Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεEvangelina Rodino Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
2
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ2 Περιφερειακό Marketing Συντονισμός και συνεργασία μεταξύ των τοπικών, εμπλεκόμενων στο εξαγωγικό εμπόριο, φορέων. Καθιέρωση περιφερειακών προϊόντων στη Διεθνή αγορά με συγκεκριμένο και ξεχωριστό brand name. Απόδοση ταυτότητας, γνησιότητας και ισχυροποίηση εικόνας. Απόδοση προστιθέμενης αξίας (add value).
3
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ3 Περιφερειακό Marketing Καθορισμός ετήσιου προγράμματος προβολής της Περιφέρειας σε Διεθνείς Εκθέσεις και Επιχειρηματικές Αποστολές παρουσιάζοντας ενιαία τα πιστοποιημένα προϊόντα της. Ενίσχυση εξαγωγικών επιχειρήσεων της περιφέρειας με στόχο την ανάπτυξη της εξωστρέφειας τους.
4
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ4 Περιφερειακό Marketing Έναρξη Σχολής Κρητικής Κουζίνας. Ισχυροποίηση προγράμματος concred μέσω της Ελληνικής Ακαδημίας Γεύσης. Χορήγηση σήματος πιστοποίησης σε εστιατόρια και χώρους μαζικής εστίασης που προσφέρουν συνταγές Κρητικής Κουζίνας τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Λειτουργία κάτω από την ομπρέλα Region of Crete για την ολοκληρωμένη εικόνα της Κρητικής Διατροφής. Ενίσχυση πλέγματος πολλαπλών πιστοποιήσεων της Κρήτης ξεκινώντας από τον πρωτογενή τομέα (παραγωγή αγροτικών προϊόντων) φτάνοντας στο τομέα της μεταποίησης και των υπηρεσιών (τυποποίηση αγροτικών προϊόντων, τουρισμός).
5
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ5 Μοντέλο Κρήτη Η Περιφέρεια Κρήτης έχει αποδείξει έμπρακτα ότι το regional marketing λειτουργεί θετικά στη προώθηση των Κρητικών προϊόντων.
6
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ6 Μοντέλο Κρήτης Η Περιφέρεια Κρήτης αποφάσισε το 2005 να εμφανιστεί για πρώτη φορά με 25 Κρητικές επιχειρήσεις στην Δ.Ε. ANUGA σε ενιαίο περίπτερο. Το μοντέλο αυτό, πρόταση του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, διατηρείται και βελτιώνεται κάθε χρόνο. ANUGA 2007 SIAL 2006
7
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ7 Μοντέλο Κρήτης Ενίσχυση των ενεργειών με την στήριξη των τοπικών φορέων (Περιφέρεια Κρήτης, Επιμελητήρια Κρήτης, ΟΑΝΑΚ, ΟΑΔΥΚ κα). Καθιέρωση Κρητικών προϊόντων με ενιαίο σήμα κατατεθέν που να υποδεικνύει ότι το προϊόν είναι “made in Crete”, “Region of Crete” κλπ. Προτίμηση πιστοποιημένων ποιοτικών προϊόντων του νησιού από ξένους επιχειρηματίες.
8
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ8 Μοντέλο Τοσκάνης Η τακτική του regional marketing έχει καθιερωθεί και στη Περιφέρεια της Τοσκάνης από το 2000. Δημιουργία γραφείου TOSCANA PROMOZIONE όπου προσφέρονται συμβουλευτικές υπηρεσίες για την ενίσχυση της εικόνας των προϊόντων της περιοχής στη Διεθνή Αγορά. Κατοχύρωση προϊόντων με το λεγόμενο “Tuscan Brand”.
9
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ9 Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου Το ελαιόλαδο αποτελεί το βασικότερο και σταθερότερο προϊόν της Κρητικής Διατροφής εδώ και αιώνες. Είναι το κύριο συστατικό όλων των συνταγών της Κρητικής κουζίνας και όχι μόνο. Χρησιμοποιείται άψογα και στην παραγωγή φυσικών καλλυντικών. Οι ιδιότητες του θεωρούνται ευεργετικές για τον οργανισμό. Σε καταστήματα υγιεινής διατροφής σε Ευρώπη και Άπω Ανατολή πωλείται σε μικρά μπουκάλια ως φάρμακο.
10
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ10 Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου Προτάσεις για ενέργειες προώθησης του Κρητικού ελαιόλαδου. Καθιέρωση του στη Διεθνή αγορά προβάλλοντας τις ευεργετικές του ιδιότητες. Διαχωρισμός του από παρόμοια προϊόντα άλλων χωρών π.χ. Ιταλίας, Ισπανίας, Τυνησίας κλπ. Στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις όλων των εμπλεκόμενων στο αντικείμενο (φορέων και επιχειρήσεων).
11
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ11 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το Περιφερειακό Marketing μπορεί να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των τοπικών επιχειρήσεων με μεγάλη επιτυχία. Αρκεί να υπάρξουν οι ανάλογες ενέργειες από όλους. Στόχος για προωθητικές ενέργειες του Κρητικού ελαιόλαδου σε συνέχεια των οποίων θα ακολουθήσει η καθιέρωση των παράγωγων του προϊόντων.
12
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ12 ΤΕΛΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.