Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΞάνθη Ράγκος Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Το Λιμάνι του Πειραιά εκ των έσω από τη δεκαετία του ‘70 μέχρι σήμερα
Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Τεχνολογίας (ΕΛΙΝΤ) Παναγιώτης Πετρουλής Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΠ ΑΕ 2 Οκτωβρίου 2012
2
ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
Δύο είναι οι κύριες ιστορικές περίοδοι ανάπτυξης του Πειραιά- και οι δύο είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την Αθήνα και τη Ναυτιλία. Η πρώτη περίοδος χαρακτηρίζεται από τη μεγαλοφυΐα του Θεμιστοκλή να μεταφέρει το επίνειο της Αθήνας από το Φάληρο στον Πειραιά, δημιουργώντας ένα ισχυρό πολεμικό και εμπορικό λιμάνι, ενώ αργότερα ο Περικλής το διαμόρφωσε σε κέντρο ναυτιλίας και πολιτισμού. Στο αρχαίο λιμάνι αναπτύχθηκαν το εμπόριο και οι θαλάσσιες μεταφορές, βιοτεχνικά εργαστήρια και χρηματοοικονομικοί θεσμοί, καθιστώντας τον Πειραιά λιμενικό κέντρο για όλη την Ελλάδα και όχι μόνο για την Αθηναϊκή Δημοκρατία Αναπαράσταση του αρχαίου Πειραιά με τις οχυρωματικές, τις λιμενικές και τις αστικές κατασκευές
3
Η ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ 483 π.Χ Ο Θεμιστοκλής πείθει τους Αθηναίους να αναπτύξουν το ναυτικό τους και να μεταφέρουν το επίνειό τους από το Φάληρο στον Πειραιά. 479 π.Χ Αρχίζει η κατασκευή του λιμένος Πειραιώς και των νεοσοίκων. 471 π.Χ. Ο Πειραιάς καθίσταται όχι μόνο πολεμικό, αλλά και σπουδαίο εμπορικό λιμάνι. 322 μ.Χ. Ο στόλος του Μεγάλου Κωνσταντίνου χρησιμοποιεί το λιμάνι του Πειραιά ως πολεμικό ναύσταθμο και ορμητήριό του. 395 μ.Χ. Επιδρομή Γότθων υπό τον Αλάριχο. Τελειωτική νέκρωση του Πειραιά και του λιμανιού του. 1456 Ο Πειραιάς και η Αθήνα υποτάσσονται στους Τούρκους κατακτητές. Γίνεται εξαγωγή λαδιού από το λιμάνι του Πειραιά στη Μασσαλία. 1824 Απελευθέρωση του Πειραιά από τον Καραϊσκάκη Η δεύτερη περίοδος ξεκινάει λίγο μετά την Ανεξαρτησία της τότε Ελλάδας από τους Τούρκους. Το λιμάνι φυσικά ήταν ο κύριος μοχλός ανάπτυξης της πόλης του Πειραιά. Η ανάπτυξη του λιμανιού επιταχύνθηκε μετά το 1870, όταν χτίστηκαν τα πρώτα κρηπιδώματα, λειτούργησαν οι πρώτες θαλάσσιες συγκοινωνίες .με τα νησιά και το εξωτερικό (Μασσαλία, Κωνσταντινούπολη) και άρχισε να λειτουργεί η σιδηροδρομική διασύνδεση Αθήνας - Πειραιά (1869). Τα τρία αυτά δεδομένα -Αθήνα, λιμάνι/εμπόριο- μαζί με την εξασθένιση άλλων αστικών κέντρων (Ερμούπολη, Πάτρα) οδήγησαν στη μετατροπή του Πειραιά, ως του πρώτου λιμανιού της χώρας και της οικοδόμησης της πόλης, η οποία σταδιακά μετατρέπεται σε βιομηχανικό κέντρο με αστικές υποδομές και συγκροτημένη οικονομική ζωή.
