Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑντίγονος Λούπης Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Αναστασιάδη Ανατολή (ΑΕΜ: 30035) Βαλαβάνη Ευδοξία (ΑΕΜ: 30043) Γκόγκα Κωνσταντίνα (ΑΕΜ: 30053) Κριαρά Σταυρούλα (ΑΕΜ: 30382) Πριτσίνη Φιλίππα (ΑΕΜ: 30141)
2
Επισημαίνεται η σημασία: Παρουσιάζεται μία μορφή αξιολόγησης της >: της διδασκαλίας και της αξιολόγησης του επαγγελματισμού στα προπτυχιακά στάδια της ιατρικής εκπαίδευσης. SJT=Situational Judgement Test=35 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με 4-7 πιθανές επιλογές η καθεμία που αφορούν 17 καταστάσεις. Βασίζεται σε ομάδες ερωτήσεων αξιολόγησης και κατάταξης.
3
Προβλήματα Αποτελέσματα Λόγω απουσίας έρευνας για εύρεση της βέλτιστης μεθοδολογίας για να δημιουργήσουμε ένα SJT,ακόμα βρισκόμαστε σε στάδιο εξέλιξης. (-):ευτελισμός περιεχομένου, αποκλεισμός σημαντικών όψεων του επαγγελματισμού Παρά τα μειονεκτήματα το SJT είναι πολύτιμο εργαλείο αφού: Διδάσκοντες και διδασκόμενοι αντιλαμβάνονται τη σημασία εγκαθίδρυσής του Υιοθετείται ο επαγγελματισμός από προπτυχιακό στάδιο ώστε πλέον, να διαχωρίζεται ο μη επαγγελματισμός εν αγνοία από αυτόν της εσκεμμένης παραβίασης.
4
Η παρουσίαση της διαδικασίας δημιουργίας ενός τεστ πολλαπλών επιλογών που θα αξιολογεί την ικανότητα των φοιτητών της Ιατρικής να εκτιμούν ποια είναι η κατάλληλη επαγγελματική συμπεριφορά που πρέπει να υιοθετεί ένας γιατρός στις διάφορες καταστάσεις
5
Να παρουσιάσει με ποιες μεθόδους οι ειδικοί (γιατροί, νομικοί, κτλ) κατέταξαν τις προτεινόμενες απαντήσεις για κάθε ερώτηση ως «περισσότερο» ή «λιγότερο κατάλληλη» Να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο συνδυάστηκαν τα αποτελέσματα αξιολόγησης των ερωτήσεων από τους διάφορους ειδικούς έτσι ώστε να επιλεχθούν τελικά οι κατάλληλες απαντήσεις
6
1. Βιβλιογραφική έρευνα και συζήτηση των ειδικών 2. Ανάπτυξη ενός βοηθητικού πρώτου τεστ 3. Ταυτοποίηση των > 4. Συλλογή των πιο σχετικών περιπτώσεων 5. Επίλυση του τεστ από τους ειδικούς 6. Βελτίωση των πολλαπλών επιλογών 7. Εύρεση των καταλληλότερων δεδομένων για κάθε ερώτηση
7
κατάταξη από 1=καταλληλότερο ως 4=ακατάλληλο και αξιολόγηση ως επαρκές, λιγότερο επαρκές, μάλλον ανεπαρκές, ανεπαρκές. Το κύριο μειονέκτημα της μεθόδου ήταν ότι η έλλειψη σαφών οδηγιών ή η μη πιστή τήρησή τους οδήγησε σε συγκεχυμένα αποτελέσματα. Από την άλλη, ο συνδυασμός τους επέτρεψε τη διαβάθμιση των εναλλακτικών επιλογών.
8
η συμμετοχή των ασθενών στην αξιολόγηση της επαγγελματικής συμπεριφοράς των ιατρών μία γραπτή δοκιμασία που να προδιαγράφει την επαγγελματική επίδοση
9
Εξοικειώνεται με την ερευνητική μεθοδολογία Υιοθετεί επαγγελματική συμπεριφορά που προσαρμόζεται σε κανόνες δεοντολογίας Αντιλαμβάνεται την υποκειμενικότητα σχετικά με τη «σωστή» αντιμετώπιση καταστάσεων
10
Αναγνωρίζει την ανάγκη να βρίσκεται σε συνεχή ετοιμότητα ως μελλοντικός γιατρός Κατανοεί τη σπουδαιότητα της καλής επικοινωνίας και του σεβασμού προς τον ασθενή
11
Συγγραφείς: Sebastian Schubert, Heiderose Ortwein, Antje Dumitsch, Ulrich Schwantes, Oliver Wilhem, Claudia Kiessling Τίτλος άρθρου: A situational judjement test of professional behaviour: development and validation Έτος δημοσίευσης: 2008 Όνομα περιοδικού: MEDICAL TEACHER Τεύχος: 30 Σελίδες: 528-533
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.