Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεSophronia Garis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
MESSAGEmanager Fax Server Unified Messaging Εισηγητής: Μπόττας Δημήτριος Τμήμα: Computer Telephony Integration
2
CARDISOFT Υπηρεσίες Fax Unified Messaging Εισηγητής: Μπόττας Δημήτριος Τμήμα: Computer Telephony Integration
3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
4
SYSTEM SOLUTIONS Create!fax
5
MESSAGEmanager – ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Η ΑΝΑΓΚΗ… Παράδειγµα Υπολογισµού: Έστω ότι αποστέλλεται 20 fax ηµερησίως: • Ημερήσιος Χρόνος: 20 [fax] * 10 [λεπτά απαιτούμενος χρόνος για την αποστολή ενός fax] / 60 [αναγωγή σε ώρες] = 3,33 ώρες. • Ημερήσιο κόστος: 3,33 [ώρες] * 7,5 € [µέσο κόστος ανθρωποώρας] = 24,5 € (8.325 δρχ) • Μηνιαίο κόστος: 24,5 € * 20 [εργάσιµες ημέρες \ μήνα] = 490€ (166.500 δρχ) • Ετήσιο κόστος: 490 € * 12 [µήνες το χρόνο] = 5880 € (1.998.000 δρχ) Η ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ… • Μείωση του κόστους χάρη στην ελαχιστοποίηση των χαµένων ανθρωποωρών των εργαζομένων. • Μείωση του τηλεπικοινωνιακού κόστους χάρη στην ελαχιστοποίηση του χρόνου χρήσης της τηλεφωνικής γραμμής για τις κλήσεις. Με την χρήση των καρτών fax της Intel αντί συσκευών modem ή συσκευών fax επιτυγχάνετε ελαχιστοποίηση του χρόνου χρήσης της τηλεφωνικής γραμμής άνω του 40%. • Μείωση του κόστος από την προμήθεια των αναλωσίμων (χαρτί fax, μελανάκια κτλ.)
6
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ • Η αποστολή του fax είναι τόσο εύκολη και γρήγορη, όσο η αποστολή ενός email ή η εκτύπωση του εγγράφου σε ένα εκτυπωτή. • Η παραλαβή των fax γίνεται απευθείας στο τερματικό του εργαζομένου • Οι κάρτες fax που χρησιμοποιούνται σας δίνουν 100% συμβατότητα με όλες τις συσκευές fax, modem και όλα τα πρωτόκολλα σε μέγιστες ταχύτητες επικοινωνίας. • Η ποιότητα αποστολής των εγγράφων είναι ίδια με την ποιότητα εκτύπωσης • Αυτόματη Αποστολή ειδοποίησης για την κατάσταση του fax που στείλατε. • Παροχή Δυνατότητας ομαδικής αποστολής fax σε πολλού παραλήπτες με χρονικό προγραμματισμό της έναρξης αποστολής. • Δυνατότητα δημιουργίας εικονικών αριθμών fax για την παραλαβή των εγγράφων σε προσωπικό αριθμό fax και δρομολόγηση στο τερματικό του χρήστη. • Load Balancing • Least Cost Routing
7
Αρχιτεκτονική Παραδοσιακή Δομή Τ/Κ Τηλεφωνικό Δίκτυο Τοπικό Δίκτυο Τερματικά Χρηστών Εκτυπωτής Fax Παραλήπτη FaxΑρχειοθέτηση
8
ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ Fax Παραλήπτη Τοπικό Δίκτυο Τερματικά Χρηστών Αρχειοθέτηση MESSAGEmanager Τ/Κ Τηλεφωνικό Δίκτυο
9
Επεκτασιμότητα Unified Messaging
10
Παγκόσμια Τάση Πηγή: IDC, 1/2001 Converged PBXs Move Forward: Εκτίμηση Αγοράς και Πρόβλεψη σε Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς 1999-2004 Σε Δισεκατομμύρια Δραχμές Σε €
11
Η Ελληνική Πραγματικότητα… Σήμερα τα συστήματα Ενιαίας Επικοινωνίας εκμεταλλεύονται μόνο ένα ελάχιστο τμήμα της συνολικής αγοράς στην Ελλάδα λόγω: •έλλειψης υποδομής και Ανοικτής Αρχιτεκτονικής στο εγκατεστημένο BackOffice •άγνοιας των σημερινών Τηλεπικοινωνιακών δυνατοτήτων •απειρίας και διστακτικότητας στην εφαρμογή αυτοματοποιημένων συστημάτων
12
Διαχείριση Επικοινωνίας δεν σημαίνει Διαχείριση Τεχνολογίας Μία εφαρμογή πρόσβασης και ελέγχου αφήνει περισσότερο χρόνο στο τελικό χρήστη να χρησιμοποιεί την πληροφορία από ότι να την διαχειρίζεται Εξαλείφει τον χρόνο που χάνεται για τον έλεγχο των μηνυμάτων σε πολλαπλά συστήματα. Έγκαιρη πρόσβαση σε κρίσιμες καταστάσεις επιτρέπει άμεση απόκριση σε επιχειρηματικές ανάγκες.
13
Ματιά προς τα εμπρός: Καινοτομικές Λύσεις και Υπηρεσίε ς ΣυγκλίνονταΔίκτυαΕπικοινωνίας Τηλεπικοινωνίες Καθοδήγηση Μέσω Λογισμικού: Αξιοπιστία, Ευελιξία, Χαμηλό Κόστος Computing Ανοιχτή Αρχιτεκτονική: Φιλικότητα, Εύκολη Διαχείριση Επικοινωνίες Δεδομένων Ενιαία Πρότυπα και Πρωτόκολλα: Επεκτασιμότητα, Συμβατότητα Πρόταση: Συγκλίνοντα Δίκτυα Επικοινωνίας
14
Υπηρεσίες που σήμερα φαίνονται αδύνατες... • Προωθήστε τα Email σας σε οποιαδήποτε μηχανή Fax Από κάθε τηλέφωνο: • Ακούστε τα φωνητικά σας μηνύματα • Ακούστε τα email σας μέσω Text to Speech
15
Υπηρεσίες Κινητής Τηλεφωνίας... Meeting with Susan from Draftex 4:30pm • Αποστείλετε μηνύματα SMS απευθείας από τη θυρίδα σας όπως ένα απλό Email • Απόστείλετε μαζικά μηνύματα SMS όπως ένα απλό Email • Ενημερωθείτε έγκαιρα για επείγουσες εργασίες, συναντήσεις
16
Εφαρμογές Computer Telephony • Εξυπηρετείστε τους πελάτες σας με: Αυτόματη Προαπάντηση Κλήσεων (Auto Attendant) • Ενημερώστε τους με: Αμφίδρομη Φωνητική Απόκριση (IVR)
17
•Βασισμένος σε Ανοιχτή Client - Server αρχιτεκτονική. •Πλήρης συμβατότητα με όλα τα διαδεδομένα Τηλεφωνικά Κέντρα και τις εφαρμογές άλλων κατασκευαστών. • Πλήρης Εφαρμογή των Διεθνών Κανονισμών Τηλεπικοινωνιακών Προτύπων. •Συμβατότητα με όλες τις διαδεδομένες λειτουργικές πλατφόρμες MESSAGEmanager - Συνοπτικά
18
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
19
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ MESSAGEmanager
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.