Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Νηπιαγωγείο Λουσικών Σχολικό έτος 2018-19
2
Ποιοι είμαστε Τμήμα 1: 15 προνήπια - 5 νήπια Νηπιαγωγείο Λουσικών
3
Σκοπός και στόχοι Σκοπός :Να διασφαλιστεί σε ικανοποιητικό βαθμό η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο. Στόχοι : Η καλλιέργεια συνεργασίας μεταξύ νηπιαγωγού και δασκάλων με τον από κοινού σχεδιασμό δραστηριοτήτων μετάβασης. Η συνάντηση με γνωστά πρόσωπα τόσο στο χώρο του Νηπιαγωγείου όσο και του Δημοτικού Σχολείου. Η γνωριμία των νηπίων με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου. Η αποβολή του άγχους και της αγωνίας για το νέο περιβάλλον, συνειδητοποιώντας ταυτόχρονα και την συνύπαρξη τους με μεγαλύτερα παιδιά. Η συνειδητοποίηση των γνώσεων των παιδιών της Α΄ Δημοτικού γεγονός που θα λειτουργήσει ως ενίσχυση της αυτοπεποίθησης τους για το νέο περιβάλλον.
4
Δράση 1 η : Ανάγνωση Πασχαλινού παραμυθιού με τίτλο «Η πασχαλιά και η πασχαλίτσα» Απευθύνεται σε παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ Δημοτικού. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Επιμέρους στόχος: Να εξοικειωθούν με τις δραστηριότητες της Α΄ Δημοτικού και πιο συγκεκριμένα με την ανάγνωση μιας ιστορίας και στη συνέχεια να συνεργαστούν και να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά μεταξύ τους. Διάρκεια:1 ώρα και 30 λεπτά Περιγραφή δράσης: Τα παιδιά διάβασαν εναλλάξ το παραμύθι το οποίο είχε φέρει η Δασκάλα της Α΄ τάξης από την βιβλιοθήκη τους. Η δράση ολοκληρώθηκε με την δημιουργία πασχαλίτσας από ξύλινη κουτάλα. Αξιολόγηση: Η δράση ενθουσίασε τα παιδιά και ως προς την κατάκτηση της ανάγνωσης από τα παιδιά του Δημοτικού αλλά και ως προς την συνεργασία τους στις ομάδες εργασίας στο εικαστικό μέρος (την κατασκευή ξύλινης πασχαλίτσας).
6
Δράση 2 η : Παρακολούθηση Θεατρικής παράστασης με θέμα τη Διατροφή Απευθύνεται σε παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ Δημοτικού. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Νηπιαγωγείου Επιμέρους στόχος: Να αποκτήσουν κοινές εμπειρίες και να διασκεδάσουν με τα μεγαλύτερα παιδιά συσφίγγοντας έτσι περισσότερο τις σχέσεις τους. Διάρκεια: 1 ώρα και 30 λεπτά Περιγραφή δράσης: Παρακολούθησαν θεατρική παράσταση με θέμα την διατροφή και στη συνέχεια ολοκλήρωσαν την δράση με ομαδικά παιχνίδια σχετικά με το θέμα της παράστασης. Αξιολόγηση δράσης: Τόσο η παράσταση όσο και τα παιχνίδια προκάλεσαν το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό τους που εκφράστηκε σε υπέρμετρο βαθμό προφορικά.
8
Δράση 3 η : Επίσκεψη των παιδιών του Νηπιαγωγείου στο Δημοτικό Σχολείο Απευθύνεται σε παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ Δημοτικού. Η δράση υλοποιήθηκε στην αίθουσα της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Επιμέρους στόχος: Η βίωση της πραγματικότητας της Α΄ τάξης μέσα από την ασφάλεια που παρέχει η συνοδεία της νηπιαγωγού χωρίς όμως να έχουν τις υποχρεώσεις ενός μαθητή της Α΄ τάξης. Διάρκεια:1 ώρα και 30 λεπτά Περιγραφή δράσης: Ο Διευθυντής του Δημοτικού ξενάγησε τα παιδιά στις τάξεις. Στη πορεία η Δασκάλα της Α΄ τάξης τους εξήγησε την Διατροφική Πυραμίδα σε συνέχεια της θεατρικής παράστασης που είχαν παρακολουθήσει από κοινού στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Τους δόθηκε φύλλο εργασίας και εικόνες όπου τα παιδιά σε μικρές ομάδες έκοψαν και κόλλησαν εικόνες που αναφέρονταν στις δικές τους διατροφικές συνήθειες. Αξιολόγηση: Τα παιδιά συνεργάστηκαν πολύ καλά με την δασκάλα της τάξης και ενθουσιάστηκαν με τον εξωτερικό χώρο, καθώς εκεί έφαγαν και το πρόγευμα τους με τα μεγαλύτερα παιδιά.
11
Αξιολόγηση Οι δράσεις της μετάβασης άφησαν θετικές εντυπώσεις τόσο στα παιδιά, όσο και στους εκπαιδευτικούς και των δυο βαθμίδων. Τα παιδιά χάρηκαν γνωρίζοντας το χώρο και τα πρόσωπα του σχολείου, καθώς τα σχολεία δεν συστεγάζονται και η απόσταση μεταξύ τους είναι περίπου 150 μέτρα. Επίσης αντιλήφθηκαν ότι υπάρχει συνέχεια σε όσα έχουν κατακτήσει μέχρι τώρα, ενισχύοντας έτσι την αυτοεκτίμηση τους και την σιγουριά ότι μπορούν να τα καταφέρουν.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.