Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεElectra Soulis Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα
Δραστηριότητες ΠΕ02
2
Όψεις του προσωπείου Θεόδωρος
3
Αντιγόνη α΄παγκόσμιος
4
ποντιακά
6
ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΥΘΥΣ ΛΟΓΟΣ ειδική πρόταση Κ.Π.Κ (οριστική)
τελικό απαρέμφατο δυνητική κατηγορηματική μτχ Κ.Π.Κ (δυνητική οριστική, δυνητική ευκτική) πλάγια ερώτηση ευθεία ερώτηση (οριστική, απορηματική υποτακτική, δυνητική οριστική, δυνητική ευκτική)
7
Νεοελληνική Γλώσσα Κάνε την αντιστοίχηση α. πομπός
1. σύστημα σημείων που έχει κανόνες και αρχές και χρησιμοποιείται για να επικοινωνούμε β. δέκτης 2. επιτυχής ανταλλαγή μηνυμάτων γ. γλωσσικός κώδικας 3. αυτός που λαμβάνει μήνυμα δ.επικοινωνία 4. αυτός που στέλνει μήνυμα
8
Εικονική απόδοση του καταιγισμού ιδεών πριν την παραγωγή λόγου
πρώτη μέρα στο σχολείο συναισθήματα
9
Παραδοσιακές μορφές διδασκαλίας
Πλεονεκτήματα αυτής της προσέγγισης ·η οπτικοποίηση της ύλης ενισχύει την κατανόηση ·εξοικονόμηση χρόνου, γρήγορος ρυθμός μαθήματος ·δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης υλικού ·δυνατότητα διασύνδεσης με προηγούμενα μαθήματα Μειονεκτήματα αυτής της προσέγγισης ·αξιοποίηση του ΔΠ ως βιντεοπροβολέα ·οι μαθητές παραμένουν παθητικοί δέκτες της γνώσης ·ή αποκτούν μηχανιστικές γνώσεις ·ενίσχυση ατέρμονης προβολής πολυμεσικού υλικού ·ενίσχυση του κυρίαρχου ρόλου του δασκάλου
11
Το σχολείο που ονειρεύομαι.doc
13
Αισχύνης
14
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Μπορούμε χρησιμοποιώντας την σκίαση οθόνης να αποκαλύπτουμε σταδιακά την μετάφραση [1.1.1] Θουκυδίδης Ἀθηναῖος ξυνέγραψε τὸν πόλεμον τῶν Πελο- ποννησίων καὶ Ἀθηναίων, ὡς ἐπολέμησαν πρὸς ἀλλήλους, ἀρξάμενος εὐθὺς καθισταμένου καὶ ἐλπίσας μέγαν τε ἔσεσθαι καὶ ἀξιολογώτατον τῶν προγεγενημένων, τεκμαιρόμενος ὅτι ἀκμάζοντές τε ᾖσαν ἐς αὐτὸν ἀμφότεροι παρασκευῇ τῇ πάσῃ καὶ τὸ ἄλλο Ἑλληνικὸν ὁρῶν ξυνιστάμενον πρὸς ἑκατέρους, [1.1.1] Ο Θουκυδίδης o Αθηναίος εξιστόρησε τον πόλεμον των Αθηναίων και των Πελοποννησίων, πώς επολέμησαν μεταξύ τους· και άρχισα ευθύς αμέσως μόλις ξέσπασε ο πόλεμος, γιατί περίμενα πως θα ήταν πολύ μεγάλος και ο πιο άξιος να ιστορηθεί απ' όλους τους προτήτερους. Το συμπέρανα αυτό από το ότι και τα δύο μέρη μπήκαν στον πόλεμο εφοδιασμένοι με όλα τα υλικά μέσα, και βλέποντας πως όλες οι άλλες Ελληνικές πολιτείες πήγαν με το ένα μέρος ή το άλλο,
15
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Ο ΔΠ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη συνεργατική κατασκευή ενός εννοιολογικού/νοητικού χάρτη ενός ποιήματος ή λογοτεχνικού κειμένου. ·οικοδόμηση εννοιών και γνώσης ·εμπλοκή με το κείμενο ·ανταλλαγή ιδεών ·επικοινωνία
16
Ποίημα Χάρτης Ποιήματος ,, Λέξεις κλειδιά Εικόνα 2 Εικόνα 1 Εικόνα 3
Εικόνα 4 Λέξεις κλειδιά
17
ΙΣΤΟΡΙΑ Στο λογισμικό Ιστορία αβγ Γυμνασίου στην ενότητα ¨Διαμόρφωση των συνόρων της Ελλάδας ¨ στους χάρτες, υπάρχουν διαδραστικοί χάρτες για την ολοκλήρωση των συνόρων.
18
ΙΣΤΟΡΙΑ Στο λογισμικό Centenia μπορούν οι μαθητές να κρατήσουν σημειώσεις πάνω στους χάρτες.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.