Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας Τηλ.:

2 Θεωρητικό πλαίσιο έρευνας
Η διδασκαλία των μαθηματικών με τη χρήση εκπαιδευτικού μαθηματικού λογισμικού και των Τ.Π.Ε. ως αρωγός για την κατανόηση και εμπέδωση μαθηματικών εννοιών που γίνονται δύσκολα κατανοητές με τις κλασσικές τεχνικές διδασκαλίας. Οι Τ.Π.Ε. προκαλούν τους μαθητές να ασχοληθούν και τους προσφέρουν εμπειρίες και οπτικοποιήσεις.

3 Διεξαχθείσα έρευνα Χρήση των ΤΠΕ από καθηγητές μαθηματικών της δευτεροβάθμιας ελληνικής εκπαίδευσης

4 Στόχος της έρευνας Η μελέτη του κατά πόσο χρησιμοποιούνται στην ελληνική εκπαίδευση, σε επίπεδο Γυμνασίου και Λυκείου, νέες μέθοδοι μάθησης που επιτάσσει η μεγάλη εξέλιξη στον τομέα της τεχνολογίας και συγκεκριμένα των Η/Υ.

5 Υποθέσεις της έρευνας Αν στα πλαίσια της διαθεματικότητας του μαθήματος των μαθηματικών οι μαθηματικοί συνεργάζονται με τους καθηγητές της πληροφορικής Αν οι μαθηματικοί γνωρίζουν τα λογισμικά του υπουργείου παιδείας Αν οι νεότεροι μαθηματικοί γνωρίζουν καλύτερα και χρησιμοποιούν τα τεχνολογικά εργαλεία και τα βοηθήματα στη διδασκαλία των μαθηματικών Αν οι μαθηματικοί νεότερης ηλικίας είναι αρκετά εξοικειωμένοι με τα απλούστερα τεχνολογικά εργαλεία

6 Δείγμα της έρευνας Το δείγμα της Έρευνας αποτελείται από 60 καθηγητές μαθηματικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 26 σχολείων (Γυμνασίων και Λυκείων) σε: Καβάλα Αλεξανδρούπολη Θεσσαλονίκη

7 Αποτελέσματα της έρευνας

8 Βαθμίδα σχολείου ερωτηθέντων καθηγητών

9 Πόλη διδασκαλίας ερωτηθέντων καθηγητών

10 Θέση ερωτηθέντων καθηγητών
ΜΟΝΙΜΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ

11 Τίτλος σπουδών ερωτηθέντων καθηγητών

12 Γνωρίζετε τα λογισμικά προγράμματα μαθηματικών που παρέχει το υπουργείο παιδείας;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

13 Γνωρίζετε τα λογισμικά προγράμματα μαθηματικών που παρέχει το υπουργείο παιδείας; (Φύλο / Ηλικία)

14 Χρησιμοποιείτε κάποιο λογισμικό πρόγραμμα ως επικουρικό εργαλείο για τη διδασκαλία των μαθηματικών;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

15 Χρησιμοποιείτε κάποιο λογισμικό πρόγραμμα ως επικουρικό εργαλείο για τη διδασκαλία των μαθηματικών; (Φύλο / Ηλικία)

16 Χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

17 Χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών; (Φύλο / Ηλικία)

18 Χρησιμοποιείτε το διαδραστικό πίνακα με αντίστοιχο λογισμικό μαθηματικών κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών; ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

19 Χρησιμοποιείτε το λογισμικό MS-Power Point και το διαφανοσκόπιο κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

20 Χρησιμοποιείτε κάποιο λογισμικό εξάσκησης στα μαθηματικά;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

21 Συνεργάζεστε με τους καθηγητές της πληροφορικής κατά τη διδασκαλία βασικών μαθηματικών εννοιών στα πλαίσια της διαθεματικής προσέγγισης; ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

22 Πόσο καλά γνωρίζετε τον επεξεργαστή κειμένου;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

23 Πόσο καλά γνωρίζετε τον επεξεργαστή κειμένου; (Φύλο / Ηλικία)

24 Πόσο καλά γνωρίζετε το λογιστικό φύλλο;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

25 Σε τι βαθμό σας ενδιαφέρει να ασχοληθείτε με θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

26 Σε τι βαθμό σας ενδιαφέρει να ασχοληθείτε με θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ; (Φύλο / Ηλικία)

27 Σε τι βαθμό σας ενδιαφέρει να ασχοληθείτε με διδακτική των μαθηματικών και ΤΠΕ;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 1 2 3 4 5

28 Από πού αποκτήθηκαν οι γνώσεις σας πάνω στις νέες τεχνολογίες;

29 Από πού αποκτήθηκαν οι γνώσεις σας πάνω στις νέες τεχνολογίες; (Φύλο / Ηλικία)

30 Συμπεράσματα Οι μαθηματικοί ανεξάρτητα από το φύλο ή την ηλικία τους δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τη χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των μαθηματικών Οι γυναίκες μαθηματικοί σε σχέση με τους άνδρες έχουν μεγαλύτερη άγνοια της χρήσης των ΤΠΕ. Οι μαθηματικοί δε γνωρίζουν τα λογισμικά που παρέχει το υπουργείο παιδείας

31 Συμπεράσματα (συνέχεια)
Οι μαθηματικοί νεότερης ηλικίας είναι αρκετά εξοικειωμένοι με τα απλούστερα τεχνολογικά εργαλεία Οι νεότεροι μαθηματικοί γνωρίζουν καλύτερα και χρησιμοποιούν τα τεχνολογικά εργαλεία και τα βοηθήματα στη διδασκαλία των μαθηματικών

32 Σας Ευχαριστούμε!


Κατέβασμα ppt "Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google