Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra CRM Λογιστών

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra CRM Λογιστών"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra CRM Λογιστών
Ver Έναρξη ►

2 Δείτε πως η εφαρμογή extra CRM Λογιστών «απαντά» στις ανάγκες σας
Έξοδος Δείτε πως η εφαρμογή extra CRM Λογιστών «απαντά» στις ανάγκες σας Μπορώ να... ? ... ξέρω όλες τις υποχρεώσεις του γραφείου μου με ένα κλικ; ... παρακολουθώ το ταμείο μου; ... εκτυπώνω τα παραστατικά μου; ... καταγράφω τις επικοινωνίες μου; ... οργανώνω τις εργασίες των υπαλλήλων μου; ... γνωρίζω πότε παρέδωσα στους πελάτες μου τα έγγραφά τους; ... καταχωρώ τις προσφορές συνεργασίας που έχω εκδώσει; ... σημειώνω άμεσα οποιαδήποτε χρήσιμη πληροφορία έχω; ... επικοινωνώ με τα υπόλοιπα προγράμματά μου; ... αισθάνομαι ασφαλής με τα δεδομένα μου; (κάντε αριστερό κλικ με το mouse σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω επιλογές)

3 Απάντηση: ΝΑΙ! Με την εφαρμογή extra CRM Λογιστών μπορείτε να παρακολουθείτε εύκολα όλες τις υποχρεώσεις των πελατών σας. Ένα αναλυτικό ημερολόγιο/ατζέντα που ενημερώνεται αυτόματα μέσω Internet με όλες τις παρατάσεις, αναλαμβάνει να σας καθοδηγεί καθημερινά για τις προθεσμίες/εργασίες που σας αφορούν! Δείτε πως λειτουργεί! Τί άλλο μπορώ να κάνω;

4 Για να δείτε τις υποχρεώσεις της επιλεγμένης εταιρείας πατήστε στην ένδειξη Διαχείριση «Υποχρεώσεων»

5 Όλες οι υποχρεώσεις εμφανίζονται σε μορφή δένδρου με ομαδοποίηση κατά κατηγορία, όπως ΦΠΑ, ΕΙΣΟΔΗΜΑ κτλ. Μπορείτε να αναζητήσετε οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με την υποχρέωση της επιλογής σας. Το extra CRM Λογιστών είναι ενημερωμένο με όλες τις βασικές φορολογικές και εργατικές υποχρεώσεις, ωστόσο έχετε απόλυτη ελευθερία να δημιουργήσετε και τις δικές σας! Πατήστε στην ένδειξη «Ημερολόγιο» για να ενημερωθείτε για τις εργασίες της τρέχουσας ημέρας. Τί άλλο μπορώ να κάνω;

6 Το Ημερολόγιο είναι η καθημερινή σας ατζέντα που σας πληροφορεί για τις εργασίες και τις προθεσμίες της ημέρας. Κάθε ομάδα (ΦΠΑ, Κ.Β.Σ. κτλ.) έχει το δικό της χρώμα ώστε να μπορείτε να τη ξεχωρίσετε εύκολα, ενώ έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε προβολή Εβδομάδας ή Μήνα ώστε να δείτε τις εργασίες που λήγουν σύντομα. Για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις εργασίες σας, πατήστε «Υπενθυμίσεις» Τί άλλο μπορώ να κάνω;

7 Ενώ το ημερολόγιο σας πληροφορεί γενικά για τις εργασίες της περιόδου, οι Υπενθυμίσεις σας πληροφορούν αναλυτικά με όλα όσα χρειάζεστε για κάθε πελάτη σας ξεχωριστά. Προθεσμία υποβολής, Υπεύθυνος Διεκπεραίωσης, Κατάσταση, Ποσό για Πληρωμή, Χρόνος Εργασίας κτλ, είναι μερικές μόνο από τις πληροφορίες που μπορείτε να καταχωρήσετε. Τί άλλο μπορώ να κάνω;

8 Απάντηση: ΝΑΙ! Το extra CRM Λογιστών συνεργάζεται με όλους τους γνωστούς φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Α, ώστε να μπορείτε να εκτυπώνετε τα σημασμένα (και όχι μόνο) παραστατικά σας μέσα από την εφαρμογή. Μπορείτε επίσης να επωφελειθείτε από τη δυνατότητα γέφυρας με τη Λογιστική Διαχείριση κερδίζοντας σημαντικό χρόνο ενημέρωσης των βιβλίων σας! Δημιουργήστε ένα παραστατικό Τί άλλο μπορώ να κάνω;

9 Η φόρμα δημιουργίας παραστατικών διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία και μπορείτε να τη συμπληρώσετε με ιδιαίτερη ευκολία. Με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορείτε να προβάλετε και να εκτυπώσετε το νέο σας παραστατικό.

