Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007

2 Στρατηγικοί Στόχοι ΟΠΕ Οι εθνικοί στρατηγικοί στόχοι του ΟΠΕ είναι: Η ανάδειξη μιας ανταγωνιστικής Ελλάδας Η υιοθέτηση της επιχειρηματικότητας σε όλο το φάσμα των εξαγωγικών δραστηριοτήτων Η προώθηση «επώνυμων» προϊόντων Ο εξωστρεφής προσανατολισμός στο εμπόριο και τις υπηρεσίες Η προβολή ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών Eπιχειρηματικότητα Ανταγωνιστικότητα Εξωστρέφεια

3 Πρόγραμμα Δράσης 2007 Εστίαση: Στη δημιουργία προγραμμάτων προβολής και προώθησης για επιλεγμένα προϊόντα και υπηρεσίες Στον «επαναπροσδιορισμό» της στρατηγικής τοποθέτησης (positioning) συγκεκριμένων ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών, σε αγορές - στόχους Στην πληροφόρηση, την υποστήριξη και την καλλιέργεια της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων

4 Πρόγραμμα Δράσης 2007 Εστίαση: Στην προώθηση και ανάπτυξη της ελληνικής εξαγωγικής δραστηριότητας σε μεγάλες αγορές - στόχους Στη στήριξη κλάδων υψηλής προστιθέμενης αξίας, σε προϊόντα και υπηρεσίες που ενσωματώνουν ποιότητα, καινοτομία και νέες τεχνολογίες Στη δημιουργία εικόνας για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες

5 Κεντρικοί Άξονες Πολιτικής 2007 Στοχευμένες δράσεις σε 18 μεγάλες αγορές Συντονισμένη και συνδυασμένη παρουσία της χώρας στο εξωτερικό Ολοκληρωμένα κλαδικά προγράμματα Έμφαση σε niche κλάδους και προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, χημικά, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό, ηλεκτρολογικό υλικό, δομικά υλικά, μηχανολογικό – βιομηχανικό εξοπλισμό, ένδυση, πληροφορική, νέες τεχνολογίες, καινοτομία, υπηρεσίες Εξωστρέφειας Εθνικό Πρόγραμμα Έμφαση στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών Σύνδεση στόχου και αποτελεσματικότητας κάθε δράσης Αξιοποίηση της γνώσης και της μέχρι σήμερα εμπειρίας

6 Το ζητούμενο για τον κλάδο Δομικών Υλικών Κατασκευών και Υπηρεσιών Δημιουργία ολοκληρωμένης στρατηγικής προώθησης για τον κλάδο των Δομικών Υλικών, των Κατασκευών και των Υπηρεσιών. Αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζουν οι ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές του εξωτερικού Δικτύωση των ελληνικών επιχειρήσεων με τους σημαντικούς των αγορών - στόχων Ώθηση των επιχειρήσεων του κλάδου να διεθνοποιήσουν τις παραγωγικές – εμπορικές δραστηριότητές τους και να αναδείξουν τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα

7 Αγορές - Στόχοι ΗΠΑ Ρωσία και ευρύτερη περιοχή Κίνα Ινδία Αραβικές χώρες Βαλκάνια

8 Προϊόντα και Υπηρεσίες που εντάσσονται στην πρωτοβουλία: Κατασκευαστικές εταιρίες Μάρμαρο Αλουμίνιο, Πυρίμαχα, Γρανίτης, Χημικά, Πλαστικά, Ηλεκτρολογικό υλικό, Τσιμέντο, Τούβλα, Κεραμίδια κ.α. Εξοπλισμός κατοικίας & κτιρίων (εντοιχιζόμενες κουζίνες, είδη υγιεινής, εξοπλισμός μπάνιων, πόρτες, παράθυρα, πατώματα, κουφώματα, τζάκια, φωτισμός, υδραυλικά συστήματα, θέρμανση– ψύξη, συστήματα ενδοεπικοινωνίας κ.α.) Μηχανήματα – εργαλεία, Μηχανολογικός εξοπλισμός Γραφεία Μελετών - Συμβούλων, Συντήρησης κτιρίων

9 Στόχοι Επικοινωνίας Δημιουργία ισχυρής εικόνας και ταυτότητας για τα προϊόντα Επανατοποθέτηση των προϊόντων αυτών στις αγορές – στόχους με όρους διεθνούς marketing και επικοινωνίας Ανάδειξη της εικόνας των ελληνικών δομικών προϊόντων και υπηρεσιών και ενημέρωση των κοινών - στόχων για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά τους

