Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Ηλεκτρονικό Παιχνίδι (videogame)
Ερευνητική Εργασία της Α’ τάξης του 2ου Λυκείου Χολαργού Β’ τετράμηνο Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Κωνσταντέλου Αναστασία
2
ΟΜΑΔΑ 1 ΝΤΑΝΑΪ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΓΩΝΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΟΜΑΔΑ 2 ΚΟΥΝΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΚΛΗΜΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΟΜΑΔΑ 3 ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΗΛΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΟΜΑΔΑ 4 ΚΟΥΜΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΙΤΣΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΤΑΒΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
3
Ορισμός ηλεκτρονικού παιχνιδιού
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ή αλλιώς βιντεοπαιχνίδια (video games) είναι προγράμματα υπολογιστικών συστημάτων, τα οποία χειρίζεται ο παίκτης μέσα από τον προσωπικό υπολογιστή του ή από κάποιο ειδικό σύστημα φτιαγμένο για αυτόν τον λόγο (για οικιακή χρήση αυτά τα συστήματα ονομάζονται κονσόλες)
4
Το πρώτο video game Το πρώτο ηλεκτρονικό παιχνίδι κατασκευάστηκε το 1947 από τους Thomas T. Goldsmith Jr. και Estle Ray Mann. Το παιχνίδι αυτό χαρακτηρίστηκε ως παιχνίδι ικανοτήτων στο οποίο ο παίκτης κάθεται μπροστά από μια οθόνη. Σκοπός του παιχνιδιού ήταν να προσομοιωθεί ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος, με αεροπλάνα ή κάποιους άλλους στόχους σχεδιασμένους πάνω σε μία διαφανή επίστρωση.
5
Το πρώτο videogame!
6
Δεκαετία του ’60 Τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα έπαιξαν φοιτητές και μέλη επιστημονικών κοινοτήτων σε ερευνητικά ιδρύματα στη δεκαετία του ’60 σε «χρονομισθωμένους υπολογιστές»!
7
Δεκαετία του ’70 Αργότερα στη δεκαετία του ’70 έκαναν τη εμφάνιση τους τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια στην αγορά. Εδώ βλέπουμε το Pong.
8
Δεκαετία του ’70 Τα παιχνίδια παίζονταν σε ειδικές αίθουσες ηλεκτρονικών παιχνιδιών «ουφάδικα».
9
Pac Man Το 1980 καταφθάνει ο θρυλικός πια PacMan
10
Atari 2600 (1983) Από το 1976 έως το 1983 παρουσιάστηκαν οι πρώτες παιχνιδομηχανές (κονσόλες). Εδώ βλέπουμε την Atari 2600
11
NES Το 1983 βγήκε στην αγορά το Nintendo Entertainment System (NES). Τότε παρουσιάστηκε και το πρώτο παιχνίδι Mario Bros, που συνεχίζει την πορεία του μέχρι σήμερα.
12
Δεκαετία ‘90 Η επανάσταση στα video games γίνεται με τα τρισδιάστατα (3D) γραφικά. Εδώ βλέπουμε το Super Mario 64.
13
Δεκαετία ‘00 Η εξέλιξη της τεχνολογίας δημιούργησε νέες απαιτήσεις στα παιχνίδια. Εξελιγμένα γραφικά και ήχοι, καθώς και το On line gaming είναι τα χαρακτηριστικά της εποχής. WoW: World of Warcraft
14
Η εξέλιξη του Super Mario
Ο Mario είναι ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες όλων των εποχών ο οποίος έκανε την εμφάνιση του στις αρχές της δεκαετίας του ‘80 και δημιουργήθηκε από τον Shigeru Miyamoto. Έτσι λοιπόν μετά από 28 χρόνια ο Mario έγινε το σήμα κατατεθέν της Nintendo και την οδήγησε στην κορυφή με τις πωλήσεις των games του.
