Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεFilips Maniatis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΩΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Γιάννης Σαλματζίδης Τεχνικός Υπεύθυνος ΚΥΤΠ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής
2
2 Κατάσταση μέχρι την 31/3/2004 Πολλά Τμήματα, ανομοιογένεια εφαρμογών και διαδικασιών, δύσκολος κεντρικός συντονισμός 27 Τμήματα του ΑΠΘ διέθεταν την εφαρμογή Γραμματείας Cardisoft Γραµµατεία V2.5 μέσω μεμονωμένων προμηθειών και διαπραγματεύσεων Ελάχιστα από τα παραπάνω Τμήματα διέθεταν πρόσθετες εφαρμογές (σύστημα εισαγωγής δηλώσεων μαθημάτων µε τεχνολογία OMR, info kiosks, Class Web, Report Generator, κλπ.) 1 Τμήμα διέθετε την εφαρμογή Γραμματείας Cardisoft eUniversity ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2003 (Ιατρική) Τα υπόλοιπα 14 Τμήματα διέθεταν μεμονωμένες εφαρμογές Γραμματείας, συντηρούμενες από τα ίδια τα Τμήματα με δική τους ευθύνη
3
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 3 Σημερινή κατάσταση Ένα ενοποιημένο Συμβόλαιο Συντήρησης Λογισμικού Γραμματειών για τα 27 Τμήματα του ΑΠΘ Νέα Τμήματα προστίθενται προαιρετικά στο νέο ενιαίο Συμβόλαιο (Πληροφορική, Απρίλιος 2004)
4
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 4 Στοιχεία του Ενοποιημένου Συμβολαίου (1) Μόνιμη παρουσία ειδικευμένου τεχνικού της εταιρίας στους χώρους του ΚΥΤΠ ΑΠΘ, 0800–1600 Helpdesk στο εσωτερικό τηλέφωνο 81111 Δωρεάν διάθεση των βελτιωμένων εκδόσεων (updates) ή των διορθωτικών εκδόσεων (fixing updates)
5
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 5 Στοιχεία του Ενοποιημένου Συμβολαίου (2) Υλοποίηση σεμιναρίων χρήσης του λογισμικού (6 σεμινάρια ετησίως) Δυνατότητα στο ίδιο το ΑΠΘ να αναπτύξει νέες εφαρμογές και υπηρεσίες πάνω στην υπάρχουσα υποδομή
6
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 6 Στοιχεία του Ενοποιημένου Συμβολαίου (3) Διάρκεια τρέχουσας Σύμβασης 1/4/2004 έως 31/3/2005 Χρόνος αποκατάστασης Ερωτήματα που αφορούν την καθημερινή χρήση της εφαρμογής εξυπηρετούνται το πολύ εντός μίας εργάσιμης ημέρας Ερωτήματα που αφορούν προσθήκες και επεκτάσεις στις δυνατότητες της εφαρμογής, συμπεριλαμβάνονται στην νέα έκδοση
7
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 7 Άμεσα οφέλη Οικονομίες κλίμακας σε σχέση με την προηγούμενη κατάσταση Αναβάθμιση του επιπέδου υποστήριξης (ανταπόκριση) Κεντρικά συντονισμένες Διοικητικές και Τεχνικές παρεμβάσεις του ΚΥΤΠ (δημιουργία mailing lists, οργάνωση σεμιναρίων, τεχνική υποστήριξη) Δυνατότητα επεκτάσεων & αναβαθμίσεων με προσυμφωνημένες εκπτώσεις
8
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 8 Τα επόμενα βήματα (άμεσα) Σύνταξη Γενικού Κανονισμού Λειτουργίας Γραμματειών ΑΠΘ με οργανωτικές και τεχνικές υποχρεώσεις/ συστάσεις (θέματα backup, ασφάλειας) Οικονομοτεχνική διερεύνηση αναβάθμισης από την έκδοση Cardisoft Γραμματεία V2.5 σε ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2003 για την εξασφάλιση της ανοιχτής αρχιτεκτονικής Οικονομοτεχνική διερεύνηση ένταξης του συνόλου των Γραμματειών Τμημάτων σε ένα συμβόλαιο
9
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 9 Τα επόμενα βήματα (χρονικός ορίζοντας 1 έτος) Διερεύνηση μερικής υιοθέτησης νέων εφαρμογών Students Web (eUniversity) Χρηματοδότηση των παραπάνω δράσεων Θέματα αναδιάταξης της αρχιτεκτονικής (π.χ. Server σε επίπεδο Σχολής)
10
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 10 Τα επόμενα βήματα (χρονικός ορίζοντας 2 ετών) Διερεύνηση μαζικής υιοθέτησης εφαρμογών eUniversity Ένας ενιαίος κεντρικός διαγωνισμός για όλες τις Γραμματείες
11
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 11 Οι προτάσεις του ΚΥΤΠ Μικρά και κατανοητά βήματα Μόνιμο, καταρτισμένο και συνεχώς εκπαιδευόμενο προσωπικό υποστήριξης (τεχνικό και γραμματειακό) Χρήση της διαθέσιμης τεχνολογίας (email, ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων) για αύξηση της παραγωγικότητας Κεντρικός συντονισμός Τεχνολογική ομοιογένεια εξοπλισμού, παγίωση της αρχιτεκτονικής (servers, desktops, firewalls) Οργανωτική ομοιογένεια Γραμματειών Θέματα ασφάλειας συστημάτων
12
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 12 Το όραμα Διασύνδεση με λοιπές Διοικητικές Εφαρμογές ή άλλες τεχνολογικές υποδομές του ΑΠΘ (κεντρικά Directory Services NOC/ΚΥΤΠ) 1 κτίριο Γραμματείας ΑΠΘ για τις υποθέσεις των φοιτητών και μικρές διεκπαιρεωτικές περιφερειακές, κατ’ αντιστοιχία με ξένα ιδρύματα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.