4
ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ 1930 : Ίδρυση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς
1932 : Έναρξη λειτουργίας Ελεύθερης Ζώνης Πειραιά 1950 : Θεσμική αναδιάρθρωση του ΟΛΠ (Α.Ν.1559/50) 1970 : Εγκαίνια του επιβατικού σταθμού Αγίου Νικολάου (Εκθεσιακό Κέντρο ΟΛΠ) 1973 : Εγκατάσταση της πρώτης Γερανογέφυρας Φορτοεκφόρτωσης Ε/Κ 1985 : Λειτουργία του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Ακτής Βασιλειάδη 1989 : Εγκαίνια του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων «Ελευθέριος Βενιζέλος» (Σ.ΕΜΠΟ) 1997 : Αποπεράτωση του Προβλήτα ΙΙ στο Σ.ΕΜΠΟ «Ελευθέριος Βενιζέλος». 1999 : Μετατροπή του ΟΛΠ σε Ανώνυμη Εταιρεία 2002 : Υπογραφή Σύμβασης Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο 2003 : Εισαγωγή στο Χ.Α. 2008 : Παράταση σύμβασης παραχώρησης ΟΛΠ ΑΕ- Δημοσίου (10ετής) - Σύμβαση παραχώρησης προβλητών ΙΙ & ΙΙΙ μεταξύ ΟΛΠ ΑΕ & Cosco Pacific 2010 : Έναρξη λειτουργίας προβλήτας I Το Μωλικό Ταμείο ( ), η Επιτροπή Προκυμαίας ( ) και η Εφορευτική Επιτροπή Λιμένος ( ) ήταν τα πρώτα έργα που ορίστηκαν από διάφορες κεντρικές κυβερνήσεις και τον Δήμο του Πειραια με σκοπό τη διαχείριση του λιμέενος. Οι ιδιώτες είχαν ιδιαίτερη συμμετοχή στηλειτουργία του. Η ανάγκη εκσυγχρονισμού του λιμένος οδήγησε τον Ελευθέριο Βενιζέλο να ορίσει, αρχικά το 1911, την Επιτροπεία Λιμένος, ως αυτοτελές νομικό πρόσωπο χωρίς εξαρτήσεις από ιδιώτες και τη δημοτική Αρχή, με ευρύτατη συμμετοχή παραγωγικών φορέων. Αυτή την περίοδο κατασκευάζονται τα πρώτα έργα υποδομής του λιμανιού. Και πάλι επί πρωθυπουργίας Ελευθερίου Βενιζέλου ΜΕ ΤΟΝ Ν. 4748, ιδρύεται το 1930, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, ο οποίος, αντικατέστησε το υφιστάμενο Λιμενικό Ταμείο και κθίστατι πλέον πλήρως αυτόνομος στην λειτουργία του όπως όλοι οι μεγάλοι λιμένες διεθνώς. Οι εργασίες γίνονται πλέον με δικούς του εργάτες, παραχωρείται στον ΟΛΠ η Ελευθέρα Ζώνη και η τιμολόγηση των εργασιών και υπηρεσιών στο λιμάνι. Ο ΟΛΠ αποκτά νέες υποδομές, κρηπιδώματα, μηχανικό εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό, δαπανώντας τεράστια ποσά. Μεταξύ των άλλων κατασκευάσθηκε η σιταποθήκη (SILO) – 1937 και η πενταόροφη αποθήκη (αρχικά διωώροφη) στην Ηετιώνεια Ακτή. Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ο ΟΛΠ ανασυγκροτεί το κατεστραμμένο από τις χιτλερικές δυνάμεις λιμάνι, δαπανώντας και πάλι μεγάλα ποσά. Σταδιακά τα επόμενα χρόνια το λιμάνι του Πειραιά διαμορφώνεται πλέον σε ένα μεγάλο σύγχρονο λιμάνι και ο ΟΛΠ περνάει στην εποχή της διεθνούς πλέον παγκοσμιοποιημένης οικονομίας. Μετατρέπεται, το 1999, σε Ανώνυμη Εταιρεία με κύριο μέτοχο το δημόσιο και, το 2003, η εταιρεία εισέρχεται στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, διαθέτοντας το 26% των μετοχών της στο επενδυτικό κοινό.
