Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1  Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες

2 α) Στρατηγικές Διάσωσης / Αναστροφής (Turnaround ) β) Στρατηγικές Σταθερότητας (Stability) γ) Στρατηγικές Ανάπτυξης (Growth)

3 Ανεξέλεγκτοι Εξωτερικοί Παράγοντες Κακή Προσαρμογή Επιχείρησης στο Περιβάλλον Απουσία εσωτερικού Ελέγχου – Ανυπαρξία Εργαλείων Συνδυασμός όλων των ανωτέρω

4  α. Συρρίκνωση (downsizing) – Μείωση Κόστους  β. Σταθεροποίηση (stabilization) – Βελτίωση Απόδοσης Κεφαλαίου, Εστίαση σε αποδοτικές αγορές, Βελτίωση μίγματος προϊόντων, υπηρεσιών τ/χ  Αναδόμηση (rebuilding) – Στρατηγικές Ανάπτυξης, Αντιμετώπισης μελλοντικών προβλημάτων Εκτιμώμενη χρονική διάρκεια 2 – 3 χρόνια

5 Καμία σημαντική αλλαγή Μείωση Κόστους, Καλύτερος έλεγχος, Διατήρηση μεριδίου αγοράς Πολιτικές προσεκτικών βημάτων Συγκέντρωση πόρων στις υπάρχουσες δραστηριότητες Περιμένουμε (τι;) και βλέπουμε (πότε;)

6 Κάθετη ολοκλήρωση (Vertical Integration) Οριζόντια ολοκλήρωση (Horizontal) Διαφοροποίηση (Diversification) Συγκέντρωση / Διείσδυση Αγοράς (Penetration) Ανάπτυξη Αγοράς (Development) Εταιρική κουλτούρα και διακριτότητα

7 Επέκταση είτε προς τα πίσω (προμηθευτές) Είτε προς τα εμπρός (σημεία πώλησης) ΔΙΚΤΥΟ

8 Μακροχρόνιες συνεργασίες με προμηθευτές Στρατηγικές Συμμαχίες Συνεργασίες Προστιθέμενης Αξίας (Value – Adding): από πολλές επιχειρήσεις που συνεργάζονται σε όλα τα στάδια της αλυσίδας, αξίας (προμηθευτές, διανομείς, σημεία πώλησης) Επίτευξη οικονομιών κλίμακας Προσθήκη νέων συσχετισμένων προϊόντων και υπηρεσιών Logiscoop S.A., ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΑ., ΣΥ.ΦΑ., Green Pharmacy!

9 Απόκτηση πληροφοριών, διάχυση εργαλείων Οικονομίες κλίμακας Αύξηση δύναμης στην Αγορά Αξιοποίηση πόρων και ικανοτήτων, μεταβίβασης σε όλο το Δίκτυο Αναγνωρισιμότητα Σήματος (Branding) Προσαρμοστικότητας στις ανάγκες του καταναλωτή Συνδυασμένη απόδοση Κοινών δραστηριοτήτων σε όλη την αλυσίδα αξίας Σταυροειδής Επιχειρηματική Συνεργασία, για πολύτιμες δυνάμεις πόρων και ικανοτήτων (Cross – business collaboration) Εκμετάλλευση του πλεονεκτήματος: Φαρμακείο της Γειτονιάς.

10 Ξεχάστε το Παρελθόν της Αγοράς και της Χώρας ΠΟΤΕ δεν θα γυρίσει ! Μαζί Μπορούμε !


Κατέβασμα ppt " Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google