10 Στόχοι Επικοινωνίας Συγκέντρωση – συντονισμός ελληνικών κλαδικών φορέων Άμεση επικοινωνία και δικτύωση των ελληνικών επιχειρήσεων με συγκεκριμένες ομάδες – στόχους, επαγγελματίες του χώρου που λειτουργούν ως opinion formers Διευκόλυνση επικοινωνίας, οργάνωση δραστηριοτήτων, αναζήτηση και ανταλλαγή πληροφοριών (από ελληνικές εταιρίες προς το εξωτερικό και από ξένες εταιρίες προς την Ελλάδα) Δημιουργία συμμαχιών και έμπρακτη υποστήριξη με ενεργή συμμετοχή των μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων στη νέα προσπάθεια

11 Κοινά - στόχοι στο εξωτερικό Ειδικοί-Υπεύθυνοι για τον ορισμό προδιαγραφών Πολιτικοί Μηχανικοί – Αρχιτέκτονες Κατασκευαστικές εταιρείες Αγοραστές - Διανομείς Δομικών Υλικών Μελετητικά Γραφεία και Εταιρείες Συμβούλων Δημοσιογράφοι Κατασκευαστικού ρεπορτάζ Κλαδικά ΜΜΕ, Δομικών Υλικών, Κατασκευών και συναφών κλάδων

12 Στρατηγική Επικοινωνίας TEXT Ενέργειες «Ώθησης» (push strategy) προς κανάλια διανομής και διαμορφωτές Κοινής Γνώμης Ενέργειες Ενίσχυσης «εικόνας» (profile strategy) Ενέργειες «Προσέλκυσης» (pull strategy) προς αγοραστές

13 Στρατηγική Επικοινωνίας Οχήματα Συμμαχίες Success Stories Πρεσβευτές

14 Στρατηγική Επικοινωνίας Συμμαχίες: Αναζήτηση και διαμόρφωση συμμαχιών σε Ελλάδα και εξωτερικό Ανάπτυξη συνεργιών μεταξύ των εταιριών και των φορέων Δημιουργία βασικού πυρήνα: «ομάδα έργου» Συμμετοχή κλαδικών φορέων των επιμέρους κατηγοριών των δομικών υλικών Συμμετοχή διακεκριμένων επιχειρήσεων που έχουν διεθνή παρουσία και επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα

15 Στρατηγική Επικοινωνίας Success Stories: Προώθηση συγκεκριμένων success stories ελληνικών επιχειρήσεων, που έχουν διακριθεί στον κλάδο τους σε διεθνές επίπεδο και αποτελούν σημείο αναφοράς για την ελληνική επιχειρηματικότητα παγκοσμίως Προβολή σημαντικών έργων όπου έχουν χρησιμοποιηθεί ελληνικά προϊόντα Προβολή της ελληνικής τεχνογνωσίας των Ολυμπιακών Αγώνων

16 Στρατηγική Επικοινωνίας Πρεσβευτές: Δημιουργία ομάδας «πρεσβευτών» της πρωτοβουλίας Αρχιτέκτονες - Επαγγελματίες διεθνούς φήμης που συνδέονται άμεσα ή και έμμεσα με τον κλάδο των δομικών υλικών Θα λειτουργούν ως endorsers –για την πρωτοβουλία προώθησης των ελληνικών προϊόντων –για την ποιότητα, τη μοναδικότητα και την αξιοπιστία των ελληνικών δομικών υλικών και των ελληνικών επιχειρήσεων

17 Πρόγραμμα ενημέρωσης Στις ενέργειες περιλαμβάνονται: Λειτουργία του ειδικού δικτυακού τόπου www.grbuilding.gr Δημιουργία ελληνικού ηλεκτρονικού Directory υλικών Παρουσίαση της πρωτοβουλίας σε όλες τις αγορές – στόχους έως το τέλος του 2007. Οργάνωση road shows Ενέργειες προβολής και διαφήμισης των ελληνικών προϊόντων Αναβαθμισμένη παρουσία σε σημαντικές Διεθνείς Εκθέσεις του χώρου Διοργάνωση κλαδικών επιχειρηματικών αποστολών Δημιουργία Παρατηρητηρίου διεθνών διαγωνισμών για τις αγορές προτεραιότητας

18 Η Ταυτότητα της Πρωτοβουλίας Ενιαία ταυτότητα – εικόνα κοινό brand name που θα λειτουργούν ως ομπρέλα προβάλλοντας κοινά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και brand values μέσα από συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσης

19 Στοιχεία της Ταυτότητας Ποιότητα Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα Εξαγωγική Επιτυχία

20 Η Ταυτότητα της Πρωτοβουλίας


Κατέβασμα ppt "H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google