5
1970
6
1970 -1985 Κατασκευή του προβλήτα II της ΝΕΖ Περάματος (1971-74)
Κατασκευή του προβλήτα I & VI στο Ν. Ικόνιο (1970 – 1976) Κατασκευή του νέου μώλου Δραπετσώνας ( ) Κατασκευή αποθηκών ( ) συνολικής επιφανείας m2. Μετατροπή του κτιρίου του επιβ. σταθμού Αγ. Νικολάου σε εκθεσιακό κέντρο (1976). Η κατασκευή προβλήτα πετρελαιοειδών στο Πέραμα ( ) Κατασκευή μέρους του μεγάλου τραπεζοειδούς προβλήτα II Ν. Ικονίου ( ) Προμήθεια τριών γερανογεφυρών για τους σταθμούς Ε/Κ (1977 & 1980) και ενός πλωτού γερανού 100 τόνων (1974). Επέκταση του επιβατικού λιμένα προς την δυτική πλευρά (έως Αγιο Διονύσιο). Διπλασισμός της ικανότητας του κεντρικού λιμένα για εξυπηρέτηση πλοίων της ακτοπλοΐας ( ).
7
1985
8
Κατασκευή του προβλήτα II του Σταθμού διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (Container Terminal) " ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" στο Νέο Ικόνιο ( ). Προμήθεια και εγκατάσταση μηχανικού εξοπλισμού την περίοδο (προμήθεια και εγκατάσταση 11 Γερανογεφυρών, μεταφορά και εγκατάσταση 2 Γερανογεφυρών, προμήθεια περίπου 50 ΟΣΜΕ, κ.λ.π.) Κατασκευή επιβατικού σταθμού στον προβλήτα Βασιλέως Κων/νου του Κεντρικού Λιμένα ( ). Κατασκευή νέου ανισόπεδου κόμβου και οδογέφυρας στην περιοχή Ξαβερίου ( ). Κατασκευή 3 νέων επιβατικών σταθμών στον Κεντρικό Λιμένα και κατασκευή κτιρίου Υπηρεσιών Ο.Λ.Π. στο Καστράκι ( ). Κατασκευή αποθήκης μ2 για εκκενοπληρώσεις ΕΚ στο Σ.ΕΜΠΟ "ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" ( ). Κατασκευή υπογείου σταθμού αυτοκινήτων 550 θέσεων στη πλατεία Καραϊσκάκη ( ). Κατασκευή κτιρίου διοίκησης στον Σταθμό Εμπ/τίων "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" στο Ν. Ικόνιο ( ). Κατασκευή τμημάτων της περιφερειακής οδού του λιμενικού συγκροτήματος του Ο.Λ.Π. Έργα μετατροπής της Ηετιωνίας Ακτής του Κεντρικού λιμένος Πειραιώς σε χώρο εξυπηρέτησης της επιβατικής κίνησης για πλοία της ακτοπλοΐας Ανακατασκευή Β' ορόφου τριώροφης αποθήκης στον προβλήτα III Αγ. Νικολάου Κεντρικού λιμένος Πειραιώς για χρησιμοποίηση του ως κτιρίου διοίκησης ΟΛΠ ( ). Κατασκευή ελικοδρομίου στην περιοχή Παλατάκι Κεντρικού λιμένος Πειραιώς ( ). Κατασκευή υπογείου σταθμού αυτοκινήτων 750 θέσεων στην περιοχή Αγ.Νικολάου ( ). Προμήθεια 20 ΟΣΜΕ και 1 αυτοκινούμενου γερανού MOBILE για διακίνηση ΕΚ. Υλοποίηση & λειτουργία του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακου Συστήματος P-MIS (1998)
9
ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ Car Terminals ΣΕΜΠΟ ΝΑΥΠΗΓΟ -ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ
10
Ένα λιμάνι πολλαπλών υπηρεσιών
Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) Σταθμοί διακίνησης Αυτοκινήτων (Car Terminals) Σταθμοί Κρουαζιέρας Σταθμοί Ακτοπλοΐας Ναυπηγοεπισκευαστικές Εγκαταστάσεις Υπηρεσίες Logistics Συνδυασμένες Μεταφορές Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Ολοκληρωμένα Δίκτυα Πληροφοριών
11
Ένα λιμάνι μεγάλης έκτασης
Λιμενικές δραστηριότητες που εκτείνονται σε 4 Δήμους Πειραιάς – Κερατσίνι /Δραπετσώνα – Πέραμα - Σαλαμίνα μέτρα κρηπιδοτοίχων που εξυπηρέτησαν αφιξοαναχωρήσεις πλοίων το 2011
12
Ένα λιμάνι μεγάλων μεγεθών
20 εκατ. επιβάτες ετησίως. Πάνω από 2,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας Περίπου 500 χιλ. αυτοκίνητα εκ των οποίων πάνω από 70% προορίζονται για άλλες χώρες τις Μεσογείου 1.6 εκατ. containers (TEU) ετησίως και στους δύο προβλήτες
13
Ένα λιμάνι οικολογικό Ο ΟΛΠ ΑΕ αναγνωρίσθηκε το 2011 από την Ένωση Λιμένων Ευρώπης (ESPO) με πιστοποίηση των Lloyd’s ως ECOPORT ΟΛΠ & Περιβάλλον Η ορθή περιβαλλοντολογική διαχείριση και λειτουργία αποτελεί προτεραιότητα του ΟΛΠ ως το σημαντικότερο στοιχείο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του. Ο OΛΠ έχει διαμορφώσει και εφαρμόζει συγκεκριμένη πολιτική και στρατηγική για το περιβάλλον με σκοπό τον συνεχή εντοπισμό πιθανών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, τη λήψη κατάλληλων διορθωτικών μέτρων, την πρόληψη ρύπανσης και τη συνεχή περιβαλλοντική βελτίωση των δραστηριοτήτων του. Πρόκειται για το μοναδικό μεγάλο οικολογικό λιμάνι της Μεσογείου και ένα από τα 9 μεγάλα ECΟPORTS της Ευρώπης
14
Κοινωνική Ευθύνη Ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας στις παρεχόμενες υπηρεσίες Σεβασμός στο περιβάλλον Μείωση επιπτώσεων λιμενικων δραστηριοτήτων Ιστορική μνήμη Χορηγίες
15
Σημαντικά γεγονότα 2011 Επέκταση προβλήτα στο Car Terminal του Ν. Ικονίου. Το νέο τερματικό έχει πλέον έκταση τμ, μήκος προβλήτα 1.167μ. και βύθισμα ικανό να εξυπηρετήσει κάθε πλοίο μεταφοράς οχημάτων. Υπογραφή σύμβασης εξυπηρέτησης κατ’ ελάχιστον ε/κ διαμετακόμισης με την MSC, τη δεύτερη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κλάδου παγκοσμίως. Πλήρης λειτουργία του Προβλήτα Ι ΣΕΜΠΟ Εφαρμογή Ν.4024/2011 για περικοπή δαπανών προσωπικού.
16
Σημαντικά γεγονότα 2011 Νέες πολιτικές και υποδομές κρουαζιέρας
Αύξηση 35% επιβατών κρουαζιέρας Έκδοση υπουργικών αποφάσεων για ένταξη στο ΕΣΠΑ νέων μεγάλων έργων.