10 Μπορείτε να δείτε την ακριβή εικόνα του παραστατικού σας στην οθόνη προτού το εκτυπώσετε.
Τί άλλο μπορώ να κάνω;

11 Απάντηση: ΝΑΙ! Έχετε τη δυνατότητα να καταγράφετε κάθε είδους επικοινωνία με τους πελάτες ή τους συνεργάτες σας. Επιπλέον, με την αυτόματη αναγνώριση κλήσεων μπορείτε να παρακολουθείτε ποιος σας καλεί και να έχετε εύκολη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της συνομιλίας σας. Δείτε πως λειτουργεί Τί άλλο μπορώ να κάνω;

12 Όταν εντοπιστεί μία εισερχόμενη κλήση, εμφανίζεται στην οθόνη σας η Επωνυμία, το ΑΦΜ και το τηλέφωνο του καλούντος. Με κλικ πάνω στην ένδειξη αυτή ανοίγει αυτόματα η φόρμα παρακολούθησης κλήσεων

13 Μέσα από τη φόρμα παρακολούθησης κλήσεων έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν το συνομιλητή σας. Τα στοιχεία της κλήσης (ώρα, χρόνος κτλ) καταγράφονται αυτόματα, παρέχοντάς σας χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για τη κοστολόγιση των πελατών σας. Τί άλλο μπορώ να κάνω;

14 Απάντηση: ΝΑΙ! Με την εφαρμογή extra CRM Λογιστών μπορείτε όχι μόνο να ορίζετε και να αναθέτετε εργασίες στους υπαλλήλους του γραφείου σας, αλλά και να προγραμματίζετε τις εξωτερικές τους εργασίες (π.χ.πληρωμές). Δημιουργήστε μία εντολή πληρωμής Τί άλλο μπορώ να κάνω;

15 Με τις εντολές πληρωμών μπορείτε να αναθέσετε την αποπληρωμή υποχρεώσεων των πελατών σας στους υπαλλήλους του γραφείου σας, αλλά και να ενημερώνεστε για τη διεκπεραίωσή τους. Τί άλλο μπορώ να κάνω;

16 Απάντηση: ΝΑΙ! Με τη Διαχείριση Εντύπων της εφαρμογής extra CRM Λογιστών βλέπετε εύκολα όλα τα έντυπα των πελατών σας που φυλάσσονται στο γραφείο σας. Για να ξέρετε την επόμενη φορά, πότε και από ποιον παρέλαβε τη δήλωση εισοδήματος ο πελάτης σας... Αναζητήστε το έντυπο Ε9 ενός πελάτη σας Τί άλλο μπορώ να κάνω;

17 Επιλέξτε Διαχείριση «Εντύπων» για να μεταβείτε στα καταχωρημένα έντυπα του επιλεγμένου πελάτη σας.

18 Σε μορφή δένδρου βρίσκετε εύκολα τα καταχωρημένα έντυπα των πελατών σας. Για παράδειγμα, το έντυπο Ε9 Οικ.Έτους 2007 του πελάτη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, παραδώθηκε στον ίδιο στις 30/8/2007 από τον υπάλληλο του γραφείου ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ Α. Τί άλλο μπορώ να κάνω;

19 Απάντηση: ΝΑΙ! Καταχωρόντας στην εφαρμογή τις προσφορές συνεργασίας που συντάσσετε, έχετε τη δυνατότητα να ανατρέχετε εύκολα και γρήγορα σε αυτές όποτε χρειαστεί. Έτσι, το extra CRM Λογιστών σας βοηθά να οργανώσετε όλες τις πληροφορίες του γραφείου σας σε ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας. Καταχωρήστε μία προσφορά συνεργασίας Τί άλλο μπορώ να κάνω;

