Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεJacinta Sideris Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School
2
Όλο και πιό συχνά ακούγεται... ΠΑΕ = επιχειρήσεις Επιχειρηματικός σχεδιασμός Αποτελεσματική διοίκηση Στρατηγικές Marketing Εμπορευματοποίηση Budget Χρέη
3
Μετάβαση ή Μεταβολή
4
Μετάβαση = προορισμός (δηλ. αφετηρία και στάση) Μεταβολή = ‘διαδικασία’ ανακάλυψης που ξεδιπλώνεται στο χρόνο -κοινωνικοί, πολιτικοί, οικονομικοί παράγοντες
5
«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα» «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία»
6
«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα» «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Πρακτικές management για εξασφάλιση βιωσιμότητας/ αποτελεσματικότητας/ αποδοτικότητας (αγωνιστικοί + μη- αγωνιστικοί στόχοι)
7
«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα» «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Επιχειρηματικά πλάνα εταιρειών (εκτός ποδοσφαίρου) που επικεντρώνονται στο χώρο του ποδοσφάιρου με σκοπό το κέρδος
8
«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα» «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» ‘00s UEFA, Super League =ντιρεκτίβες Νέα αγορά υπηρεσιών, προϊόντων, ιδεών
9
«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα» «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Έξι (6) παράμετροι
10
«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα» «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Κοινωνικό-πολιτικό πλαίσιο (με τις ιδιαιτερότητές του)
11
«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα» «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Ιστορικές ρίζες – παράδοση (κάθε) ΠΑΕ – Εφαρμογή στρατηγικών κοινωνικών προγραμμάτων, πέρα από φιλανθρωπικές πρακτικές
12
‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (1) Τελικό ‘προϊόν Προϊόν ομάδας ‘Προϊόν πρωταθλή ματος
13
‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (2)
14
‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (3)
15
‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (4)
16
‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (5)
17
‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (6)
18
Αντί επιλόγου... Ευχαριστώ για την προσοχή σας...
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.