17
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ – ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
18
Κρουαζιέρα Πειραιάς: το λιμάνι της Ακρόπολης
Στο κέντρο κρουαζιέρας των αρχαίων πολιτισμών Κόμβος για επίσκεψη στα διάσημα νησιά του Αιγαίου Κλιματικές συνθήκες που επιτρέπουν την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
19
Υποδομές Κρουαζιέρας 9 θέσεις παραβολής 3 θέσεις για πλοία νέας γενιάς
2800 μ. κρηπιδωμάτων 11μ. βάθος 2 νέοι προβλήτες (Ακτ. Μιαούλη) 2 νέοι επιβατικοί σταθμοί 200 θέσεις πούλμαν Χωροθέτηση ΤΑΧΙ Ιδιωτική εταιρία στα Χ - RAYS
20
Πειραιάς Ένας δημοφιλής προορισμός
Πειραιάς Ένας δημοφιλής προορισμός
21
Διαρκής αναβάθμιση υποδομών
2011: Έτος Κρουαζιέρας Επέκταση του επιβατικού σταθμού Β (Ακτ. Θεμιστοκλέους) Υπό ολοκλήρωση 2 νέοι σταθμοί (terminals) Αναβάθμιση υποδομών (δύο νέες θέσεις πρόσδεσης στην Ακτ. Μιαούλη) Επέκταση χερσαίων χώρων Αναβάθμιση υπηρεσιών στα terminals Νέα μέσα μεταφοράς Νέα Τιμολόγια και Υπηρεσίες
22
Διαρκής αναβάθμιση υποδομών
Έργα σε Εξέλιξη Νέος Προβλήτας Αγ. Νικολάου Νέος προβλήτας για κρουαζιερόπλοια 280μ. στην Ακτή Μιαούλη με διαμόρφωση Σταθμού Επιβατών C στην πενταγωνική αποθήκη.
23
ΝΟΤΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ
Επέκταση υποδομών ΝΟΤΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ Κατασκευή κρηπιδωμάτων μήκους 3000μ. και κυματοθραυστών μήκους 1500μ. για την εξυπηρέτηση 6 κρουαζιεροπλοίων νέας γενιάς. Προϋπολογισμός: 230εκ. Ευρώ Χρηματοδότηση: ΕΣΠΑ/ ΕΤΕΠ (Υπ. Απόφαση αρ / ΕΥΣ 6330/ ) Μελέτες: EMΠ/ Πανεπιστήμιο Πειραιά/ Τράπεζα Πειραιώς/ Τεχνική Υπηρεσία ΟΛΠ/ Έγκριση ΕΣΑΛ
24
Οι μελέτες ολοκληρώθηκαν. Σε εξέλιξη οι προκηρύξεις.
MONORAIL Κατασκευή υποδομής και εγκατάσταση κυκλοφοριακού μέσου περιφερειακά του Κεντρικού Λιμένα σε ύψος 5-6 μ. Το έργο θα εξυπηρετεί 20 εκατ. επιβάτες ετησίως και θα συμβάλλει στη μείωση της περιβαλλοντικής ρύπανσης και της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Οι μελέτες ολοκληρώθηκαν. Σε εξέλιξη οι προκηρύξεις. Προϋπολογισμός: 120 εκατ. Ευρώ (Χρηματοδότηση: ΕΣΠΑ/ ΕΤΕΠ) Υπουργική απόφαση αρ / ΕΥΣ 6330/
25
Πολιτιστική Ακτή Ανάπτυξη πόλου έλξης τουριστών και επιβατών κρουαζιέρας. Θεματικό Πάρκο Πόλος αναψυχής των κατοίκων Χώροι πρασίνου Αναβάθμιση παραλιμένιων Δήμων Χώρος Parking Μουσείο εναλίων Αρχαιοτήτων Μουσείο Μετανάστευσης Κτίριο εκθέσεων Έχουν ήδη προκηρυχθεί διαγωνισμοί Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας με την Περιφέρεια Αττικής Με τη συνεχή συνεργασία του Υπουργείου Πολιτισμού
26
Ακτοπλοΐα Το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι στην Ευρώπη
Σημαντική συμβολή στη οικονομική και κοινωνική συνοχή της χώρας Πύλη διέλευσης τουριστών για τα νησιά Κόμβος διακίνησης εσωτερικού εμπορίου από και προς τα νησιά
27
Διακίνηση Επιβατών
28
ΣΤΑΘΜΟΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ
(Σ.ΕΜΠΟ.)
