Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεThelma Tantalo Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης
2
Εφαρμογές 1. Online εφαρμογή εξυπηρέτησης πολιτών σε πραγματικό χρόνο (click-to-chat). Online εφαρμογή εξυπηρέτησης πολιτών σε πραγματικό χρόνο (click-to-chat). 2. Online κατάλογος τουριστικών καταλυμάτων προγράμματος κοινωνικού τουρισμού. Online κατάλογος τουριστικών καταλυμάτων προγράμματος κοινωνικού τουρισμού. 3. Online διαθεσιμότητα θεατρικών εισιτηρίων θεατρικού προγράμματος Ν. Αττικής. Online διαθεσιμότητα θεατρικών εισιτηρίων θεατρικού προγράμματος Ν. Αττικής.
3
Click-To-Chat Online εφαρμογή εξυπηρέτησης πολιτών σε πραγματικό χρόνο (click-to-chat).
4
Το πρόβλημα 1. Συμφόρηση τηλεφωνικών συνδιαλέξεων με αποτέλεσμα χάσιμο πολύτιμων ανθρωποωρών. 2. Αδυναμία εύρεσης κατάλληλης απάντησης λόγω αναρμοδιότητας υπαλλήλου. 3. Χρονοβόρα διαδικασία απάντησης των υποβληθέντων ερωτημάτων των πολιτών μέσω web form.
5
Η ιδέα Να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται σε όσο το δυνατόν συντομότερο χρονικό διάστημα, έγκυρα, από εκπαιδευμένους αρμόδιους υπαλλήλους χωρίς να παρεμβάλονται γραφειοκρατικές διαδικασίες που επιβραδύνουν την επίλυση του προβλήματος και κατ’ επέκταση την εξυπηρέτησή τους.
6
Η πρόταση Η ανάγκη της έγκυρης και άμεσης εξυπηρέτησης των πολιτών θα μπορούσε να καλυφθεί με μια εφαρμογή τύπου “click-to-chat”. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε η δωρεάν εφαρμογή “LiveZilla” (έκδοση 3.2.0.2) η οποία εξελληνίστηκε πλήρως για το σκοπό αυτό.
7
Η εφαρμογή “LiveZilla” Windows based εφαρμογή Δύο (2) components Client (Χρήστες) Server (Διαχειριστής) Απαιτούμενα: Web server (Apache, IIS) Database (MySQL)
8
Ενσωμάτωση στο site
9
Κατάλογος τουριστικών καταλυμάτων Online παρουσίαση του έντυπου καταλόγου των συμβεβλημένων τουριστικών καταλυμάτων του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού.
10
Το πρόβλημα 1. Ετήσια δαπάνη ύψους 120 -150 χιλιάδες ευρώ για την έκδοση και διανομή του έντυπου καταλόγου καταλυμάτων. 2. Αδυναμία επικαιροποίησης του εντύπου από την στιγμή που εκτύπωθηκε. 3. Χρονοβόρα διαδικασία αποστολής του καταλόγου στα Κέντρα Διανομής Παροχών του Οργανισμού σε όλη την Ελλάδα μέσω ταχυδρομείου.
11
Η ιδέα Να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να ενημερώνονται έγκυρα, γρήγορα και ανά πάσα στιγμή για τα συμβεβλημένα καταλύματα εξαλείφοντας ταυτόχρονα το κόστος δημιουργίας και αποστολής του καταλόγου.
12
Η πρόταση Η ανάγκη για άμεση, έγκυρη και ανά πάσα στιγμή ενημέρωση των πολιτών για τα συμβεβλημένα καταλύματα του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού θα μπορούσε να καλυφθεί με την μετατροπή του έντυπου καταλόγου σε ηλεκτρονικό (online). Ο online κατάλογος θα μπορούσε να παρουσιαστεί μέσα από την ιστοσελίδα του Οργανισμού.
13
Εργαλεία κατασκευής Για την κατασκευή του online καταλόγου των συμβεβλημένων καταλυμάτων του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού χρησιμοποιήθηκαν: Η πλατφόρμα ΕΛ/ΛΑΚ “Joomla” Το δωρεάν component (Joomla application builder) “Fabrik”
14
Η υλοποίηση
15
Διαθεσιμότητα θεατρικών εισιτηρίων Online εφαρμογή καταγραφής των διατεθέντων και παρουσίασης των διαθέσιμων θεατρικών εισιτηρίων του χειμερινού θεατρικού προγράμματος Ν. Αττικής περιόδου 2011-12.
16
Το πρόβλημα 1. Αδυναμία ενημέρωσης των πολιτών για τα διαθέσιμα θεατρικά εισιτήρια στα κατά τόπους Κέντρα Διανομής του Οργανισμού στο Ν. Αττικής. 2. Αδυναμία ελέγχου διατεθέντων εισιτηρίων σε πραγματικό χρόνο λόγω έλλειψης προγράμματος καταγραφής των θεατρικών εισιτηρίων σε βάση δεδομένων.
17
Η ιδέα 1. Να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να ελέγχουν ανά πάσα στιγμή τη διαθεσιμότητα των θεατρικών εισιτηρίων για κάθε θεατρική παράσταση σε όλα τα Κέντρα Διανομής. 2. Να δοθεί η δυνατότητα ελέγχου των διατεθέντων εισιτηρίων στις αρμόδιες Υπηρεσίες. 3. Να μηχανογραφηθεί πλήρως το πρόγραμμα διανομής των θεατρικών εισιτηρίων προς όφελος της διαφάνειας.
18
Η πρόταση Η ανάγκη για άμεση ενημέρωση των πολιτών για τα διαθέσιμα θεατρικά εισιτήρια στα Κέντρα Διανομής του Ν. Αττικής αλλά και ο έλεγχος των διατεθέντων εισιτηρίων από τις αρμόδιες Υπηρεσίες θα μπορούσε να καλυφθεί με την δημιουργία ειδικής εφαρμογής διαχείρισης της διάθεσης των θεατρικών εισιτηρίων στους δικαιούχους του οργανισμού. Η εφαρμογή αυτή θα μπορούσε να συνδεθεί με την ιστοσελίδα του Οργανισμού για να είναι προσβάσιμη από τους πολίτες.
19
Εργαλεία κατασκευής Για την κατασκευή της online εφαρμογής διαχείρισης της διάθεσης των θεατρικών εισιτηρίων χρησιμοποιήθηκαν: Η πλατφόρμα ΕΛ/ΛΑΚ “Joomla” Το δωρεάν component (Joomla application builder) “Fabrik”
20
Η υλοποίηση
21
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.