Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση 4.1.1 Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση 4.1.1 Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση 4.1.1 Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης ενός εικονογραφημένου σχεδίου μόδας. 4.1.2 Να μπορείτε να συσχετίζετε το θέμα από το οποίο είναι εμπνευσμένο το ένδυμα που έχει εικονογραφηθεί, μαζί με το φόντο που πρέπει να δημιουργηθεί για την τελική σύνθεση της παρουσίασης. 4.2 Επιλογή και δημιουργία κατάλληλου φόντου 4.2.1 Να μπορείτε να διεξάγετε έρευνα γύρω από το θέμα έμπνευσης της συλλογής του εικονογραφημένου σχεδίου με σκοπό να εμπνευστείτε για τη δημιουργία σχετικού φόντου. 4.2.2 Να μπορείτε να αποκτάτε τη γνώση των διαφόρων τύπων σύνθεσης μιας τελικής παρουσίασης και τους παράγοντες που επηρεάζουν για την επιλογή του καθενός. (α) Επίπεδη παρουσίαση (β) Τρισδιάστατη παρουσίαση (γ) Χρήση παραθύρου και προστατευτικής διαφάνειας. 4.3 Επιλογή των κατάλληλων υλικών για κατασκευή της τελικής παρουσίασης 4.3.1 Να μπορείτε να επιλέγετε και αξιοποιείτε τα κατάλληλα υλικά για δημιουργία φόντου και τελικής παρουσίασης της εργασίας. 4. Σύνθεση τελικής παρουσίασης εικονογραφημένου σχεδίου μόδας

2 4.4 Τοποθέτηση εικονογραφημένου σχεδίου και σχεδίου παραγωγής στη σύνθεση 4.4.1 Να μπορείτε να μελετάτε διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορεί να τοποθετηθεί το εικονογραφημένο σχέδιο και το σχέδιο παραγωγής σε μία τελική σύνθεση. 4.4.2 Να μπορείτε να δημιουργείτε πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνθέσεις τελικής παρουσίασης εκτιμώντας τη σημασία διατήρησης μιας σχετικής ισορροπίας και ενότητας μεταξύ του εικονογραφημένου σχεδίου μόδας και του σχετικού σχεδίου παραγωγής που τοποθετούνται σε αυτήν.

3 Η εικονογράφηση μόδας ανήκει στον τομέα της «οπτικής επικοινωνίας», αυτό σημαίνει ότι το μήνυμα που θέλει να μεταδώσει ο εικονογράφος δίνεται σχεδιαστικά και όχι γραπτά. Είναι σύνηθες φαινόμενο στα αρχικά στάδια φοίτησης μαθητών του κλάδου μόδας και εικονογράφησης, να παρουσιάζονται τα τελικά τους σχέδια, είτε στριμωγμένα στη μια πλευρά της σελίδας με κάποια κομματάκια ύφασμα δίπλα, είτε στο κέντρο της σελίδας με τα κομματάκια υφάσματος γύρο. Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να βοηθήσει τον μαθητή να αντιληφθεί τις επιλογές που έχει για μια ισορροπημένη και αισθητικά επιτυχημένη τελική παρουσίαση των εργασιών εικονογράφησης.

4 Εκτός από το θέμα πάνω στο οποίο είναι βασισμένο το εικονογραφημένο σχέδιο που πρέπει να παρουσιαστεί, πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα πιο κάτω για μια ορθή παρουσίαση τελικής εργασίας. Τύπος παρουσίασης Αγορά για την οποία προορίζεται το ένδυμα Αριθμός τελικών παρουσιάσεων Υλικά σχεδίου Τρισδιάστατα στοιχεία που θα χρησιμοποιηθούν Μέγεθος και οργάνωση σελίδωσης Τεχνικές παρουσίασης

5 Το θέμα στο οποίο είναι βασισμένο το εικονογραφημένο σχέδιο το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί έχει καθοριστικό ρόλο για την σύνθεση της τελικής παρουσίασης του. Από το θέμα της συλλογής εξαρτώνται τα πιο κάτω: Τα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν Τα σχήματα της τελικής παρουσίασης Τα τρισδιάστατα στοιχεία που θα τοποθετηθούν στην παρουσίαση Θέμα συλλογής:

6 Ο τύπος της αγοράς για την οποία έχει εικονογραφηθεί το σχέδιο είναι καθοριστικό στοιχείο. Η τελική παρουσίαση πρέπει να αντικατοπτρίζει την αγορά και τον τύπο του πελάτη που αναμένεται να αγοράσει τα ενδύματα που έχουν εικονογραφηθεί. Τύποι αγοράς: Μαζική παραγωγή (Φθηνές κατασκευές με φθηνά υλικά και χωρίς ιδιαίτερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες) Μπουτίκ (Μεσαία αγορά ενδυμάτων, καλύτερα υφάσματα και περισσότερη διακόσμηση σε αυτά.) Υψηλή ραπτική ( Ακριβή αγορά, με πολυτελές υλικά και διακοσμητικά στοιχεία, ιδιόρρυθμα σχέδια και κοψίματα στα ενδύματα.) Αγορά για την οποία προορίζεται το ένδυμα:

7 Ο αριθμός των τελικών παρουσιάσεων διαφέρει ανάλογα με τις απαιτήσεις της συλλογής. Μπορεί να είναι από ένας μέχρι και δέκα ή περισσότερες. Σε επαγγελματικό επίπεδο ο αριθμός των τελικών παρουσιάσεων εικονογράφησης που απαιτούνται για μια συλλογή είναι μεγάλος και σε αυτές γίνεται ένας ισορροπημένος διαχωρισμός των στοιχείων που θα μπουν σε αυτές. Τελικές παρουσιάσεις γίνονται για: Τις εικονογραφήσεις των τελικών σχεδίων της συλλογής. Τα σχέδια παραγωγής που πρέπει να συνοδεύουν τα σκίτσα των ενδυμάτων. Πίνακας παρουσίασης των υλικών (υφάσματα και διακοσμητικά στοιχεία) που προτείνονται για τη συλλογή. Αριθμός τελικών παρουσιάσεων:

8 Υλικά σχεδίου: Η επιλογή των κατάλληλων υλικών για τη σύνθεση της τελικής παρουσίασης είναι το κλειδί για την επιτυχία της. Τα υλικά που θα επιλεγούν πρέπει να έχουν σχέση με το θέμα πάνω στο οποίο είναι βασισμένο το εικονογραφημένο σχέδιο. Υλικά που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για τελική παρουσίαση: Χοντρά χαρτόνια παρουσίασης Χοντρά χαρτόνια παρουσίασης με πολυστερίνη (Foam boards) Λεπτές κόλλες για διακόσμηση Μαχαιράκι για το κόψιμο των χαρτονιών, ψαλίδι, γόμα Αυτοκόλλητες σελίδες γραφής (Transferable lettering), ή το απαραίτητο κείμενο δακτυλογραφημένο σε ηλεκτρονικό υπολογιστή.

9 Τρισδιάστατα στοιχεία που θα χρησιμοποιηθούν: Για τη σύνθεση της τελικής παρουσίασης ενός σχεδίου μπορούν να χρησιμοποιηθούν και διάφορα τρισδιάστατα στοιχεία σχετικά με το θέμα της συλλογής. Τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι: Φωτοτυπίες Φωτογραφίες Υφάσματα Διακοσμητικά υλικά (τρέσες, δαντέλες, κουμπιά, σχοινιά… κτλ)

10 Μέγεθος και οργάνωση σελίδωσης: Το μέγεθος και η οργάνωση της σελίδας (Page layout), εξαρτώνται από τον αριθμό των στοιχείων (εικονογράφηση σχεδίου, σχέδια παραγωγής, υφάσματα, τρισδιάστατα διακοσμητικά στοιχεία…) που πρέπει να τοποθετηθούν στην τελική παρουσίαση. Ο σχεδιαστής πειραματίζεται αρκετά με την τοποθέτηση των διαφόρων στοιχείων έχοντας σαν σκοπό να πετύχει μια ισοζυγισμένη και αισθητικά πετυχημένη τελική παρουσίαση.

11 Τύποι οργάνωσης τελικών σχεδίων: Κάθετη σελίδωση Οριζόντια σελίδωση Διπλή σελίδωση με τσάκιση για να ανοίγει Απλή σελίδωση (μόνο φιγούρες σχεδίου) Σύνθετη σελίδωση (στην παρουσίαση υπάρχουν φιγούρες σχεδίου, σχέδια παραγωγής, υφάσματα και περιγραφές).

12 Τεχνικές παρουσίασης: Για την σύνθεση μιας παρουσίασης μπορεί να χρησιμοποιηθούν διάφορες τεχνικές που ευκολύνουν τον σχεδιαστή ή εικονογράφο όπως: Έγχρωμη ή μαύρο-άσπρη φωτοτυπία εικόνων για το φόντο Η χρήση του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή για τον σχεδιασμό ή την γραφή των απαραίτητων λεζάντων που συνοδεύουν τα σχέδια.

13 Αξιολόγηση: 1.Σε ποιο τομέα επικοινωνίας ανήκει η εικονογράφηση μόδας και τι σημαίνει αυτό; 2. Ποια στοιχεία πρέπει να ληφθούν υπόψη για την ορθή παρουσίαση μιας τελικής εργασίας σχεδίου; 3. Ποιους παράγοντες επηρεάζει, όσο αφορά την τελική παρουσίαση των σχεδίων εικονογράφησης, το θέμα της συλλογής; 4. Αναφέρετε τους βασικούς τύπους παρουσίασης που μπορεί να χρησιμοποιηθούν; 5. Ποιο ρόλο παίζει ο τύπος της αγοράς για τον οποίο προορίζονται τα τελικά εικονογραφημένα σχέδια; 6. Αναφέρετε και περιγράψτε τους βασικούς τύπους αγοράς στο χώρο της μόδας. 7. Από τι εξαρτάται ο αριθμός των τελικών παρουσιάσεων; 8. Σε ποιες περιπτώσεις γίνονται τελικές παρουσιάσεις σχεδίων στο χώρο της μόδας;

14 9. Αναφέρετε τα υλικά που μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε μια τελική παρουσίαση. 10. Αναφέρετε τα τρισδιάστατα στοιχεία που μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε μια τελική παρουσίαση. 11. Από τι εξαρτάται το μέγεθος και η οργάνωση μιας τελικής παρουσίασης; 12. Αναφέρετε τους βασικούς τύπους οργάνωσης τελικών σχεδίων εικονογράφησης. 13. Ποιες είναι οι τεχνικές οι οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε μια τελική παρουσίαση;


Κατέβασμα ppt "4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση 4.1.1 Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google