Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCassia Stavrou Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
ΝΟΜΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
2
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ
3
ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ Οικονομική Εξάρτηση Πολιτισμική Εξάρτηση Πολιτική Εξάρτηση Πρώιμο Στάδιο Ώριμο Στάδιο = Αναπτυσσόμενη Σχέση = Εδραιωμένη Σχέση ΠΗΓΗ: ERISMAN (1983)
4
ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Προκαλούμενα Επίπεδα Ενοχλήσεων από Συναντήσεις Τουριστών – Ντόπιων (Doxey, 1976) ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΥΦΟΡΙΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΑΘΕΙΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΧΛΗΣΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΕΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
5
ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ (Butler, 1980) Α B Γ Δ Ε Εξερεύνηση Εμπλοκή Ανάπτυξη Εδραίωση Μαρασμός Αναζωογόνηση Παρακμή Αριθμός Τουριστών Χρόνος ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ Ανακάλυψη Τοπικός Έλεγχος Καθιέρωση
6
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟΧΟΣ
Να συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη των αγρο-τουριστικών προορισμών του Λασιθίου Να παρέχει στις ΜΜΕ (ξενοδοχεία, συνεταιρισμοί τροφίμων, εστιατόρια, κλπ) στις αγρο-τουριστικές περιοχές ένα δυναμικό εργαλείο πληροφόρησης, προβολής, συναλλαγών και προώθησης χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής.
7
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ Εφαρμογή συνδυασμένου τουριστικού πακέτου προώθησης αγρο-τουριστικού προϊόντος σε συνδυασμό με θέρετρα που βρίσκονται κοντά στη θάλασσα. (Σχεδιασμός τουριστικού πακέτου) Υλοποίηση νέου τουριστικού πακέτου για ανεξάρτητους ταξιδιώτες (περιηγητικός τουρισμός)
8
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
1η ΦΑΣΗ: Σχεδιασμός, Οργάνωση & Προετοιμασία Νέου Δικτύου ΠΕ1: Καταγραφή υπαρχόντων δομών αγροτουρισμού ΠΕ2: Ανάλυση Αγοράς Διάρκεια 1ης φάσης: 0-3 μήνες Παραδοτέα: Έντυπο με καταγεγραμμένες τις υπάρχουσες αγρο-τουριστικές δομές και τις δομές προώθησής τους, Έρευνα Αγοράς για τις ανάγκες των ΜΜΕ και των τουριστών, Προδιαγραφές ένταξης μέλους, Οργανόγραμμα Δικτύου
9
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
2η ΦΑΣΗ: Ανάπτυξη Νέου Δικτύου. ΠΕ3: Ανάπτυξη Portal αγροτουρισμού ΠΕ4: Ανάπτυξη Νέων Τουριστικών Πακέτων ΠΕ5: Ανάπτυξη κεντρικού συστήματος Κρατήσεων ΠΕ6: Ανάπτυξη συστήματος CRM ΠΕ7: Έκδοση και κυκλοφορία Ετήσιου οδηγού Αγροτουρισμού Λασιθίου- Ένθετο με παραδοσιακές συνταγές Διάρκεια 2ης φάσης: 4-12 μήνες Παραδοτέα: Portal αγροτουρισμού (Agroturism_LasithiNet), 2 νέα τουριστικά πακέτα, κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων, σύστημα CRM, οδηγός αγροτουρισμού Λασιθίου, ένθετο με παραδοσιακές συνταγές
10
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
3η ΦΑΣΗ: Πλήρης Λειτουργία του Δικτύου ΠΕ8: Λειτουργία- Δοκιμή Πεδίου ΠΕ9: Αναφορά Αποτίμησης- Επιχειρηματικό Σχέδιο Διάρκεια 3ης φάσης: μήνες Παραδοτέα: Έκθεση λειτουργίας του δικτύου, Έκθεση διαγωνισμού ντοκιμαντέρ, Αποτελέσματα συμμετοχής σε τουριστική έκθεση , Αποτίμηση-Επιχειρηματικό σχέδιο
11
ΟΦΕΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Διαφήμιση Περιοχής Λασιθίου
Βελτίωση Επισκεψιμότητας Επιχειρηματική Ανάπτυξη Βελτίωση Ποιότητας Παρεχόμενων Προϊόντων & Υπηρεσιών Βελτίωση Ποιότητας Τουριστών - Επισκεπτών Μείωση Τουριστικών Επιπτώσεων Αποφυγή Τουριστικής Μονοκαλλιέργειας Ισόρροπη Ανάπτυξη (Οικονομία – Κοινωνία – Περιβάλλον)
12
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.