριμία με κοινωνικό και ιστορικό ρόλο του σχολείου τους

12 Πόσο καλά γνωρίζω τον εαυτό μου Ποια χαρακτηριστικά μου θα ήθελα να αναπτύξω Ποια σημεία της γειτονιάς παρουσιάζουν πολιτισμικό ενδιαφέρον Πως θα τα αναδείξω Ποια γεγονότα συνδέονται με το σχολείο Ποια η κοινωνική διάσταση του σχολείου

13 Β. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΜΑΤΟΣ κριτήρια επιλογής – συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα Μεταβατική ηλικία μαθητών και …. Μέσω παρατήρησης και έρευνας να ….. Θα δοθεί η ευκαιρία να μιλήσουν για …… Πρόκειται για νέο αντικείμενο του προγράμματος σπουδών (δεν έχει συναφή διδασκόμενα, σ. 3)

14 Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΗΓΩΝ, ΜΕΘΟΔΟΥ, ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΣΥΛ. ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (πηγές, μέθοδοι, επεξ/σία δεδομένων) Φάκελος μαθητή όπως Φάκελος ομάδας Ε.Ε. (σ. 6) κείμενα αναγκαία (αυτό-παρουσίαση, σ. 7) ! (μη υποχρεωτικά)

15 Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥΣ Συνεργασία Ανάδειξη/Καλλιέργεια δεξιοτήτων (‘άνοιγμα’) Μάθηση με βιωματικό τρόπο Ενεργός έρευνα Μη υποχρεωτικά Εκδηλώσεις σχολείου Τοπική κοινωνία (εφ.) Δημιουργία εντύπου Ανάρτηση σε ιστοσελίδα σχολείου

16 Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΕΙΔΙΚΟΙ Ό, τι υπάρχει στο σχολείο! (βιντεο-προβολέας, διαδραστικό σύστημα, …) Για επισκέψεις (ό,τι και για περιπάτους)

17 ΣΤ΄ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ main.php?course=DSGYM-A119 Οδηγός Εκπαιδευτικού (για ερευνητικές εργασίες) ……………………….. …………………………

18 Β΄ Τάξη Φύση και Άσκηση (Φυσική Αγωγή) Αξιοποίηση διευρυμένου διεπιστημονικής φύσης Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης (Μουσική, Καλλιτεχνικά) χρόνου για θέματα (μετακίνηση καθηγητών)

19 ΦΥΣΗ & ΑΘΛΗΣΗ Θέματα Αθλητικές δραστηριότητες σε φυσικό περιβάλλον (βουνό, θάλασσα, ……..) Φύση - Άσκηση - Τέχνη

20 Α. ΣΚΟΠΟΣ - ΣΤΟΧΟΙ - ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Μορφές άσκησης στη φύση - σχέση με αναψυχή και ποιότητα ζωής - οφέλη Να εξοικειωθούν οι μαθητές με την άσκηση στη φύση για βίωμα διαχρονικά Δραματοποίηση Ποιες δραστηριότητες μπορούν να γίνουν στη φύση? Τι είναι το ………?

21 Β. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΜΑΤΟΣ κριτήρια επιλογής – συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα Απλότητα δραστηριότητας – πρακτική εφαρμογή της Σύνδεση με Φυσική Αγωγή, Βιολογία (Αισθητική Αγωγή) Ευεργετικά οφέλη κίνησης μέσα στη φύση

22 Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΗΓΩΝ, ΜΕΘΟΔΟΥ, ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΣΥΛ. ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (πηγές, μέθοδοι, επεξ/σία δεδομένων) Μέθοδος όπως Ε.Ε. Ομαδοσυνεργατική διαδικασία Έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό

23 Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥΣ Συνεργασία με συμμαθητές (που δεν είχαν τη δυνατότητα μέχρι τώρα) Ανταλλαγή απόψεων Παρουσίαση ευρημάτων / αποτελεσμάτων προαιρετικό (ppt, θεατρικό δρώμενο, κείμενο)

24 Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΕΙΔΙΚΟΙ Οτικοακουστικό υλικό (ειδικά για μη γνωστά αθλήματα) Έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό Επίσκεψη αθλητικών χώρων Συνέντευξη (ενδεχόμενη) με ολυμπιονίκη

25 ΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ main.php?course=DSGYM-A119 Βιβλίο Εικαστικών Β΄ Γυμνασίου ……………………… ……………………

