Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η Ελένη Π. σκέφτηκε και κατέγραψε μια νέα πρόσθεση: 2 λύκοι κι άλλοι 2, μας κάνουν 4 λύκ. Η η Ν έδωσε το λόγο στην Ελεάννα για να πει αυτό που ήθελε πριν,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η Ελένη Π. σκέφτηκε και κατέγραψε μια νέα πρόσθεση: 2 λύκοι κι άλλοι 2, μας κάνουν 4 λύκ. Η η Ν έδωσε το λόγο στην Ελεάννα για να πει αυτό που ήθελε πριν,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 η Ελένη Π. σκέφτηκε και κατέγραψε μια νέα πρόσθεση: 2 λύκοι κι άλλοι 2, μας κάνουν 4 λύκ. Η η Ν έδωσε το λόγο στην Ελεάννα για να πει αυτό που ήθελε πριν, έτσι έγραψε την πράξη 3x4=12 ! Η Ελεάννα είχε θυμηθεί την πράξη του πολλα- πλασιασμού (αναδρομικός συλλογισμός) από προηγούμενη μαθηματική δραστηριότητα

2  Νοερή σύνοψη των αριθμητ. προβλημάτων πρόσθεσης,  Στρατηγική με δάχτυλα,  Ανάδειξη της έννοιας του «αριθμητικού προβλήματος»

3 Β. Αυθεντικές καταγραφές των νηπίων σε φύλλα εργασίας Τα αριθμητικά προβλήματα με προσθέσεις αναρτώνται, η Ν προτείνει στα παιδιά να επιλέξουν να καταγράψουν με ζωγραφική και αριθμητικό συμβολισμό όποιο θέλουν

4 Από τα 5 παιδιά που πριν είχαν εμπλακεί και σχεδιάσει προ- βλήματα πρόσθεσης, τα 4 επέλεξαν να καταγράψουν στο φύλλο το ίδιο το δικό τους, αποδεικνύοντας πόσο σημαντική είναι η διάσταση της βιωματικής μάθησης, δηλ. η ενασχό- ληση βιωματικά με εμπράγματους χειρισμούς στη διάρκεια της μαθηματικής διαπραγμάτευσης.

5  Η Ελένη Π., είχε ρωτήσει πριν ξεκινήσει αν μπορούσε να σχεδιάσει μόνο κεφάλια και της είχαμε απαντήσει καταφατικά. Η ερώτηση της εκείνη μας υπέδειξε πως μπορούσε να αντιληφθεί και να εργαστεί με ταχύτητα σε ένα αφαιρετικό επίπεδο πάνω από το επίπεδο της εικόνας

6  Η Ίνβα σχεδιάζει πρώτα από αριστερά τις 4 γάτες και μετά την τετράδα των λύκων, ενώ στον πίνακα είναι αντίστροφα στη σειρά. Η Χριστιάνα επίσης σχεδιάζει πρώτα τα 3 πρόβα-τα και μετά τους 4 λύκους, ενώ στον πίνακα είχαμε 4 λύκους και 3 πρόβατα. Φαίνεται ότι ανταλλάσσουν θέσεις στους όρους της πρόσθεσης, δείχνοντας διαισθητικά χρήση αντιμεταθετικής ιδιότητας στην πράξη, ενώ ανιχνεύεται η κατανόηση με διερευ- νητικές ερωτήσεις

7  Ο Γιώργος Κ. χρησιμοποιεί δυο εκπληκτικές γνωστικές στρατηγικές: α) διαχείρισης των δεδομένων στο χώρο του φύλλου, τοποθετεί στο κάτω μέρος τα 3 πρόβατα, που δεν χωρούσαν στην επάνω σειρά με τους 4 λύκους, όπως στον πίνακα και β) διάκρισης σε 2 κατηγορίες, με την πρόσθεση άλλου χρώματος για να διακρίνεται η κατηγορία των λύκων (ροζ) και η κατηγορία των προβάτων (γκρι)

8  Ο Γιώργος Δ. αλλάζει χρώμα στις κατηγορίες για να διακρίνονται οι λύκοι από τις γάτες.  Η Κατερίνα αντέγραψε το καθρεπτικό 3 του Εμμανουήλ, όπως ήταν στον πίνακα, χωρίς δική της τροποποίηση


Κατέβασμα ppt "Η Ελένη Π. σκέφτηκε και κατέγραψε μια νέα πρόσθεση: 2 λύκοι κι άλλοι 2, μας κάνουν 4 λύκ. Η η Ν έδωσε το λόγο στην Ελεάννα για να πει αυτό που ήθελε πριν,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google