Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεTelamon Petrides Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
1 REPUTATION & TRUST MANAGEMENT IN P2P Σταθοπούλου Ευγενία Γεωργούλας Κώστας
2
2 REPUTATION & TRUST MANAGEMENT IN P2P Εισαγωγή Trust Reputation Anonymity Τεχνικές Trust Management Συγκρίσεις-Συμπεράσματα
3
3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Trust: H εμπιστοσύνη που δείχνει ένας κόμβος σε ένα άλλο αντιπροσωπεύει/απεικονίζει το κατά πόσο πιστεύει ότι η συναλλαγή τους θα είναι σωστή και ολοκληρωμένη. Reputation: Η φήμη είναι η “άποψη που έχει ένας peer για κάποιον άλλο” και διαμορφώνεται/ενημερώνεται τόσο από τις προηγούμενες άμεσες συναλλαγές τους όσο και από την πληροφορία που παρέχεται από άλλους κόμβους του δικτύου και η οποία σχετίζεται με παλιότερες συναλλαγές των κόμβων αυτών με τον συγκεκριμένο peer. Anonymity: Η ανωνυμία είναι η ιδιότητα του συστήματος να αποκρύπτει τα αναγνωριστικα χαρακτηριστικά των κόμβων κατα τη διάρκεια των συναλλαγών
4
4 TRUST MANAGEMENT Με τον όρο trust management εννοούμε τις τεχνικές με τις οποίες υπολογίζεται το trust που έχει κάθε κόμβος για κάποιον άλλο. Τεχνικές διαχείρισης εμπιστοσύνης: Reputation-based trust management social network-based trust management
5
5 REPUTATION-BASED TRUST MANAGEMENT Reputation-based: Λαμβάνεται υπόψην τόσο η υποκειμενική άποψη, τοπική πληροφορία, που έχει ο κόμβος ο οποίος κάνει την αξιολόγηση, όσο και η καθολική άποψη, άποψη όλων των κόμβων, του δικτύου για την φήμη του υπο-αξιολόγηση κόμβου. XREP P-GRID NICE Framework Using Currency
6
6 XREP Συνδυασμός resource και servent reputation Διεξαγωγή ψηφοφορίας μεταξύ των κόμβων Φάσεις: resource searching resource selection & vote polling vote evaluation best servent check resource downloading
7
7 XREP A Query QueryHit Resource Searching
8
8 XREP A Poll PollReply Vote Polling
9
9 XREP A TrueVote TrueVoteReply Vote Evaluation Best Servent Check & Download
10
10 P-GRID Έκδοση complaints Εισαγωγή & ανάκτηση complaints (P-Grid) Path κόμβου= Prefix part κλειδιού-complaint T(p)=γινόμενο complaints που έχουν εκδοθεί γι’ αυτόν επί complaints που έχει εκδόσει αυτός
11
11 NICE Cookies Strongest path
12
12 NICE
13
13 Framework Using Currency Εικονικό νόμισμα, όπου ο πλούτος αντιστοιχεί στη φήμη. Κάθε κόμβος ομαδοποιεί τους υπόλοιπους (Bad, Good, φ) Trust Communities Επιτυχής συναλλαγή: αύξηση πλούτου (φήμης) κόμβου και του community. Aνεπιτυχής συναλλαγή: δημιουργία complaint το οποίο προωθείται σε όλο το δίκτυο. Μείωση πλούτου κόμβου και community.
14
14 SOCIAL NETWORK-BASED TRUST MANAGEMENT Social network-based: Λαμβάνονται υπόψη οι κοινωνικοί δεσμοί που έχουν αναπτυχθεί ανάμεσα στα μέλη του δικτύου. Οι δεσμοί αυτοί μπορεί να είναι δεσμοί φιλίας, συνεργασίας, αμοιβαίας υποστήριξης, ομοιότητας κ.α., οι οποίοι ουσιαστικά αντιπροσωπεύουν δεσμούς εμπιστοσύνης μεταξύ των κόμβων, και αναπαριστούνται με την δημιουργία ενός κοινωνικού δικτύου REGRET NodeRanking
15
15 REGRET ατομική διάσταση κοινωνική διάσταση R a b + R a B + R A b + R A B οντολογική διάσταση
16
16 NodeRanking Social network- graph Authority
17
17 ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ XREPP-GridNICECurrencyREGRETNode Ranking Τύπος Reputation ΘετικήΑρνητικήΘετική και Αρνητική Θετική Τιμής Trust{0,1}{-1,0,-1}[0,1][-1,1] [1,+ ) ScalabilityΜικρόΜεγάλο Μικρό ReliabilityΑρκετά Μεγάλο Μεγάλο Αρκετά Μεγάλο Μικρό Bandwidth costΜεγάλοΜικρό Μεγάλο στο κεντρικό κόμβο Storage costΑρκετόΜικρόΑρκετό ΜικρόΑρκετό Structure (Decentralized) Όχι τελείωςΝαι Όχι ΑνωνυμίαΌχι
18
18 ΑΝΑΦΟΡΕΣ [1]Ernesto Damiani, Sabrina De Capitani di Vimercati, Stefano Paraboschi, Pierangela Samarati and Fabio Violante. A Reputation-Based Approach for Choosing Reliable Resources in Peer-to-Peer Networks. 9th ACM Conference on Computer and Communications Security, Washington DC. (2002) [2]Karl Aberer and Zoran Despotovic. Managing Trust in a Peer-2-Peer Information System. Conference on Information and Knowledge Management, Atlanta, Georgia. (2001) [3]Seungjoon Lee, Rob Sherwood and Bobby Bhattacharjee. Cooperative peer groups in NICE. IEEE Infocom, San Francisco, USA. (2003) [4] Rohit Gupta and Arun K. Somani. Cooperative Peer Groups in NICE. 4th International Conference on Peer-to-Peer Computing, Zurich, Switzerland. (2004) [5] Jordi Sabater and Carles Sierra. REGRET: A Reputation Model for Gregarious Societies. 4th Workshop on Deception, Fraud and Trust in Agent Societies, Montreal, Canada. (2001) [6] Josep M. Pujol, Ramon Sanguesa and Jordi Delgado. Extracting reputation in multi agent systems by means of social network topology. First International Joint Conference on Autonomous Agents and Multi-Agent Systems, Bologna, Italy. (2002) [8] http://www.irchelp.org/irchelp/security/http://www.irchelp.org/irchelp/security/ [9]http://spam.abuse.net/overview/whatisspam.shtmlhttp://spam.abuse.net/overview/whatisspam.shtml [10] Roger Dingledine, Nick Mathewson and Paul Syverson. Reputation in P2P Anonymity Systems. Workshop on economics of p2p systems, Berkley CA. (2003) [11]http://www.cc.gatech.edu/projects/disl/specialProjects/anonymity.htmhttp://www.cc.gatech.edu/projects/disl/specialProjects/anonymity.htm
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.