15
Super Mario Η εξέλιξη του Super Mario από το 1981 μέχρι σήμερα
16
Τύποι παιχνιδομηχανών
Ηλεκτρονικός Υπολογιστής Κονσόλα Φορητή Κονσόλα (Φορητό) Κινητό τηλέφωνο
17
Ηλεκτρονικός υπολογιστής
18
Κονσόλα Μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιού ή παιχνιδομηχανή είναι ένας υπολογιστής διαδραστικής ψυχαγωγίας ή ένα τροποποιημένο υπολογιστικό σύστημα το οποίο εμφανίζει ένα βιντεοπαιχνίδι
19
Φορητή κονσόλα PSP Nintendo (DS, 3DS)
20
Kινητό Τηλέφωνο Ο κόσμος των video games εμφανίζεται ακόμα και στα κινητά!
21
Ο πόλεμος της κονσόλας
22
Ο πόλεμος των φορητών
23
Πηγές http://www.wikipedia.org/ http://www.videogamez.gr/
24
Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Παιχνίδι Δράσης και Περιπέτειας (Action Adventure) Ο παίκτης ελέγχει έναν χαρακτήρα σε δραστηριότητες επίλυσης γρίφων και/ή μάχης, π.χ. Tomb Raider. Παιχνίδι Περιπέτειας (Adventure) Οι παίκτες λαμβάνουν ρόλους και το παιχνίδι βασίζεται στην επίλυση γρίφων, π.χ. Monkey Island, Broken Sword. MMO Online παιχνίδι μεγάλου αριθμού πολλαπλών παικτών (Massively Multiplayer Online), όπου ακόμη και χιλιάδες παίκτες από όλον τον κόσμο μπορούν να συμμετέχουν στο ίδιο παιχνίδι μέσω του Διαδικτύου και να παίξουν μεταξύ τους, π.χ. World of Warcraft. Παιχνίδι Πλατφόρμας (Platform/Platformer) Διαδραματίζεται γύρω από παίκτες που πηδάνε από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, π.χ. Donkey Kong. Παιχνίδι γρίφου (Puzzle) Εύκολο στο παίξιμο, συνήθως διατίθεται σε κονσόλες χειρός ή σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές μέσω του Διαδικτύου, π.χ. Tetris, Zoo Keeper.
25
Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών
RPG Παιχνίδι ρόλων (Role Playing Game) το οποίο περιλαμβάνει μάχη διαδραματιζόμενη σε γύρους, π.χ. Final Fantasy. Παιχνίδι Αγώνων Ταχύτητας (Racer) Ένα παιχνίδι οδήγησης που περιλαμβάνει την ολοκλήρωση διαδρομών σε δεδομένο χρόνο ή ενάντια σε άλλους διαγωνιζομένους, π.χ. Burnout, Gran Turismo. Παιχνίδι Ρυθμού-Χορού (Rhythm-Dance) Ο παίκτης κινείται παράλληλα με το παιχνίδι/μουσική, π.χ. Singstar. Shoot 'em Up Παιχνίδι όπου ο παίκτης γυρνάει πυροβολώντας αντικείμενα, π.χ. Halo 3.
26
Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Sims Προσομοιώσεις πραγματικών δραστηριοτήτων, π.χ. Microsoft Flight Simulator. Αθλητικό παιχνίδι (Sports) Προσομοίωση αθλήματος, π.χ. Pro Evolution Soccer ή Tiger Woods Golf. Παιχνίδι Στρατηγικής (Strategy) Σε μια εξέλιξη των αρχών που διέπουν τα επιτραπέζια παιχνίδια στρατηγικής, οι παίκτες, καθένας με τη σειρά του, πραγματοποιούν ελιγμούς, π.χ. Command & Conquer, Total War. Beat 'em up Παιχνίδια που ο χαρακτήρας πρέπει να πολεμήσει ένα μεγάλο αριθμό αντιπάλων με άοπλη ή ένοπλη μάχη σε πίστες μικρής διάστασης, π.χ Mortal Kombat , Tekken , Street Fighter
29
Δημοφιλή παιχνίδια χθες και σήμερα
Μερικά video games έχουν γράψει την δική τους ιστορία στον χώρο του gaming, κυκλοφορώντας πολλές εκδόσεις μέσα στην δεκαετία όχι μόνο του 2000 αλλά και του ’90 και σε μερικές περιπτώσεις του ’80. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πως ήταν όταν στην πρώτη εκδοχή και πως είναι η μοντέρνα τους μορφή!
