Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Κωνσταντίνος Φρυδάκης Account Manager, Δημόσιος Τομέας Enterprise & Partner Group Microsoft Hellas S.A.

2 Η εξέλιξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Αξία Μετάβαση (νέες διαδικασίες) Ολοκλήρωση (υπάρχουσες διαδικασίες) Συναλλαγή (εύρεση & «αγορά») Προσδοκίες και απαιτήσεις του πολίτη Αλληλεπίδραση (εύρεση) Δημοσίευση (πληροφορίες) Δυνατότητες

3 Η μετάβαση είναι πολύπλοκη …
Δεν υπάρχει επιτυχημένος αλγόριθμος Δεν υπάρχει κίνητρο για την αλλαγή Οι «πελάτες - πολίτες» δεν το απαιτούν (ακόμη) Ζητήματα εμπιστοσύνης (δεδομένων, ασφάλειας, ψηφιακού χάσματος) παραμένουν ακόμη ανοικτά για συζήτηση

4 … και η τεχνολογία εξελίσσεται
Σήμερα Πληκτρολόγιο, «ποντίκι», έμφαση στον Η/Υ Μικρός βαθμός αυτοματοποίησης Αύριο Αξιοποίηση χαρακτηριστικών Τεχνητής Νοημοσύνης: Γραφή, Λόγος, Όραση Έξυπνοι ψηφιακοί βοηθοί στην υπηρεσία μας Ο υπολογιστής δεν είναι το μόνο μέσο πρόσβασης Βοήθεια για Συγκεκριμένες Ομάδες - Agents

5 Που είμαστε τώρα; Μαύρο κουτί Το όραμα της «Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης» Η πραγματικότητα της «Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης»

6 Παράγοντες Επιτυχίας (μέσα στο μαύρο κουτί)
Δεν υπάρχει επιτυχημένος αλγόριθμος Τι πρέπει να κάνουμε Τι δεν πρέπει να κάνουμε Διεθνείς πρακτικές – μαθήματα επιτυχίας και αποτυχίας … και πως θα ξέρουμε ότι πετύχαμε;

7 Επιτυχία είναι: Η δημιουργία υπηρεσιών με μοναδικό σημείο επικοινωνίας με τον πολίτη
Όλες οι κρατικές υπηρεσίες μπορούν να είναι προσβάσιμες από οπουδήποτε, οποτεδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή (τηλεφωνικά κέντρα, infokiosks, σχολεία, βιβλιοθήκες, ταχυδρομεία, εμπορικά κέντρα, …) Όλες οι υπηρεσίες πρέπει να έχουν κοινό περιβάλλον σε όλα τα επίπεδα και οργανισμούς της κυβέρνησης.

8 Παράδειγμα: η πύλη Government Gateway (UK)
Κεντρικό σημείο πρόσβασης προς όλες τις δημόσιες υπηρεσίες Κλιμακούμενη τεχνολογία για την εξυπηρέτηση 60 εκατ. πολιτών και 3 εκατ. επιχειρήσεων Αναγνώριση ταυτότητας Public Key Infrastructure και ψηφιακές υπογραφές Βασίζεται στην XML - την επίσημη γλώσσα των συστημάτων της Αγγλικής κυβέρνησης

9 Επιτυχία είναι: Η υποστήριξη Life Events

10 Παράδειγμα: η πύλη eCitizen (Σιγκαπούρη)
Ξεχάστε οργανωτικές δομές Επικεντρωθείτε στην «πολιτο-κεντρική» διαδικασία Οδηγός τα «σημαντικά γεγονότα»

11 Επιτυχία είναι: η διαχείριση της γνώσης (Knowledge Management)
Οι υπάλληλοι της κυβέρνησης έχουν πρόσβαση σε εσωτερικές και εξωτερικές πηγές πληροφοριών όπως επίσης και σε LOB εφαρμογές σχετικές με την περιγραφή/ θέση εργασίας τους. Βέλτιστες πρακτικές υιοθετούνται από όλη τη Διοίκηση.

12 Παραδείγματα: η διαχείριση της γνώσης στην πράξη
Βέλτιστες Πρακτικές: City of Toulouse (Administrative Services over Intranet) National Office of Family Allowances, Belgium (eDocuments) City of Vienna, Austria (Housing Management) Kirklees Metropolitan, UK (Benefits Automation) Danish Finance Ministry (Pensions Automation)

13 Επιτυχία είναι: Να ωφελείται και η Διοίκηση
Προμηθευτές και υπάλληλοι είναι διασυνδεδεμένοι σε συστήματα προμηθειών και πληρωμών με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα «ευρύτερο» σύστημα. Υποστήριξη διαχείρισης καταλόγων, δημοπρασιών και διαγωνισμών

14 Παραδείγματα: Να ωφελείται και η Διοίκηση
Βέλτιστες Πρακτικές Pensylvania State Government (Powerport: government-lead Internet portal, B2G communications, state agencies online) Los Angeles County (Government Market – eProcurement) US Navy (TeleMaintentance System) Australian Government (education infrastructure rollout)

15 Πως μετράμε την «επιτυχία»;
Μετρώντας ότι πρέπει και όχι ότι είναι εύκολο ή μπορεί να μετρηθεί … Μερικοί σωστοί δείκτες: Η συμμετοχή των πολιτών Το αίσθημα «καλύτερης ποιότητας» υπηρεσιών Ο περιορισμός της γραφειοκρατίας Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του πολίτη στις δημόσιες υπηρεσίες

16 Πως θα πετύχουμε* Ιεράρχηση των προτεραιοτήτων
Προσεκτική επιλογή των τεχνολογιών Τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων Αποτελεσματική διαχείριση κονδυλίων – το κυνήγι της τεχνολογίας Συνεχής εμπλοκή του πολίτη * ΟΟΣΑ

17 Πως μπορούμε να βοηθήσουμε
Πρωτοποριακή τεχνολογία λογισμικού Η πλατφόρμα για το Internet Στρατηγικές πρωτοβουλίες για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση Οι καλύτερες λύσεις… … και οι συνεργάτες που θα τις υλοποιήσουν Η διεθνής εμπειρία σε έργα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Η δέσμευση μας για το Δημόσιο Τομέα

18 Σε κάθε βήμα της μετάβασης
Ανοιχτά πρότυπα, αποδεκτά από τη βιομηχανία πληροφορικής Υποδομή πληροφορικών δικτύων Δημιουργία του online πολίτη Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Δημιουργία σημείων επικοινωνίας με τον πολίτη Ανάπτυξη εφαρμογών για τις συναλλαγές του πολίτη με την e-Πολιτεία

19 Το Όραμά μας …μία κυβέρνηση που ενισχύει τον πολίτη χωρίς αποκλεισμούς
η διάθεση της τεχνολογικής πλατφόρμας, την οποία θα μπορούν να αξιοποιήσουν οι κυβερνήσεις για την ανάπτυξη χαμηλού κόστους αλλά υψηλής αποτελεσματικότητας λύσεων, στο επίκεντρο των οποίων βρίσκεται πάντα ο πολίτης

20 confryd @ microsoft . com
Delivering on the e-Government Vision microsoft . com © 2002 Microsoft Corporation, Κωνσταντίνος Φρυδάκης, «Τρέχουσες Εξελίξεις στην Κοινωνία της Πληροφορίας» Απρίλιος 2002


Κατέβασμα ppt "Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google