Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιτυχία Μέσω Αποτελεσματικής Επιχειρησιακής Επικοινωνίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιτυχία Μέσω Αποτελεσματικής Επιχειρησιακής Επικοινωνίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιτυχία Μέσω Αποτελεσματικής Επιχειρησιακής Επικοινωνίας

2 ΛήψηΑποφάσεωνΛήψηΑποφάσεωνΑνταπόκρισηΚοινωνικώνΕταίρωνΑνταπόκρισηΚοινωνικώνΕταίρων ΥλικόΠροώθησηςΥλικόΠροώθησηςΡοήΕργασίαςΡοήΕργασίας Παραγωγι-κότηταΠαραγωγι-κότηταΕικόναΕπαγγελ-ματισμούΕικόναΕπαγγελ-ματισμού ΕπίλυσηΠροβλημάτωνΕπίλυσηΠροβλημάτων ΕργασιακέςΣχέσειςΕργασιακέςΣχέσεις ΑποτελεσματικήΕπικοινωνίαΑποτελεσματικήΕπικοινωνία

3 Τί Προσδοκούν Οι Εργοδότες Ταξινόμηση Ιδεών και Πληροφοριών Ταξινόμηση Ιδεών και Πληροφοριών Συνειρμική και Πει- στική Παρουσίαση Συνειρμική και Πει- στική Παρουσίαση Αποτελεσματική Ακρόαση Αποτελεσματική Ακρόαση Επικοινωνία Με Διαφοροποιημένες Ομάδες Ατόμων Επικοινωνία Με Διαφοροποιημένες Ομάδες Ατόμων

4 Τί Προσδοκούν Οι Εργοδότες Χρήση Τεχνολογιών Επικοινωνίας Χρήση Τεχνολογιών Επικοινωνίας Κατοχή Ποιοτικής Ομιλίας και Γραφής Κατοχή Ποιοτικής Ομιλίας και Γραφής Εφαρμογή Επαγγελμα- τικής Συμπεριφοράς Εφαρμογή Επαγγελμα- τικής Συμπεριφοράς Ηθική Επικοινωνία Ηθική Επικοινωνία

5 Χαρακτηριστικά της Αποτε- λεσματικής Επικοινωνίας Παροχή πρακτικών/χρήσιμων πληροφοριών Απόδοση δεδομένων αντί εντυπώσεων Ξεδιάλυνση και συμπύκνωση πληροφοριών Δήλωση ευθυνών με ακρίβεια Πειστικότητα και παροχή συστάσεων

6 Επικοινωνία σε Οργανωτικά Πλαίσια ΕσωγενήςΕξωγενής Ανεπίσημη Επίσημη Προκαθορισμένη Μέσα στην Επιχείρηση Προκαθορισμένη Μέσα στην Επιχείρηση Ανέμελη Μεταξύ Υπαλλήλων Ανέμελη Μεταξύ Υπαλλήλων Προκαθορισμένη Εκτός Της Επιχείρησης Προκαθορισμένη Εκτός Της Επιχείρησης Ανέμελη με Εξω- τερικούς Παράγοντες Ανέμελη με Εξω- τερικούς Παράγοντες

7 Επίσημη Δομή Άτυπη Επικοινωνία (Κουτσομπολιό) (Κουτσομπολιό) Εσωγενής Επικοινωνία Επίσημη Ιεραρχία Επίσημες Διασταυρού- μενες Ιεραρχικές Γραμμές Ανεπίσημη Δικτύωση Ανεπίσημες Οδοί Εξουσίας

8 Επίσημες Επαφές Ανεπίσημες Επαφές Εξωγενής Επικοινωνία Marketing Δημόσιες Σχέσεις Υπάλληλοι Υψηλά Ιστάμενα Στελέχη

9 Διαδικασία Επικοινωνίας Αποστολέας Συλλαμβάνει Την Ιδέα Αποστολέας Συλλαμβάνει Την Ιδέα 1 Αποστολέας Κωδικοποιεί Την Ιδέα Αποστολέας Κωδικοποιεί Την Ιδέα 2 Αποστολέας Μεταδίδει Την Ιδέα Αποστολέας Μεταδίδει Την Ιδέα 3 Παραλήπτης Λαμβάνει Το Μήνυμα Παραλήπτης Λαμβάνει Το Μήνυμα 4 Παραλήπτης Αποκωδικοποιεί Το Μήνυμα Παραλήπτης Αποκωδικοποιεί Το Μήνυμα 5 Receiver Sends Feedback Receiver Sends Feedback 6 Δίαυλος Η Ανάδραση Πρέπει Επίσης Να Κωδικο- ποιηθεί, Μεταδοθεί και Αποκωδικοποιηθεί

