Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPhilipp Moraitis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Απολογισμός δραστηριοτήτων για το 2000-2001 Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών
2
Αυτοματοποιημένος Κατάλογος 166.243165.528 715 Πλήθος αναγραφών: 166.243 (165.528 μονογραφίες + 715 περιοδικές εκδόσεις) 212.670 Πλήθος τεκμηρίων: 212.670 Στοιχεία στις 20/11/2001 10:00 πμ 6.516 Πλήθος δανειζομένων: 6.516 1.554 Πλήθος δανεισμένων τεκμηρίων: 1.554 (στοιχεία από τις βιβλιοθήκες Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας, ΤΕΦΑΑ, Νομικής, Οικονομικών και Πολιτικών επιστημών, Πληροφορικής, Μαθηματικού)
3
Εισαγωγή αναγραφών
4
Αναδρομική καταλογογράφηση ξενόγλωσσου υλικού Αναδρομική καταλογογράφηση ξενόγλωσσων βιβλίων σε 32 βιβλιοθήκες. Σύνολο εγγραφών: 116.000 Εγγραφές που βρέθηκαν: 51.000 Ποσοστό: 44% Το πρόβλημα εντοπίζεται στα παλαιότερα βιβλία (πριν το 1970). Με τα καινούργια βιβλία (μετά το 1970), το ποσοστό είναι ικανοποιητικό (70%).
5
Αναδρομική καταλογογράφηση ξενόγλωσσου υλικού
6
Αναδρομική καταλογογράφηση ελληνικού υλικού Προτεραιότητα στις σχολές που έχουν κυρίως ελληνικό υλικό Κατανομή ατόμων αναδρομικής 2 άτομα στην Θεολογική Σχολή 2 άτομα στην Φιλοσοφική Σχολή 1 άτομο στη Σχολή Ν.Ο.Π.Ε. Από τον Μάιο 2001 έχουν καταλογογραφηθεί 3.000 βιβλία
7
Αναδρομική καταλογογράφηση ελληνικού υλικού Το υλικό που πρέπει να καταγραφεί υπολογίζεται στους 80.000 τίτλους Ο μέσος ρυθμός καταλογογράφησης είναι 20 εγγραφές ανά ημέρα Στόχοι Ολοκλήρωση στο τέλος του 2003 Ενίσχυση συνεργείων
8
Συνεργασία με άλλα Πανεπιστήμια Στα πλαίσια συνεργασίας με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, συμφωνήθηκε η ανταλλαγή εγγραφών μέσα από το Horizon. Θα δημιουργηθεί ένας list server για συζητήσεις σχετικά με θέματα που αφορούν το Horizon.
9
Χρήση Ανοικτού Καταλόγου
10
Χρήση των On-line CD-ROM 13 Βάσεις Δεδομένων της SilverPlatter Την μεγαλύτερη χρήση έχουν οι: PsycInfo Medline Sport Discus Inspec
11
Χρήση των On-line CD-ROM
12
Υποστήριξη κλήσεων Συνολικά έχουν καταγραφεί πάνω από 500 κλήσεις Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης είναι 5 μέρες Το 40% το κλήσεων εξυπηρετούνται σε λιγότερο από 2 μέρες
13
Υποστήριξη κλήσεων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.