Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑκακιος Βλαχόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
2
Σκοπός Ο σχεδιασμός, ανάπτυξη, παραγωγή και διάθεση καινοτομικών - υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντων στο τομέα των υλικών συσκευασίας τα οποία καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες της αγοράς προσδίδοντας συγκριτικά πλεονεκτήματα στον χρήστη.
3
Τομέας Δραστηριότητας Εξειδικευμένα Υλικά Συσκευασίας Τα ελαστικά φιλμ (stretch film) χρησιμοποιούνται σε μια πληθώρα εφαρμογών περιτύλιξης συσκευασιών: Συσκευασία παλετών ή καροτσιών (trolleys) Συσκευασία κιβωτίων Συσκευασία υλικών σε φύλλα
4
Προϊόντα Ισχυρά film που επιτρέπουν τον αερισμό Μεγάλη αντοχή & ελαστικότητα Διατήρηση του αρχικού πλάτους film κατά την περιτύλιξη Μικρός όγκος απορριμμάτων Φιλικό προς τον χρήστη Ανακυκλώσιμα
5
Εφαρμογές Ποτά: μπύρα, κρασί, αναψυκτικά, χυμοί φρούτων Αγροτικά προϊόντα: φρούτα & λαχανικά Τρόφιμα που συσκευάζονται ζεστά Τροφές κατοικίδιων ζώων Φαρμακευτικά προϊόντα Γαλακτοκομικά: γάλα, γιαούρτι & τυριά Κατεψυγμένα τρόφιμα: κρέας, ψάρια, φρούτα & λαχανικά Καπνός & φυσικές πλεκτικές ίνες Φυτοκομικά, κηπευτικά: προστασία για λουλούδια ή διακοσμητικά φυτά κατά την μεταφορά - αποθήκευση
6
Παραγωγική διαδικασία Καινοτομική παραγωγική διαδικασία Υψηλή τεχνολογία Παραγωγική Διαδικασία & προϊόντα κατοχυρωμένα με Διεθνή Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας
7
Αναπτυξιακή Πορεία MegaPlast
8
Κατανομή Κερδών – Επενδύσεων
9
MegaPlast USA Office MegaPlast Spain Office MegaPlast Worldwide MegaPlast s.a. MegaPlast UK Ltd
10
Στρατηγικό Όραμα Η ανάπτυξη υψηλής τεχνολογίας στην Ελλάδα με απώτερο σκοπό την δυνατότητα παραγωγής σε προεπιλεγμένα στρατηγικά σημεία ανά τον κόσμο.
11
Ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος 2.Συνεχή Βελτίωση Υφιστάμενων Προϊόντων Οργανωτική Δομή 3.Δημιουργία Εταιρικής Κουλτούρας Διαχείριση Ιδεών Learning Organization Εξωστρέφεια Εταιρικό περιβάλλον Sales R&D Οργανισμός Marketing Technical 1.Ανάπτυξη καινοτομικών Προϊόντων Εταιρική Διακυβέρνηση Αρχική Καμπύλη Προιοντικής Ζωής Ανανεωμένη Πάθος για δημιουργί α
12
Ανάπτυξη Διεθνούς δικτύου Πωλήσεων Sales 3 4 Ανάπτυξη Προϊόντων Έρευνα Α’ Υλών R&D 1 2 MegaPlast Έρευνα Αγοράς – Αναγκών Marketing Ανάπτυξη Μηχανολογικού Εξοπλισμού Technical Department 1. Ανάπτυξη Καινοτομικών Προϊόντων
13
1. Ανάπτυξη Προϊόντων Συνεχή Βελτίωση Υφισταμένων Προϊόντων Αρχική Καμπύλη Προιοντικής Ζωής Ανανεωμένη Χρόνος Πωλήσεις - Κέρδη
14
Δημιουργία Εταιρικής Κουλτούρας Διαχείριση Ιδεών Learning Organization Εξωστρέφεια Εταιρική Διακυβέρνηση Πάθος για δημιουργία
15
Ποσοστά Πωλήσεων ανά χώρα (2003) Εξωστρέφεια
16
Διαχείριση Ιδεών Specific Idea Commercial Start Review 0 Stage 1 Stage 5 Stage 3 Stage 2 Review 1 Review 3 Review 2 Review 4 Stage 4 Initial Screen Second Screen Decision To Develop Entry To Validation Launch Decision Preliminary Assessment Detailed Assessment DevelopmentValidation Commercial Launch Pass Hold Recycle
17
Learning Organization Έμφαση στην συνεχή μάθηση ( Δια βίου εκπαίδευση). Υιοθέτηση προγραμμάτων εκπαίδευσης στελεχών (sponsoring). Διάχυση πληροφορίας. Επενδύσεις σε συστήματα διαχείρισης πληροφοριών.
18
Πάθος για δημιουργία
19
Ευχαριστώ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.