Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τα blogs στην ζωή μας

2 Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας χρησιμοποιεί ψευδώνυμο για να προστατευτεί. Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιεί ψευδώνυμο τότε το ιστολόγιο είναι μεν προσωπικό, αλλά κινείται μέσα σε ένα πλαίσιο για το οποίο υπάρχουν τρεις περιπτώσεις.

3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η πρώτη περίπτωση είναι να δίνει στοιχεία για προσωπικές τους ασχολίες ή ενδιαφέροντα. Μέσω του διαδικτυακού ημερολογίου ενός προσώπου, επικοινωνούν και ανταλλάσσουν απόψεις και άλλα πρόσωπα με κοινά ενδιαφέροντα ή ασχολίες.

4 Η δεύτερη περίπτωση ενός ιστολογίου είναι να έχει ειδησεογραφικό περιεχόμενο, αλλά να περιέχει δραστηριότητες ή γεγονότα τα οποία είναι λίγο καλλωπισμένα με τη φαντασία του συγγραφέα. Δηλαδή αυτά που λέει δεν έγιναν όπως ακριβώς τα λέει αλλά όπως θα ήθελε να γίνουν. ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

5 Η τρίτη περίπτωση είναι να παραθέτει άρθρα από εφημερίδες ή περιοδικά και να τα σχολιάζει. Σε αυτή την περίπτωση τα άρθρα συνοδεύονται από σχόλια των αναγνωστών και πολλές φορές διεξάγονται ολόκληρες συζητήσεις.

6 Τι ακριβώς είναι το weblog; Πρόκειται για ένα διαδικτυακό σημειωματάριο, που χρησιμοποιείται για την καταγραφή και την ταξινόμηση των σκέψεων του συντάκτη, με βάση την ημερομηνία και την ώρα που καταχωρούνται. Η θεματολογία τους εξαρτάται βέβαια αποκλειστικά από τα ενδιαφέροντα του συντάκτη τους. Τα weblogs τα βρίσκουμε σε διάφορες παραλλαγές, και σημαίνουν κάτι διαφορετικό για τον καθένα:

7 Για έναν απλό χρήστη, το weblog μπορεί να είναι ένας τρόπος για να εκφράσει τις πιο προσωπικές του σκέψεις, να οργανώσει τα ζητήματα της ημέρας του. Για μια εταιρεία μπορεί να είναι ένα μέσο συλλογικής καταγραφής σκέψεων, υποδείξεων και επισημάνσεων, χωρίς να χρειάζεται αποστολή e-mails.

8 Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η θεματολογία των weblogs είναι ανεξάντλητη, από τη στιγμή που κάθε ένας από μας έχει όχι μόνο ξεχωριστά ενδιαφέροντα, αλλά και το δικό του, προσωπικό τρόπο να γράφει και να σκέφτεται. Tα τελευταία δύο χρόνια μάλιστα το φαινόμενο των weblogs εξαπλώνεται με αυξανόμενους ρυθμούς. ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ & ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΩΝ BLOGS

9 Η αξιοπιστία των blogs

10 Όσον αφορά την αξιοπιστία των blogs, οι χειριστές τους δημοσιεύουν, χωρίς να κρίνουν, αποζητώντας αποκλειστικά να τηρούν τους κανόνες εντυπωσιασμού, δίχως να ενδιαφέρονται για την ποιότητα της δημοσίευσής τους. Ενδιαφέρονται μόνο για τις επισκέψεις, δηλαδή την αύξηση της δύναμης άσκησης επιρροής τους.

11 Οι αναγνώστες-επισκέπτες των blogs λειτουργούν διαφορετικά όταν διαβάζουν μια ιστοσελίδα σε σχέση με το διάβασμα μιας εφημερίδας. Λόγω της δωρεάν περιήγησης δεν λειτουργούν υπεύθυνα στο θέμα «ζαπινγκ».

