Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKay Nicolo Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
2
Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2006 ΗΜΕΡΙΔΑ με θέμα «Προώθηση της Ευρυζωνικότητας στο Δήμο Χίου»
3
Τετάρτη, 18 Ιαν. 20063 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Εισαγωγή Η χρήση συστημάτων πληροφορικής και ασυρμάτων δικτύων στην εταιρεία KEY FOOD. Εμμανουήλ Χαβιάρας – Οικονομολόγος Επιχειρηματίας Ιωάννης Στουπάκης – Υπεύθυνος Μηχανογράφησης
4
Τετάρτη, 18 Ιαν. 20064 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Παρουσίαση Εταιρείας Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1984 από τους Νικόλαο Χαβιάρα & Παντελή Λαμπρινούδη 4 καταστήματα στη Χίο Πρώτη σε πωλήσεις σε τοπικό επίπεδο με διαφορά από τον δεύτερο κατά 16% 20032004% 8.775.685€12.512.604€43
5
Τετάρτη, 18 Ιαν. 20065 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Στόχοι Νέο κατάστημα στην Φ. Πασπάτη Σύγχρονη Κεντρική Αποθήκη Ανάπτυξη Χονδρικής Πώλησης Μεγαλύτερη Γεωγραφική Κάλυψη της Χίου με Νέα Καταστήματα
6
Τετάρτη, 18 Ιαν. 20066 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Θέμα Συζήτησης Ποιους τομείς επηρέασαν οι νέες τεχνολογίες και με ποιον τρόπο: ΕΕμπορικό / Λογιστικό Πρόγραμμα (ERP) ΤΤαμειακό Σύστημα ΤΤηλεφωνία
7
Τετάρτη, 18 Ιαν. 20067 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Εμπορικό / Λογιστικό Πρόγραμμα (ERP) Οι βασικές εργασίες σε ένα ERP καταχωρούνται από το λογιστήριο. Όμως υπάρχουν λειτουργίες που πρέπει να μπορούν να γίνονται από τα υποκαταστήματα. Κάποιες από αυτές είναι: –Έκδοση & Εξόφληση Τιμολογίων –Διακινήσεις Προϊόντων από Κατάστημα σε Κατάστημα –Επιστροφή Προϊόντων σε Προμηθευτή
8
Τετάρτη, 18 Ιαν. 20068 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Ταμειακό Σύστημα Κάθε κατάστημα Σούπερ Μάρκετ για να μπορεί να λειτουργήσει χρειάζεται απαραίτητα ταμειακές μηχανές – Point Of Sales (POS). Τα POS πρέπει να επικοινωνούν με κάποιον κεντρικό server ώστε να μπορούν: –να ενημερώνονται με τις αλλαγές τιμών –να ενημερώνουν τον server με τις λιανικές πωλήσεις.
9
Τετάρτη, 18 Ιαν. 20069 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Τηλεφωνία Θέλαμε να μπορούν όλα τα υποκαταστήματα να επικοινωνούν μεταξύ τους εύκολα, γρήγορα και οικονομικά. Θέλαμε να μπορεί να βρίσκει ο ένας τον άλλον χωρίς να χρειάζεται μεσολαβητής. Θέλαμε κεντρική διαχείριση και έλεγχο των τηλεφωνικών κλήσεων. Δεν θέλαμε να εγκαταστήσουμε ξεχωριστά τηλεφωνικά κέντρα σε κάθε υποκατάστημα. Θέλαμε ένα Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο.
10
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200610 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Μονόδρομος Όλα τα προαναφερθέν μας οδήγησαν σε ένα και μόνο πόρισμα: Tα υποκαταστήματά μας έπρεπε με κάποιον τρόπο να συνδεθούν με ένα κεντρικό σημείο. Χρειαζόμασταν online σύνδεση!!!
11
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200611 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Πλεονεκτήματα Σύνδεσης Καταστημάτων Στο ERP έχουμε άμεση ενημέρωση όλων των εμπορικών και λογιστικών συναλλαγών. Γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή: –Τα Αποθέματα –Υπόλοιπα Πελατών / Προμηθευτών –Ημερήσιο Κύκλο Εργασιών –Ταμειακή Ροή (Cash Flow)
12
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200612 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Πλεονεκτήματα (συνέχεια) Μείωση λαθών με: –την χρήση Barcodes –την αποφυγή των διπλοκαταχωρήσεων Μείωση κόστους σε ανθρώπινο δυναμικό
13
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200613 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Πλεονεκτήματα (συνέχεια) Η απογραφή τέλος του χρόνου είναι θέμα ωρών και όχι ημερών. Καλύτερα στατιστικά στοιχεία για την διοίκηση
14
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200614 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Προσοχή!!! Η απόφαση μιας εταιρείας να μηχανογραφηθεί εγκυμονεί κινδύνους. Η εταιρεία οδηγείται σε συνεχείς και πολυδάπανες επενδύσεις. Οι οποίες επενδύσεις αποσβένονται και δικαιολογούνται εφόσον και μόνο η εταιρεία επενδύσει και σε ανθρώπινο δυναμικό.
15
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200615 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Οι Λόγοι Επιλογής Ασύρματου Δικτύου Κεντρικός SERVER και ανάγκη για συνεχείς σύνδεση των καταστημάτων με αυτόν Κόστος Μίσθωσης Νέων Γραμμών Χαμηλές ταχύτητες Μετάδοσης Δεδομένων με άλλους τρόπους διασύνδεσης τη χρονική περίοδο που στήθηκε το Δίκτυο
16
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200616 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Δυσκολίες Υλοποίησης Ασύρματου Δικτύου Μορφολογία εδάφους και η ανάγκη για στήσιμο αναμεταδοτών Η μεγάλη απόσταση για το κατάστημα Βροντάδου
17
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200617 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Σημερινή Κατάσταση Δικτύου Στο κατάστημα στην Ελ. Βενιζέλου περνάμε ήχο και δεδομένα από το ασύρματο Η ταχύτητα της σύνδεσης με το Βροντάδο είναι ικανοποιητική για μετάδοση δεδομένων αλλά λόγο απόστασης δεν επαρκεί και για μετάδοση τηλεφωνίας
18
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200618 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Συμπεράσματα από την Μέχρι Σήμερα Χρήση τους Είναι η φθηνότερη λύση Υψηλές ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων σε συνάρτηση με την απόσταση και τον εξοπλισμό Αξιόπιστα σε συνδέσεις μεταξύ δύο σημείων (point to point) Επιλογή κατάλληλου εξοπλισμού όταν πρόκειται για επαγγελματική χρήση
19
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200619 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης KEY FOOD και VoIP Τηλεφωνικό κέντρο όπου τα καταστήματα επικοινωνούν μεταξύ τους και προς ΟΤΕ εύκολα, φθηνά με την χρήση του υπάρχοντος δικτύου LAN & WLAN Περισσότερες από μια ταυτόχρονες κλήσεις από κατάστημα σε κατάστημα. Εύκολη διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου από Η/Υ και από απόσταση. Έλεγχος στις φραγές και στο κόστος των κλήσεων για κάθε εσωτερική συσκευή
20
Τετάρτη, 18 Ιαν. 200620 Μανώλης Χαβιάρας & Γιάννης Στουπάκης Ολοκλήρωση του VoIP Σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου μας μέσω ADSL ή μισθωμένης γραμμής με παρόχους Διαδικτυακής Τηλεφωνίας. Χαμηλό κόστος τηλεφωνικών κλήσεων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.