Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

H Γαλάζια Ανάπτυξη – Ποια θαλάσσια φυσιογνωμία και γιατί; Λάρνακα 22 – 2 – 2014 Κωνσταντίνος Μωραΐτης Δρ. Αρχιτέκτων Μηχανικός Καθηγητής της Σχολής Αρχιτεκτόνων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "H Γαλάζια Ανάπτυξη – Ποια θαλάσσια φυσιογνωμία και γιατί; Λάρνακα 22 – 2 – 2014 Κωνσταντίνος Μωραΐτης Δρ. Αρχιτέκτων Μηχανικός Καθηγητής της Σχολής Αρχιτεκτόνων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 H Γαλάζια Ανάπτυξη – Ποια θαλάσσια φυσιογνωμία και γιατί; Λάρνακα 22 – 2 – 2014 Κωνσταντίνος Μωραΐτης Δρ. Αρχιτέκτων Μηχανικός Καθηγητής της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Ε.Μ.Π. mor@arsisarc.gr

2 Στην Κύπρο αναδύεται μια από τις σημαντικότερες αναφορές του αρχαίου και του νεότερου Δυτικού πολιτισμού… εξαιρετικά γοητευτική σίγουρα.

3 Η σκοπιμότητα του City ή του Territory Branding συνδέεται βέβαια με προφανείς οικονομικούς, εμπορικούς όρους, όπως: • με την ενίσχυση της εισροής κεφαλαίων, • την αριθμητική και ποιοτική ενίσχυση του πληθυσμού και… • την αύξηση της τουριστικής κίνησης

4

5 «Το δικό μου νησί είναι το Καρπενήσι»

6 “Phidias Showing the Frieze of the Parthenon to Pericles, Aspasia, Alcibiades and friends”, by Sir Lawrence Alma-Tadema, 1868. Το λιμάνι του Κανθάρου τον 5ο π.Χ. αιώνα – στο βάθος το λιμάνι της Μουνιχίας και οι Νεώσοικοι.

7 Επεμβάσεις στην Παραλιακή Ζώνη της Πάτρας Ερευνητικό Πρόγραμμα “Ηρακλής” Αθήνα 1996 – 1997 Συνεργασία Ε.Μ. Πολυτεχνείου και Πανεπιστημίου του Μιλάνο

8

9 Ένα διαπανεπιστημιακό εργαστήριο με αντικείμενο την επιρροή της σιδηροδρομικής βελτίωσης στη συγκρότηση της αστικής οργάνωσης της Πάτρας – αλλά σε σχέση με το λιμάνι.

10 Αυτή η συσχέτιση οικονομικής προοπτικής – συγκρότησης της πόλης – λιμανιού δεν είναι βέβαια πρωτοφανής για την πόλη της Πάτρας, αντίθετα…

11 Η αρχική σχεδίαση της πόλης μετεπανατατικά, από τον Σ. Βούλγαρη ως λιμενική “πύλη προς τη Δυτική Ευρώπη”, ακόμη και η εμφατική προβολή της νεοκλασσικής φυσιογνωμίας της πόλης, συνδέονται με σημαντικότατες, για τη πολιτικές και χώρα οικονομικές επιλογές.

12 οικ

13 Code 24 – από το Rotterdam στη Genoa

14 Η πιθανή ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού διαδρόμου ΡΡ22

15 Shipping Density

16 Πιθανότατα όλη η Κύπρος ή ακόμη και ολόκληρη η μεγαλύτερη της Ελλάδα μπορούν να θεωρηθούν ως «λιμάνια» ή καλλίτερα, ως τεράστιοι κόμβοι εθνικού επιπέδου, σε Ευρωπαϊκά ή ακόμη και σε Διηπειρωτικά δίκτυα συσχετισμένων μεταφορών αγαθών και ενέργειας….* * δίκτυα συσχετισμού αεροπορικών, θαλάσσιων και σιδηροδρομικών μεταφορών – ή αεροδρομίων, λιμανιών, σιδηροδρομικών σταθμών

17 Ευχαριστώ για τη «γαλάζια» φιλοξενία…


Κατέβασμα ppt "H Γαλάζια Ανάπτυξη – Ποια θαλάσσια φυσιογνωμία και γιατί; Λάρνακα 22 – 2 – 2014 Κωνσταντίνος Μωραΐτης Δρ. Αρχιτέκτων Μηχανικός Καθηγητής της Σχολής Αρχιτεκτόνων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google