Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεNauplius Toto Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΤΟ ΕΡΓΟ ‘’TERRES D’ EAU’’ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΒΕΘ Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) ΑΘΗΝΑ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008 Valorisation des “Terres d’eau” pour la sauvegarde de l’environnement et la promotion d’un tourisme “alternatif” et durable – TERRES D’EAU
2
«Αξιοποίηση των ‘’περιοχών του νερού’’ για την προστασία του περιβάλλοντος και την προώθηση ενός εναλλακτικού και αειφόρου τουρισμού» - Terres d’Eau
3
Εταίροι 1.Εμπορικό, Βιομηχανικό, Χειροτεχνικό και Αγροτικό Επιμελητήριο της Νοβάρα (Ιταλία - Επικεφαλής) 2.Δήμος της Νοβάρα 3.Εμπορικό, Βιομηχανικό, Χειροτεχνικό και Αγροτικό Επιμελητήριο του Βερτσέλι (Ιταλία) 4.Επαρχιακή Αυτοδιοίκηση του Βερτσέλι 5.Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Pays d’ Arles (Γαλλία) 6.Εμπορικό, Βιομηχανικό και Ναυτικό Επιμελητήριο της Σεβίλλης (Ισπανία) 7.Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
4
Terres d’Eau •Υπάρχει στην Ευρώπη ένας «πολιτισμός του ρυζιού», ο οποίος αξίζει να ‘’ξαναανακαλυφθεί’’
5
Terres d’Eau •Το Ευρωπαϊκό ρύζι ως προϊόν εξαιρετικής ποιότητας, σε παγκόσμιο επίπεδο
6
Στόχοι •Η ανάδειξη και προβολή των ιδιαίτερων πολιτιστικών, περιβαλλοντικών, αρχιτεκτονικών στοιχείων της κάθε περιοχής •Η προώθηση των τυπικών, παραδοσιακών προϊόντων της κάθε περιοχής και κυρίως του ρυζιού
7
Δράσεις 1 •Εκπονήθηκαν Marketing Plans για κάθε μια από τις περιοχές που συμμετέχουν στο έργο Το Marketing Plan για την ‘’περιοχή του νερού’’ της Θεσσαλονίκης προτείνει: α) Να σχεδιαστεί η ταυτότητα (επωνυμία – brand name – logo)και η τυποποίηση (συσκευασία – ετικέτα) του ρυζιού που παράγεται στην περιοχή του Δέλτα Αξιού Β) Να αποκτήσουν οι Περιοχές του Νερού της Θεσσαλονίκης ελκυστική τουριστική ταυτότητα, τόσο για τον Έλληνα, όσο και για τον ξένο επισκέπτη
8
Δράσεις 2 • Υλοποιήθηκε Πιλοτικό Σχέδιο για τη χάραξη τουριστικών διαδρομών στις ‘’περιοχές του νερού’’ της Θεσσαλονίκης • Πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικά σεμινάρια για tour operators, παραγωγούς, επιχειρηματίες και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης
9
Δράσεις 3 •Δημιουργήθηκαν: α. κοινό σήμα για το έργο β. Κοινός δικτυακός τόπος του έργου www.terresdeau.eu γ. Τοπικός δικτυακός τόπος για την προβολή των ‘’περιοχών του νερού’’ της Θεσσαλονίκης www.terresdeau.gr
10
Δράσεις 4 • Συμμετοχή στην Έκθεση“Salon international de l’ Agriculture’’. Παρίσι 23 - 24 Φεβρουαρίου 2008.
11
Δράσεις 5 • Συμμετοχή στην Έκθεση “GLOBE 2008’’. Ρώμη 13 - 15 Μαρτίου 2008
12
Δράσεις 6 • Συμμετοχή στην έκθεση‘’Summer Holidays Expo”. Θεσσαλονίκη 29 Μαίου – 1 Ιουνίου 2008.
13
Δράσεις 7 • Βραδιά γευσιγνωσίας με βάση το ρύζι σε κεντρικό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης
14
Δράσεις 8 • Εκπαιδευτική εκδρομή για Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους στις «περιοχές του νερού» της Θεσσαλονίκης
15
Δράσεις προώθησης - δημοσιότητας • Στο πλαίσιο του έργου δημιουργήθηκαν: α) οκτασέλιδο έντυπο με τις προτεινόμενες τουριστικές διαδρομές στις ‘’περιοχές του νερού’’ της Θεσσαλονίκης β) Δεκαεξασέλιδο ενημερωτικό έντυπο με στοιχεία για την κάθε περιοχή που συμμετείχε στο έργο. γ) Ημερολόγιο με χαρακτηριστικές φωτογραφίες από την κάθε περιοχή για το έτος 2009 δ) DVD ντοκιμαντέρ για τις ‘’περιοχές του νερού’’ της Θεσσαλονίκης. Το υλικό αυτό πρόκειται να αποσταλεί σε 750 περίπου Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια του Νομού Θεσσαλονίκης προκειμένου να αξιοποιηθεί κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.
16
Αποτελέσματα Το ΕΒΕΘ συνέβαλε πράγματι, μέσω των δράσεων προώθησης - προβολής που πραγματοποίησε, στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην περιοχή του Δέλτα Αξιού. Μεγάλη Ιταλική Εμπορική Επιχείρηση ενδιαφέρθηκε να αγοράσει ρύζι από τις περιοχές του νερού της Θεσσαλονίκης.
17
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.