Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεThomasa Leventis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Αξιοποίηση "Διαύγειας" στη διακίνηση εγγράφων G2G Αποτελέσματα πρακτικής εμπειρίας στη Γεν. Γραμ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων Εισηγητής: Βασίλης Γιαννακόπουλος
2
Το περιβάλλον και το πρόβλημα (1/2) Το τμήμα Προσωπικού Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΦΚΑ) της ΓΓΚΑ εποπτεύει 14 ΦΚΑ (ΙΚΑ, ΟΑΕΕ, ΟΓΑ...) και την ΗΔΙΚΑ ΑΕ. Κάθε ΦΚΑ είναι το αποτέλεσμα ενοποίησης άλλων ΦΚΑ, χωρίς σαφή αίσθηση ενότητας των υπηρεσιών με πανελλαδικά διάσπαρτες υπηρεσίες.
3
Το περιβάλλον και το πρόβλημα (2/2) Το Τμήμα αποστέλλει σχεδόν καθημερινά εγκυκλίους: Διοικητικά θέματα από ΥΔΜΗΔ Αιτήματα για συγκέντρωση στοιχείων από ΦΚΑ Σωρεία προκηρύξεων θέσεων με μετάταξη/απόσπαση Ερωτήσεις Βουλής... πολλές φορές με πολύ περιορισμένες προθεσμίες. Κάθε ΦΚΑ μοιράζει τις εγκυκλίους: στους Τομείς από τους οποίους αποτελείται στα υποκαταστήματα ανά την Ελλάδα. Τεράστιο κόστος: χαρτί, ανθρωποώρες, ενέργεια.
4
Η προετοιμασία της αλλαγής Δημιουργία e-mail τμήματος εκτός syzefxis (Google). Λόγω σοβαρών προβλημάτων syzefxis Έγγραφο στους ΦΚΑ με διαπίστωση προβλήματος και λύση που θα εφαρμοστεί. Ζητήθηκαν 2 e-mails επικοινωνίας Διασφάλιση ότι θα ελέγχονται καθημερινά Επισήμανση ότι από μία ημ/νία και μετά οι εγκύκλιοι θα στέλνονται μόνο ηλεκτρονικά Παρότρυνση να ακολουθήσουν την ίδια πρακτική εσωτερικά.
5
Η υλοποίηση και η εξέλιξη Αρχικά σύμφωνα με το σχεδιασμό (έγγραφο που υπογράφεται και αποστέλλεται με e-mail). Με το link στη Διαύγεια για να το κατεβάσει ο χρήστης – Δεν απαιτείται περαιτέρω έλεγχος γνησιότητας. Στη συνέχεια και χωρίς έγγραφο, μόνο e-mail (για απλές προωθήσεις εγκυκλίων). Με πρότυπα ηλεκτρονικά έγγραφα για συμπλήρωση, όπου απαιτείται συγκέντρωση στοιχείων.
6
Τα αποτελέσματα Θετικά Επίτευξη όλων των στόχων: πλήρης ανταπόκριση των ΦΚΑ Ταχύτερη ανταπόκριση σε προθεσμίες, συλλογή στοιχείων (εφόσον οι προθεσμίες είναι στενές!) Συνεχείς έπαινοι από τη Διεκπεραίωση. Χρήση και αλλού: π.χ. κοινοποίηση ΥΑ (με προώθηση του mail της επιβεβαίωσης που αποστέλλει στο χρήστη η «Διαύγεια») Περιθώρια βελτίωσης Μέτρηση αποτελεσματικότητας / ικανοποίησης. Διάχυση: επέκταση στη ΓΓΚΑ και τους ΦΚΑ. Εκπαίδευση “on the job” όπου χρειάζεται. Επικοινωνία του οφέλους και σε άλλους. Απαίτηση για e-mail αιτούντος μετάταξη.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.