10 Γιατί Η Επιχειρησιακή Επι- κοινωνία Είναι Μοναδική; ΠαγκοσμιοποίησηκαιΔιαφοροποίησηΠαγκοσμιοποίησηκαιΔιαφοροποίηση Αξία της Πληροφορίας Πληροφορίας Στηρίζεται στην Ομαδικότητα Ομαδικότητα Νέες Επιχει- ρησιακές Δομές Νέες Επιχει- ρησιακές Δομές ΔιάχυσηΤεχνολογίαςΔιάχυσηΤεχνολογίας ΦραγμοίΕπικοινωνίαςΦραγμοίΕπικοινωνίας

11 Παγκοσμιοποίηση και Διαφοροποίηση του Εργατικού Δυναμικού Διεθνή Σύνορα Κουλτούρες και Εθνικότητες Προϊόντα και Αγορές Επιχειρησιακοί Συναιταιρισμοί Υπάλληλοι και Στελέχη

12 Αυξανόμενη Αξία της Επιχειρησιακής Πληροφορίας Καταρτισμένο Εργατικό Δυναμικό Δυναμικό Ενόραση στον Ανταγωνισμό Ανταγωνισμό Κανονισμοί και ΚατευθυντήριεςΓραμμές ΚατευθυντήριεςΓραμμές Ανάγκες Πελα- τειακού Κοινού Ανάγκες Πελα- τειακού Κοινού

13 Διάχυση Τεχνολογίας Διατήρηση των Δεξιοτήτων Σου Τόνωση της Επικοινωνίας Σοφή Χρήση της Τεχνολογίας

14 Εξελισσόμενοι Οργανισμοί Υψηλές Δομές Υψηλές Δομές Επίπεδες Δομές Επίπεδες Δομές Ελαστικές Δομές Ελαστικές Δομές Επιχειρησιακή Κουλτούρα

15 Στήριξη στην Ομαδική Εργατικότητα ΙκανοποίησηΥπαλλήλων ΣυλλογικήΕλαστικότητα Ανταπόκριση στον Ανταγωνισμό

16 Φραγμοί Επικοινωνίας ΠερισπασμοίΠερισπασμοί Πληθώρα Πληροφοριών Διαφορές στην Αντίληψη Γλωσσική Διαφοροποίηση Περιοριστικά Περιβάλλοντα Τακτικές Εξαπάτησης

17 Αποτελεσματική Επικοινωνία ΒελτίωσηΙκανοτήτωνΒελτίωσηΙκανοτήτων Λήψη και Απόδο- ση Ανάδρασης (Feedback) Λήψη και Απόδο- ση Ανάδρασης (Feedback) ΕφαρμογήΕπαγγελματικήςΣυμπεριφοράςΕφαρμογήΕπαγγελματικήςΣυμπεριφοράς ΕλαχιστοποίησηΠερισπασμώνΕλαχιστοποίησηΠερισπασμών Καθορισμός του Ακροατηρίου Ακροατηρίου

18 Χρήση της Τεχνολογίας Επιχειρησιακών Επικοινωνιών Internet E-mail Απομακρυμένη Πρόσβαση Τηλεφωνητής Διατήρηση Οπτικού Πρίσματος Πρίσματος ΤόνωσηΠαραγωγικότηταςΤόνωσηΠαραγωγικότητας Επανασύνδεση με Άτομα Άτομα

19 Παρατήρηση της Ηθικής της Επιχειρησιακής Επικοινωνίας Ανήθικες Εφαρμογές ΛογοκλοπήΛογοκλοπήΕπιλεκτικήΠαράφρασηΕπιλεκτικήΠαράφρασηΠαράφρασηΣτοιχείωνΠαράφρασηΣτοιχείωνΠαραποίησηΟπτικώνΣτοιχείωνΠαραποίησηΟπτικώνΣτοιχείων

20 Επιχειρηματικές Επιλογές Ηθικό Δίλημμα ΚοινωνικοίΕταίροιΚοινωνικοίΕταίροι ΣυγκρουόμενηΑφοσίωσηΣυγκρουόμενηΑφοσίωση Δύσκολες Συναλλαγές Ηθικό Ολίσθημα Εργασιακές Πιέσεις Παράνομες Επιλογές Ανήθικες Επιλογές

21 Διασφάλιση Ηθικής Επικοινωνίας Υπάλληλοι (Ως Ανεξάρτητα Όντα) Εταιρική Ηγεσία Πολιτικές (Τακτικές) και Διαδικασίες


Κατέβασμα ppt "Επιτυχία Μέσω Αποτελεσματικής Επιχειρησιακής Επικοινωνίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google