29
ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ
ΠΡΟΒΛΗΤΕΣ II & III ΣΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ I ΥΠΟ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΠ ΑΕ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΙΡΑΙΑ 4.7εκ.TEU ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ 2012: 2.85εκ TEU (ΟΛΠ 750χιλ – ΣΕΠ 2.1εκατ)
30
Νο 76 στη Παγκόσμια κατάταξη!
31
Κατασκευή και εξοπλισμός ανατολικού τμήματος Προβλήτα ΙΙΙ Σ. ΕΜΠΟ. Ν
Κατασκευή και εξοπλισμός ανατολικού τμήματος Προβλήτα ΙΙΙ Σ.ΕΜΠΟ. Ν. Ικονίου Κατασκευή κρηπιδoτοίχων συνολικού μήκους 720μ. με ωφέλιμο βάθος -18 μ. και χερσαίων χώρων επιφανείας τ.μ. Τα έργα και ο εξοπλισμός θα χρηματοδοτηθούν από την Σ.Ε.Π. Α.Ε. σύμφωνα με την υπογραφείσα σύμβαση ΟΛΠ Α.Ε. - Σ.Ε.Π. Α.Ε. υπό την επίβλεψη της Δ/νσης Έργων του ΟΛΠ. Όλες οι απαιτούμενες αδειοδοτήσεις του έργου έχουν ληφθεί. Προϋπολογισμός έργου: €110 εκατ. Προϋπολογισμός μηχαν/κού εξοπλισμού: €110 εκατ. Καλοκαίρι 2013 – 90 στρ -> 7 Γ/Γ SPP/P
32
ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
33
Car Terminal Μεταξύ των 10 μεγαλύτερων της Ευρώπης.
Κόμβος διαμετακόμισης για όλη την ανατολική Μεσόγειο. Πελάτες οι μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς οχημάτων και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Επέκταση διαχείρισης Γ2 στο Car Terminal. Το νέο τερματικό έχει πλέον έκταση τμ, μήκος προβλήτα 1.167μ. και βύθισμα ικανό να εξυπηρετήσει κάθε πλοίο μεταφοράς οχημάτων.
34
Διακίνηση οχημάτων Πειραιά
35
Ανάπτυξη Λιμένος Ηρακλέους
Επέκταση και ανάπτυξη ενός νέου car terminal επιφάνειας 110,000 τ.μ. με κρηπιδότοιχους συνολικού μήκους 1100 μ. O Πειραιάς διαθέτει ιδανική τοποθεσία για μεταφόρτωση. Το έργο θα εξυπηρετήσει την αναμενόμενη αύξηση της ζήτησης στη Β. Αφρική, στη Μέση Ανατολή και στη Μαύρη Θάλασσα. Προϋπολογισμός: €15 εκ
36
Χρηματοοικονομικά Στοιχεία
37
37
38
38
39
ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΜΟΙΒΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Προσωπικό και Αμοιβές ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ 24% ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΜΟΙΒΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ 2009 2010 2011 6/2012 62,0% 56,6% 52,9% 52,6%
41
Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς ΑΕ
Σας ευχαριστώ πολύ για τη παρουσία σας και την προσοχή σας Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς ΑΕ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.