26 ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΕΧΝΗΣ Θέατρο – Κινηματογράφος Χορός Ποίηση - Μουσική Ζωγραφική Αφίσα – Κολλάζ Βιντεοκλιπ ……………

27 Θέματα Η Λογοτεχνία στο Θέατρο (θεατρικό δρώμενο - σ. 27) Ποίηση και Μουσική Το τραγούδι στην πόλη μας Σχετικά με τον/την …. (ζωγράφο, ποιητή, σκηνοθέτη, συνθέτη, στιχουργό, ……) «Ας γνωρίσουμε λίγο τον κ. Van Gogh»

28 ΣΚΟΠΟΣ Επαφή με διάφορες μορφές τέχνης Γνώση συντελεστών ενός έργου (σεναριογράφος, σκηνογράφος, ενδυματολόγος, ηχολήπτης, ….) Ανάδειξη άλλης μορφής επικοινωνίας (ποίηση, μουσική, ζωγραφική, ….) Καλλιέργεια κριτικής σκέψης και φαντασίας Ανάπτυξη παρατηρητικότητας Ευαισθητοποίηση σε κοινωνικά θέματα Ψυχαγωγία

29 Ερευνητικά Ερωτήματα Ποιος είναι ο/η …. Ποια τα κεντρικά σημεία του έργου Ποια η ιδιαιτερότητα του έργου Ποια συναισθήματα προκαλούν Ποια η σχέση με κοινωνία / ζωή / εποχή Ποια μηνύματα και αξίες αναδύονται

30 ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ Ενασχόληση με ένα σπουδαίο πρόσωπο Προσέγγιση ενός σημαντικού / γνωστού θέματος Διεπιστημονική προσέγγιση Συσχέτιση με το / τα ……. και συνεπώς ανάλογα μαθησιακά οφέλη

31 Ποίημα (εθνικός ύμνος, ωδή εις Σάμο – σ ) Ταινία (πολίτης Κέιν) Ταινιοθήκη, αρχείο ΕΡΤ, ………. Τραγούδι (Δραπετσώνα – Λειβαδίτης / Θεοδωράκης ) Πίνακας - Αφίσα Βίντεο …………… ΠΗΓΕΣ- ΜΕΘΟΔΟΣ - ΔΕΔΟΜΕΝΑ

32 ΜΕΘΟΔΟΣ Καταιγισμός ιδεών Ποιο έργο έχετε παρακολουθήσει Ποιες εκθέσεις έχετε επισκεφθεί Ποια ποιήματα έχουν μελοποιηθεί Δημιουργία ομάδων Παρακολούθηση ταινίας / θεατρικού (βίντεο) Επίσκεψη σε έκθεση

33 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Επαφή με την τέχνη μέσα από συνεργατικές και βιωματικές διαδικασίες Δυνατότητα αναγνώρισης διαφόρων ειδών έργων (θεατρικό, κινηματογραφικό, ντοκυμαντέρ,..) και των πλάνων του (εξ. -εσ.) Ενδεχόμενη δημιουργία βίντεο, ταινίας μικρού μήκους, θεατρικού δρώμενου (ή διασκευής), αφίσας, τεχνήματος, λευκώματος, …. Παρουσίαση πονήματος σε εκδηλώσεις σχολείου, τοπική εφημερίδα, ιστοσελίδα σχολείου

34 ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ- ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ Γραφική ύλη Υλικά ζωγραφικής Ταινίες, dvd Η/Υ, βιντεοκάμερα, βιντοεπροβολέας Σχολική Βιβλιοθήκη Αίθουσα Καλλιτεχνικών Εργαστήριο Πολυμέσων Συνέντευξη με ειδικό ……..

35 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ main.php?course=DSGYM-A119 DSGYM-A119 (ψηφιακό σχολείο) schools.gr/download/programs/EuZin/ergasies 03 04/Attiki/Attiki.pdf schools.gr/download/programs/EuZin/ergasies epimorfotes/texnes/9.TEXNES.pdf (μείζων) epimorfotes/texnes/9.TEXNES.pdf τόμος Γ (Γ1-κιν., Γ2-ζωγ., Γ3- λογ., Γ4-θετ., Γ5-μουσ.) Σχετικά με το εξεταζόμενο θέμα ………………….

36 ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ


Κατέβασμα ppt "ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ PROJECT Α. Μητρογιαννοπούλου 4-11-2014 Σχ. σύμβουλος ΠΕ3."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google