38
Δημοφιλείς ιστότοποι για On line Παιχνίδια
Friv : Y8 :
39
Gamepost : Miniclip : Games.gr :
40
Πηγές http://www.otherside.gr/2012/02/exelixi-dimofilwn-video-games
41
Κορίτσια και Videogames
42
Στατιστικά για τα κορίτσια-gamers
43
Χαρακτηριστικά των videogames που απωθούν τα κορίτσια
44
Τα videogames συχνά υπερτονίζουν τα θηλυκά χαρακτηριστικά
45
Αρνητικά στερεότυπα σε σχέση με το γυναικείο φύλο
46
Βίαιη και επιθετική συμπεριφορά
47
Έλλειψη κοινωνικής αλληλεπίδρασης
48
Η ανταγωνιστικότητα στα παιχνίδια
49
Πηγές 2o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας ΠΡΑΚΤΙΚΑ «Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην Εκπαίδευση» Αρθρο: «Ηλεκτρονικά Παιχνίδια ως Εκπαιδευτικά Εργαλεία» Δρ. Μπαρμπάτσης Κωνσταντίνος, Δρ. Οικονόμου Δάφνη, Παπαμαγκανά Ιωάννα, Ζώζας Ιωάννης Διαθέσιμο στο: Gender and Computer Games: Exploring Females' Dislikes Tilo Hartmann,Christoph Klimmt Journal of Computer-Mediated Communication Διαθέσιμο στο: videogames statistics:
50
Επιδράσεις videogames στα παιδιά
Θετικές Απόκτηση Γνώσεων Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Π.χ. Συγκέντρωση της προσοχής Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων Παρατηρητικότητα Απόκτηση συντονισμού Αρνητικές Κίνδυνος αύξησης της επιθετικότητας. Σταδιακή απευαισθητοποίηση στη βία. Κίνδυνος εξάρτησης. Δημιουργία αρνητικών στερεοτύπων σε σχέση με το γυναικείο φύλο. Προώθηση της απομόνωσης και του ατομικισμού.
51
Επιδράσεις videogames στα παιδιά
Θετικές Καλλιέργεια φαντασίας. Εξοικείωση με τη σύγχρονη τεχνολογία. Ψυχαγωγία. Αρνητικές Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Μείωση της αυτοπεποίθησης. Πτώση της αποδοτικότητας στο σχολείο. Απόκτηση διαμάχης με τους δασκάλους. Γίνονται εσωστρεφή.
52
Οι γνώμες διχάζονται για την ανάπτυξη της φαντασίας
Υπερασπιστές Δίνεται ευκαιρία για περιπέτειες, που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν. Ευκαιρία να αναλάβουν πλήθος ρόλων και χαρακτήρων. Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν κινδύνους και συναισθήματα. π.χ. φόβο, αδυναμίες Επικριτές Οι προκατασκευασμένες εικόνες διεισδύουν στο φανταστικό παιχνίδι των παιδιών. Τα παιδιά αδυνατούν να ξεχωρίσουν τη φαντασία από την πραγματικότητα. Καταρρέει το τελευταίο καταφύγιο της ατομικότητάς τους.
53
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια “Video Games”
Προσφέρουν γνώση και διαπαιδαγωγούν ευχάριστα το παιδί, συντελούν στη νοητική του ευελιξία. Αν τα παιδιά ασχολούνται περισσότερο από 45’ την ημέρα, τότε παρουσιάζουν: μαθησιακές δυσκολίες προβλήματα συμπεριφοράς γίνονται πιο εσωστρεφή απομακρύνονται
54
Προβλήματα υγείας από υπερβολική χρήση video games
Επιληπτικές κρίσεις Ρευματικά/μυϊκά προβλήματα Αυξημένη αρτηριακή πίεση Περαιτέρω πληροφορίες για τον εθισμό στα ηλεκτρονικά παιχνίδια στη διεύθυνση:
55
Όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και στα video games χρειάζεται μέτρο.
