Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεGraeae Condos Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 1 Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος
2
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 2 Περιεχόμενα Δραστηριότητες 2009 Συμπεράσματα Μελλοντικός σχεδιασμός Στόχοι
3
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 3 Δραστηριότητες Ι Επιθεωρήσεις στην εσωτερική αγορά (REACH και ταξινόμηση/επισήμανση) Ελεγχοι κατά την εισαγωγή Ελεγχοι στην εσωτερική αγορά (δεσμεύσεις/αποσύρσεις) Συνεργασία με τα Τελωνεία Συνεργασία με Σ.ΕΠ.Ε. Εκπόνηση νομοθεσίας (εφαρμοστικές διατάξεις REACH, εξαιρέσεις για λόγους εθνικής άμυνας, ορισμός αρμόδιας εθνικής Αρχής για CLP)
4
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 4 Δραστηριότητες ΙΙ Καταχώριση στο Ε.Μ.Χ.Π. 16.500 μειγμάτων Λειτουργία γραφείου υποστήριξης για REACH & CLP Ενεργή συμμετοχή σε όλες τις επιτροπές της Ε.Ε. και του Οργανισμού καθώς και στο Φόρουμ για την ανταλλαγή πληροφοριών για την πρακτική εφαρμογή REACH & CLP Εκδοση ενημερωτικού υλικού σχετικά με CLP (τρίπτυχο για το ευρύ κοινό, φυλλάδιο για τις επιχειρήσεις, Καν. CLP )
5
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 5 Επιθεωρήσεις REACH-EN-FORCE-1 (σε κοινοτικό επίπεδο) για προ-καταχώριση Ταξινόμηση & επισήμανση και Παρ/μα XVII REACH ( περιορισμοί στην κυκλοφορία και χρήση ορισμένων επικίνδυνων ουσιών & μειγμάτων ) σε εθνικό επίπεδο
6
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 6 Στατιστικά REACH-EN-FORCE-1 44 επιθεωρήσεις 150 ουσίες 86% παραγωγοί 17% εισαγωγείς 20% Μεταγενέστεροι χρήστες –Πολλαπλοί ρόλοι Ποσοστό συμμόρφωσης 88% (προ-καταχώριση) Μεγαλύτερα προβλήματα στην προετοιμασία των ΔΔΑ
7
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 7 Στατιστικά συνολικών επιθεωρήσεων 85 επιθεωρήσεις 400 προϊόντα Αποστολή ερωτηματολογίων αξιολόγησης σε (15) επιθεωρηθείσες επιχειρήσεις Απαντήθηκαν (11) ερωτηματολόγια Πολύ ικανοποιητική η διαδικασία επιθεώρησης Προτάσεις για πιο συχνή ενημέρωση σε τοπικό επίπεδο Ανταπόκριση γραφείου υποστήριξης πολύ καλή
8
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 8 Στατιστικά επιθεωρήσεων
9
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 9 Στατιστικά επιθεωρήσεων
10
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 10 Αποτελέσματα ελέγχων Βελτιωμένη συμμόρφωση σε σχέση με προηγούμενα έτη Καλλίτερη συμμόρφωση (λιγότερα προβλήματα) όπου είχαν προηγηθεί άλλες επιθεωρήσεις ή έλεγχοι κατά την εισαγωγή (από τις Χ.Υ. που συνεργάζονται με τα τελωνεία) Μεγαλύτερη ανταπόκριση στο ερωτηματολόγιο με το οποίο η Δ/νση Περιβάλλοντος ζητά αξιολόγηση του προγράμματος επιθεωρήσεων από τις επιχειρήσεις
11
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 11 Συμπεράσματα Αποτελεσματικός έλεγχος= συνέχεια = συνεργασία = επιδίωξη βελτίωσης της διαδικασίας Συγκριτικό πλεονέκτημα όσων επενδύουν στην έγκαιρη προσαρμογή στις νέες εξελίξεις (οι επιθεωρήσεις αποτελούν και μέσον ενημέρωσης) Μείωση του αθέμιτου ανταγωνισμού Καλλίτερη προστασία της ανθρώπινης υγείας και του περιβάλλοντος
12
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 12 Στόχοι Αύξηση των επιθεωρήσεων κατά 20% (μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων και καλλίτερη αξιοποίηση ανθρώπινων και οικονομικών πόρων) Αύξηση των ελέγχων κατά την εισαγωγή (συνεργασία με τα τελωνεία) Ενίσχυση της ενημέρωσης (Ημερίδες σε Αθήνα, Πάτρα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη) Διαρκής συνεργασία με τους εταίρους
13
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα 10.03.10 13
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.