20 Πέραν των χρήσιμων πληροφοριακών στοιχείων που θα βρείτε στη φόρμα καταχώρησης, έχετε τη δυνατότητα να επισυνάψετε το αρχείο της προσφοράς, το οποίο μπορείτε να ανοίξετε με ένα κλικ μέσα από την εφαρμογή! Τί άλλο μπορώ να κάνω;

21 Απάντηση: ΝΑΙ! Το extra CRM Λογιστών μπορεί να συγκεντρώσει κάθε είδους πληροφορία. Με το ημερολόγιο Γεγονότων έχετε τη δυνατότητα καταχώρησης απεριόριστων ελεύθερων σημειώσεων, για να τις βρείτε εύκολα την επόμενη φορά που θα τις χρειαστείτε! Κρατήστε μία νέα σημείωση Τί άλλο μπορώ να κάνω;

22 Επιλέξτε «Νέο Γεγονός» για να καταχωρήσετε μία νέα Σημείωση

23 Εκτός των υπόλοιπων χρήσιμων πληροφοριών, μπορείτε να επισυνάψετε επίσης οποιοδήποτε αρχείο επιθυμείτε, και να το ανοίξετε με ένα μόνο κλικ μέσα από την ίδια την εφαρμογή! Τί άλλο μπορώ να κάνω;

24 Απάντηση: ΝΑΙ! To extra CRM Λογιστών συνεργάζεται αρμονικά με τις υπόλοιπες εφαρμογές της σειράς extra. Οι εφαρμογές επικοινωνούν μεταξύ τους ανταλλάσσοντας δεδομένα, ενώ η πρόσβαση σε αυτές πραγματοποιείται πραγματικά με ένα κλικ! Δείτε πως λειτουργεί Τί άλλο μπορώ να κάνω;

25 Ανά πάσα στιγμή έχετε πρόσβαση στη Λογιστική Διαχείριση, Μισθοδοσία ή Tax System. Η είσοδος γίνεται αυτόματα με τον ίδιο χρήστη που έχετε και στο CRM! Μέσα από τις φόρμες καταχώρησης μπορείτε να μεταβείτε σε οποιαδήποτε εφαρμογή, με τον ίδιο χρήστη και απευθείας μέσα στην επιλεγμένη σας εταιρεία Υπολογίστε τη περιοδική ΦΠΑ μέσα από την extra Λογιστική Διαχείριση. Το ημερολόγιο του CRM θα ενημερωθεί αυτόματα όχι μόνο για τη προθεσμία/υποχρέωση υποβολής αλλά και το τυχόν ποσό πληρωμής που προκύπτει Είναι φανερό πως η επικοινωνία του extra CRM Λογιστών με τις υπόλοιπες εφαρμογές βρίσκεται σε κάθε σημείο! Επιπλέον, οι εταιρείες μεταφέρονται και ενημερώνονται (μαζικά ή μεμονομένα) χωρίς να χρειάζετε πια να τις καταχωρείτε σε κάθε σας εφαρμογή ξεχωριστά. Τί άλλο μπορώ να κάνω;

26 Απάντηση: ΑΠΟΛΥΤΑ! Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί με ιδιαίτερη προσοχή στο τομέα της ασφάλειας δεδομένων και προβλέπει ακόμα και την άμεση εξαγωγή τους σε οποιοδήποτε αποθηκευτικό μέσο (USB stick, θέση δικτύου, encrypted folders κτλ.). Μπορείτε επίσης να ορίσετε αναλυτικά δικαιώματα για τους χρήστες σας, με διάφορα επίπεδα ασφαλείας ως προς τις ενέργειες και τα δεδομένα που θα μπορούν να προσβαίνουν και να διαχειρίζονται Εξαγωγή Δεδομένων: Δείτε πως λειτουργεί Τί άλλο μπορώ να κάνω;

27 Μέσα από μία εύχρηστη φόρμα μπορείτε να επιλέξετε το σημείο που θα αποθηκευτεί το backup (USB stick, σκληρός δίσκος κτλ.). Ακόμα, μπορείτε να αποθηκεύσετε και ένα επιπλέον αντίγραφο ασφαλείας σε κάποιο άλλο σημείο (π.χ. κρυπτογραφημένο φάκελο στον Η/Υ σας) ή και να το αποστείλετε με ένα σε ηλεκτρονική διεύθυνση της αρεσκείας σας. Οι υπάλληλοι του γραφείου σας συνεχίζουν να δουλεύουν στην εφαρμογή χωρίς τη Διαχείριση Ταμείου! Έτσι, έχετε πάντα μαζί τα «ευαίσθητα» δεδομένα σας. Τί άλλο μπορώ να κάνω;