Συμπέρασμα Όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και στα video games χρειάζεται μέτρο.
56
Πηγές Ηλεκτρονικό παιχνίδι: Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Από την Μαρία Ευαγγελίου 26 Οκτωβρίου 2009 2o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας ΠΡΑΚΤΙΚΑ «Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην Εκπαίδευση» Αρθρο: «Ηλεκτρονικά Παιχνίδια ως Εκπαιδευτικά Εργαλεία» Δρ. Μπαρμπάτσης Κωνσταντίνος, Δρ. Οικονόμου Δάφνη, Παπαμαγκανά Ιωάννα, Ζώζας Ιωάννης Διαθέσιμο στο: Ανδρομάχη Χιωτίνη, Ψυχολόγος
57
Top 20 Εταιρίες Nintendo Namco Bandai Activision Blizzard
Electronic Arts Sony Microsoft Konami Ubisoft Take-Two Interactive Square Enix THQ Namco Bandai Sega Sammy Holdings Capcom Shanda Interactive Nexon Corporation NCSoft MTV Games Perfect World Zynga Tecmo Koei
59
Εκπαιδευτικά παιχνίδια
60
Serious Games Τα Serious Games είναι ένας τομέας λογισμικού ο οποίος έχει αναπτυχθεί με βάση την τεχνολογία και τις σχεδιαστικές αρχές των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς σκοπούς.
61
Τα serious games είναι πολύ αποτελεσματικά επειδή:
Καταρτίζουν ενώ ψυχαγωγούν. Προσφέρουν υψηλή επαγγελματική κατάρτιση. Επιτρέπουν άμεση αντίληψη περίπλοκων θεμάτων. Μετατρέπουν τα λάθη των χρηστών-παικτών σε εκπαιδευτικά στοιχεία. Οι χρήστες επιτυγχάνουν εκπαιδευτικούς στόχους αποφεύγοντας την ανία.
62
Ramkid Το Ramkid προσπαθεί να μεταφέρει γνώσεις μέσω του Η/Υ στα παιδιά.
63
Νομίζετε ότι μόνο τα παιδιά παίζουν video games;
Κάτω από 18 18-49 Πάνω από 50
64
Νομίζετε ότι μόνο τα παιδιά παίζουν video games;
65
Νομίζετε ότι μόνο τα παιδιά παίζουν video games;
66
Γιαγιά VideoGamer ετών 100!
Η Kit Connell, που πριν λίγες μέρες έκλεισε τα 100, άρχισε να παίζει παιχνίδια στο DS πριν 4 χρόνια για να κρατήσει το μυαλό της σε φόρμα. Όπως αποκαλύπτει η ίδια οι μετρήσεις των παιχνιδιών δείχνουν ότι η ηλικία του εγκεφάλου της είναι 64 ετών! Πηγή:
67
πηγές http://www.softwaretop100.org/top-25-gaming-companies-2010
Nintendo.gr Serious games: videogames statistics:
68
Ανάλυση ερωτηματολογίου
Ανάλυση ερωτηματολογίου σε δείγμα 122 μαθητών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο 2ο Λύκειο Χολαργού το διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2012
69
Ερωτηματολόγιο
73
Δεν έχω παίξει ποτέ video game
Πέντε άτομα, όλα από την πρώτη τάξη (4 κορίτσια και 1 δεν δήλωσε φύλο), δήλωσαν ότι δεν έχουν παίξει ποτέ στη ζωή τους ηλεκτρονικό παιχνίδι. Ποσοστό 4% στο δείγμα των 122 μαθητών.