12 Και φυσικά στο «ζαπινγκ» το μάτι εστιάζει στον εντυπωσιακό τίτλο και όχι στο περιεχόμενο. Για αυτό άλλωστε οι τηλεοπτικοί σταθμοί χρησιμοποιούν εκκεντρικούς τίτλους σε κάθε θέμα. Αυτό συμβαίνει για να αιχμαλωτίσουν το μάτι του αναγνώστη-επισκέπτη.

13 Έτσι μια έγκυρη και σοβαρότατη πολιτική ανάλυση που είναι πολύ κουραστική για τον αρθρογράφο θα φέρει μικρό ποσοστό αναγνωστών ενώ η κατασκευασμένη είδηση θα φέρει ανεβασμένα ποσοστά αναγνωστών. Τα μεγέθη είναι άνισα.

14 Τα τελευταία χρόνια λοιπόν τόσο τα διαδικτυακά ημερολόγια τα επονομαζόμενα blogs όσο και οι προσωπικές ιστοσελίδες καταλαμβάνουν μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών χρηστών του διαδικτυου. Η δημιουργία τέτοιων ιστοσελίδων όμως απαιτεί τη χρήση ελεύθερου λογισμικού/ λογισμικού ανοιχτού κώδικα (Ε.Λ./Λ.Α.Κ.)

15

16 Πληροφορίες για την Εταιρεία Είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2008 από Πανεπιστήμια, Ερευνητικά Κέντρα και Τεχνολογικά Ιδρύματα. Κύριο στόχο της αποτελεί η προώθηση και ανάπτυξη του Ελεύθερου Λογισμικού, του Ανοιχτού Περιεχομένου και των Τεχνολογιών Ανοιχτής Αρχιτεκτονικής στο χώρο της εκπαίδευσης, του δημόσιου τομέα και των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και αποτελεί κέντρο γνώσης και πλατφόρμα διαλόγου για τις ανοιχτές τεχνολογίες.

17 ΣΤΟΧΟΙ Δημιουργία κέντρων προώθησης για τις ανοιχτές τεχνολογίες στον Ελλαδικό χώρο. Η έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση σε θέματα που αφορούν τις ανοιχτές τεχνολογίες στην Ελλάδα αλλά και το διεθνή χώρο. Η ανάπτυξη και προώθηση επιχειρηματικών μοντέλων που βασίζονται στο ΕΛ/ΛΑΚ.

18 ΣΤΟΧΟΙ Ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τα οφέλη της χρήσης και ανάπτυξης του Ελεύθερου Λογισμικού. Σχεδιασμός, ανάπτυξη και προώθηση δράσεων Ανοιχτού Περιεχομένου και Τεχνολογιών Ανοιχτής Αρχιτεκτονικής.

19 Συμμετοχή στις δράσεις της εταιρείας Μπορείτε να εγγραφείτε στη λίστα “eellak- advisory” από όπου σας δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής στη δημόσια διαβούλευση για όλες τις πρωτοβουλίες της ΕΕΛ/ΛΑΚ καθώς και για τα θέματα που συζητούνται στις συνεδριάσεις της.

20 Συμμετοχή στις δράσεις της εταιρείας. Δημοσιεύστε κείμενα πληροφόρησης για την ΕΛ/ΛΑΚ στην Ελλάδα και το παγκόσμιο χάρτη, διαδίδοντας έτσι το ελεύθερο λογισμικό/ λογισμικό ανοικτού κώδικα.

21 H υλοποίηση των δράσεων της ΕΕΛ/ΛΑΚ είναι βασισμένη στην συνεργασία και ενεργή συμμετοχή των μελών και της ελληνικής κοινότητας χρηστών και δημιουργών Ελεύθερου Λογισμικού, Ανοιχτού Περιεχομένου και Τεχνολογιών Ανοιχτής Αρχιτεκτονικής.

22 ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΣΥΜΕΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΔΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΟΥΛΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΚΗ ΣΟΦΙΑ ΚΙΤΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ- ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΑΝΔΕΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ


Κατέβασμα ppt "Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google