28 Απάντηση: ΝΑΙ! Με το extra CRM Λογιστών η Διαχείριση του Ταμείου σας γίνεται πλέον μία ιδιαίτερα απλή διαδικασία. Προσεκτικά σχεδιασμένο ώστε να είναι απλό στη χρήση του, μπορεί να καλύψει τις ιδιαίτερες ανάγκες ενός λογιστικού γραφείου, που διαχειρίζεται χρήματα τόσο για αμοιβή των υπηρεσιών του όσο και για απόδοση οφειλών των πελατών του, ή ακόμα την ανάγκη καταγραφής των εξόδων/δαπανών του γραφείου. Εκτυπώστε τα υπόλοιπα των πελατών σας, ανοίξτε τη καρτέλα τους ή ανατρέξτε στις κινήσεις του ταμείου σας και σίγουρα θα βρείτε εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνετε! Για περισσότερες πληροφορίες επιλέξτε κάποιο από τα παρακάτω: Χρεώσεις Εισπράξεις Πληρωμές Δαπάνες Καρτέλα πελάτη Υπόλοιπα/Κινήσεις Τί άλλο μπορώ να κάνω;

29 Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να σας προσφέρει μέγιστη ευελιξία, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να κάνετε όλες σας τις κινήσεις σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα. Επιλέξτε «Νέα Χρέωση» για να χρεώσετε την επιλεγμένη σας εταιρεία.

30 Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου:
Οι χρεώσεις μπορούν να διαχωρίζονται ανάμεσα σε «Για αμοιβή» και «Για απόδοση». Η καταχώρηση είναι θέμα δευτερολέπτων ενώ για τις αμοιβές σας υπάρχει δυνατότητα αυτόματης χρέωσης κάθε μήνα, δίμηνο, τρίμηνο ή όποτε ορίσετε εσείς. Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου: Εισπράξεις Πληρωμές Δαπάνες Καρτέλα πελάτη Υπόλοιπα/Κινήσεις Τί άλλο μπορώ να κάνω;

31 Επιλέξτε «Νέα Είσπραξη» για να καταχωρήσετε την είσπραξη χρημάτων από την επιλεγμένη σας εταιρεία.

32 Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου:
Η φόρμα είσπραξης απαιτεί ελάχιστο χρόνο για τη καταχώρησή της. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία αιτιολογία και ένα ποσό αφού τα υπόλοιπα στοιχεία έρχονται προεπιλεγμένα. Εφόσον επιθυμείτε, μπορείτε να ορίσετε και λογαριασμό ταμείου ή τον υπάλληλο του γραφείου σας που παρέλαβε τα χρήματα. Επίσης κατά την έξοδό σας από τη καταχώρηση της είσπραξης μπορείτε να εκτυπώσετε και το ταμειακό παραστατικό είσπραξης. Για την εκτύπωσή του αρκεί μόνο το πάτημα ενός κουμπιού! Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου: Χρεώσεις Πληρωμές Δαπάνες Καρτέλα πελάτη Υπόλοιπα/Κινήσεις Τί άλλο μπορώ να κάνω;

33 Μπορείτε επίσης να καταχωρήσετε τη πληρωμή οφειλών των πελατών σας, όπως π.χ. τη πληρωμή του ΦΠΑ μέσω Web Banking. Επιλέξτε «Νέα Πληρωμή προς Τρίτους»

34 Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου:
Επιλέγοντας μία από τις καταχωρημένες υποχρεώσεις του πελάτη σας έρχεται αυτόματα το ποσό πληρωμής. Καταχωρώντας τις πληρωμές σας στο extra CRM Λογιστών γνωρίζετε με ασφάλεια, ποιες οφειλές πληρώθηκαν και ποιες όχι. Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου: Χρεώσεις Εισπράξεις Δαπάνες Καρτέλα πελάτη Υπόλοιπα/Κινήσεις Τί άλλο μπορώ να κάνω;

35 Στην επιχείρισή σας έχετε καθημερινά έξοδα που δε καταχωρούνται στα λογιστικά σας βιβλία. Με το extra CRM Λογιστών έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε χρήσιμες πληροφορίες και να παρακολουθείτε το πραγματικό κόστος λειτουργίας σας. Οι κατηγορίες των δαπανών προσφέρονται έτοιμες από την εφαρμογή αλλά μπορείτε να τις προσαρμόσετε όπως εσείς επιθυμείτε. Για τη δημιουργία μίας νέας δαπάνης αρκεί να επιλέξετε "Νέα Δαπάνη" από την αριστερή μπάρα επιλογών.