79
7. Γράψε ένα παιχνίδι που σου αρέσει:
League of Legends (LoL) Ποδόσφαιρο (PES) DOTA (Defense Of The Ancients) Sims Call of Duty (CoD) Warcraft (WoW) Κυριάρχησαν τα πολεμικά παιχνίδια και ποδόσφαιρο Need for Speed Mario PacMan Angry Birds BurgerShop
80
League of Legends (LoL)
81
Ποδόσφαιρο (PES)
82
DOTA (Defense Of The Ancients)
83
Sims (προτιμήθηκε από κορίτσια)
84
Call of Duty (CoD)
85
World Of Warcraft (WoW)
88
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
89
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
90
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
91
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
92
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
93
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
94
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
95
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:
96
Διαδικασία ανάπτυξης ηλεκτρονικού παιχνιδιού
97
Παραγωγή Το κύριο μέρος της ανάπτυξης ενός video game είναι η παραγωγή (production) Παράγονται: τα στοιχεία που αποτελούν το παιχνίδι ο κώδικας (πρόγραμμα) του παιχνιδιού
98
Στοιχεία παιχνιδιού - Εικόνες
99
Στοιχεία παιχνιδιού - Ήχοι
100
Κώδικας (Πρόγραμμα)
101
Ποιοι επαγγελματίες εργάζονται για ένα παιχνίδι;
Ποιοι επαγγελματίες εργάζονται για ένα παιχνίδι;
102
Σχεδιαστές Παιχνιδιού
Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού είναι μια συνεργατική διαδικασία του σχεδιασμού του περιεχομένου και των κανόνων του παιχνιδιού, που απαιτεί την καλλιτεχνική και τεχνική επάρκεια, φαντασία, καθώς και συγγραφική ικανότητα. Ο σχεδιαστής του παιχνιδιού θα πρέπει να συντονίσει όλη την υπόλοιπη ομάδα.
103
Γράφουν το σενάριο του παιχνιδιού
Συγγραφείς Γράφουν το σενάριο του παιχνιδιού
104
Γραφίστες Οι γραφίστες δημιουργούν στοιχεία του παιχνιδιού, όπως: Εικονίδια (sprites) Τρισδιάστατα μοντέλα
105
Οι προγραμματιστές γράφουν τον πηγαίο κώδικα
Προγραμματιστές Οι προγραμματιστές γράφουν τον πηγαίο κώδικα
106
Δημιουργούν ηχητικά εφέ (sound effects)
Μηχανικοί ήχου Δημιουργούν ηχητικά εφέ (sound effects)
107
Γράφουν μουσική για το παιχνίδι
Συνθέτες Γράφουν μουσική για το παιχνίδι
108
Σχεδιαστές επιπέδων (Level designers )
Δημιουργούν επίπεδα (πίστες)
109
Πληρώνονται γι’ αυτή τη δουλειά!
Game Testers Πριν βγουν στην αγορά, τα παιχνίδια δοκιμάζονται από εξειδικευμένους δοκιμαστές (Testers)
110
Πόσο κοστίζει η παραγωγή ενός παιχνιδιού;
111
Indie games Βέβαια, υπάρχουν και μικρές παραγωγές, τα λεγόμενα Independent video games (indie games), που παράγονται από μικρές ομάδες, ακόμα και από ένα άτομο, με χαμηλό κόστος. Επιτυχημένα παιχνίδια: Braid World of Goo Minecraft
112
Πηγές πληροφοριών
113
Για να δούμε και τα δικά μας Indie games…
114
Γίναμε… Σχεδιαστές // Συγγραφείς Προγραμματιστές Γραφίστες
Μηχανικοί ήχου Testers
115
Εργαλεία Λογισμικού Προγραμματισμός: Game Maker
116
Εργαλεία Λογισμικού Επεξεργασία Γραφικών: Photoshop
117
Εργαλεία Λογισμικού Επεξεργασία Ήχου: Audacity
118
Παρουσιάζουμε… 1 2 3 4
119
Αυτά που είδατε καθώς και άλλο υλικό, μπορείτε να βρείτε στο:
120
Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!
ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΜΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΝΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΝΤΑΝΑΪ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΚΛΗΜΗΣ ΠΙΤΣΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΓΩΝΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΣΤΑΒΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.