Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKarissa Asker Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Εκπαιδευτικό λογισμικό
2
Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται
3
Τα όρια ανάμεσα στις κατηγορίες δεν είναι πάντα σαφή Δυνατότητες λογισμικού Ποιος έχει τον έλεγχο χρήσης (μαθητοκεντρικό-δασκαλοκεντρικό)
4
Κατηγοριοποίηση με βάση τις θεωρίες μάθησης Καθοδηγούμενης διδασκαλίας(tutorial) Πρακτικής και εκγύμνασης(drill and practice) Συμπεριφοριστικές θεωρίες
5
Κατηγοριοποίηση με βάση τις θεωρίες μάθησης Καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης Εποικοδομιστικές θεωρίες
6
Κατηγοριοποίηση με βάση τις θεωρίες μάθησης Έκφρασης, επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργίας Εποικοδομιστικές-Κοινωνικοπολιτιστικές θεωρίες
7
2 η κατηγοριοποίηση Λογισμικά στα οποία το πληροφορικό σύστημα λειτουργεί ως «δάσκαλος» Λογισμικά στα οποία το πληροφορικό σύστημα λειτουργεί ως «μαθητής» Λογισμικά στα οποία το πληροφορικό σύστημα λειτουργεί ως «συνεργάτης» του μαθητή ή ως εργαλείο μάθησης
8
Μερικές από τις πλέον συνήθεις κατηγορίες λογισμικού είναι οι εξής: Λογισμικά και περιβάλλοντα που λειτουργούν ως απλές πηγές πληροφόρησης Λογισμικά για Διδασκαλία (Tutorials) Περιβάλλοντα πρακτικής και Εκγύμνασης (Drill and practice) Περιβάλλοντα διαχείρισης πολυμεσικού υλικού και δημιουργίας απλών εφαρμογών παρουσίασης Περιβάλλοντα προσομοίωσης
9
Εργαλεία γενικής χρήσης (εφαρμογές γραφείου) Προγράμματα προσωπικής έκφρασης, δημιουργικότητας και φαντασίας Ανοιχτοί μικρόκοσμοι (Logo) Λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα επικοινωνίας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.