36 Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου:
Επιλέγοντας συναλλασσόμενο (π.χ. ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΟ) η εφαρμογή επιλέγει αυτόματα τη κατηγορία δαπάνης (π.χ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ:: ΔΩΡΑ) που χρησιμοποιήσατε τη τελευταία φορά. Το μόνο που χρειάζεστε λοιπόν για τη καταχώρησή της είναι το ποσό! Με τη καταχώρηση των δαπανών σας μπορείτε να λάβετε χρήσιμες εκτυπώσεις και στατιστικά στοιχεία. Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου: Χρεώσεις Εισπράξεις Πληρωμές Καρτέλα πελάτη Υπόλοιπα/Κινήσεις Τί άλλο μπορώ να κάνω;

37 Με τη φόρμα «Κινήσεις πελάτη» έχετε ολοκληρωμένη πληροφόρηση για όποιον πελάτη θελήσετε, τη στιγμή που το θελήσετε! Για προβολη των κινήσεων της επιλεγμένης σας εταιρείας επιλέξτε από τη κεντρική γραμμή εργαλειών «Κινήσεις Πελάτη»

38 Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου:
Η φόρμα "Κινήσεις πελάτη" έχει σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να σας δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν το πελάτη σας. Μέσα από αυτή έχετε άμεση πρόσβαση σε οποιαδήποτε κίνηση έχει καταγραφεί ενώ με την ίδια ευκολία μπορείτε να πληροφορηθείτε για όλες τις πραγματοποιηθείσες τιμολογήσεις και πληρωμές. Επιπλέον, μπορείτε με χρήση πολλαπλών φίλτρων να προσαρμόσετε τις εμφανιζόμενες πληροφορίες (κατά τύπο, ημερομηνία κτλ.) όπως επιθυμείτε. Μπορείτε ακόμα, με το πάτημα ενός πλήκτρου, να τις εκτυπώσετε ή να τις εξάγετε στο Excel / Word. Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου: Χρεώσεις Εισπράξεις Πληρωμές Δαπάνες Υπόλοιπα/Κινήσεις Τί άλλο μπορώ να κάνω;

39 Ανά πάσα στιγμή έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για το υπόλοιπο κάθε λογαριασμού του ταμείου σας ξεχωριστά και να δείτε όλες τις κινήσεις του! Απλά επιλέξτε «Λογαριασμοί Ταμείου» από την αριστερή μπάρα επιλογών.

40 Η λίστα "Λογαριασμοί Ταμείου" σας δείχνει με μια ματιά το υπόλοιπο των λογαριασμών ταμείου που έχετε δημιουργήσει. Επιπλέον, με την επιλογή «Κινήσεις» έχετε τη δυνατότητα να δείτε τις αναλυτικές κινήσεις του λογαριασμού ταμείου που έχετε επιλέξει. Για παράδειγμα, για να δείτε τις κινήσεις του λογαριασμού «ΜΕΤΡΗΤΑ» επιλέξτε «Κινήσεις» από τη μπάρα εργαλειών.

41 Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου:
Με τη λίστα «Κινήσεις Λογ/σμού» μπορείτε να δείτε όλες τις χρεώσεις και πιστώσεις του ενός ή όλων των λογαριασμών του ταμείου σας. Μπορείτε επίσης να εφαρμόσετε φίλτρο για συγκεκριμένο ημερολογιακό διάστημα ή ακόμα να εξάγετε τα στοιχεία για επεξεργασία σε μορφή Excel. Δείτε επίσης στη Διαχείριση Ταμείου: Χρεώσεις Εισπράξεις Πληρωμές Δαπάνες Καρτέλα Πελάτη Τί άλλο μπορώ να κάνω;


Κατέβασμα ppt "Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra CRM Λογιστών"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google