Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού

2 Για τις καταγραφές στο Δημοτικό
Ταυτότητα του Δημοτικού Συνοπτική περιγραφή του κτιρίου και του εξωτερικού χώρου, περιοχή στην οποία βρίσκεται (π.χ. μη προνομιούχα περιοχή του κέντρου της Αθήνας, περιοχή των βορείων προαστείων κλπ), ωράριο λειτουργίας και κάνετε αναφορά στο πλαίσιο της τάξης στην οποία πραγματοποιήθηκαν οι παρατηρήσεις και οι παρεμβάσεις σας (αριθμός παιδιών, αγόρια – κορίτσια, αλλόγλωσσα παιδιά) (Ενιαίο κείμενο)

3 Άξονας: 1. Ο χώρος ως μαθησιακό περιβάλλον (με τον τρόπο που έγινε στο Νηπιαγωγείο)
Παρουσίαση στοιχείων του μαθησιακού περιβάλλοντος της Α΄ δημοτικού: υλικό αναρτημένο στους τοίχους και αν είδατε να αξιοποιείται στο πλαίσιο του μαθήματος, διάταξη θρανίων και θέση ή κίνηση του εκπαιδευτικού στο χώρο κατά την ώρα του μαθήματος, βιβλιοθήκη της τάξης και αν είδατε να αξιοποιείται (ενιαίο κείμενο που περιέχει περιγραφικά και ερμηνευτικά στοιχεία) Μπορείτε να εστιάσετε σε κάθε παρατήρηση σε κάποια σημεία του περιβάλλοντος και θα αξιοποιήσετε για τον σχολιασμό τους τα ερωτήματα- άξονες που αξιοποιήσατε και στο Νηπιαγωγείο για το χώρο. Αν εστιάσετε σε κάποιο σημείο μπορείτε να το περιγράψετε και να το σχολιάσετε σε δίστηλο.

4 Άξονας 2: 1-2 κρίσιμα συμβάντα για κάθε μέρα παρατήρησης
Πριν τα κρίσιμα συμβάντα προηγείται η σύντομη περιγραφή της δραστηριότητας από την οποία αυτά προκύπτουν. Αυτό γίνεται σε ενιαίο κείμενο με σχολιασμό με βάση τα ερωτήματα: ποια η επιδίωξη; συνεργάστηκαν τα παιδιά; δούλεψαν σε ομάδες ή ατομικά; είχε δημιουργικό ή αναπαραγωγικό χαρακτήρα; είχε αξιολογικό χαρακτήρα; Υπήρχε απαίτηση ομοιόμορφου αποτελέσματος; είχε νόημα για τα παιδιά; ενεργοποίησε τη σκέψη τους; ποιο το είδος των ερωτήσεων; ποιοι οι τρόποι χειρισμού των απαντήσεων των παιδιών;…

5 Στη συνέχεια από τη δραστηριότητα που περιγράψατε εντοπίζετε 1 -2 κρίσιμα συμβάντα ανά ημέρα παρατήρησης Κρίσιμα συμβάντα σχετικά με διδασκαλία και μάθηση (Ποιες αντιλήψεις αντανακλούν σε σχέση με το πώς μαθαίνουν τα παιδιά;)* Μπορείτε να εστιάσετε στον ρόλο της ερώτησης στην εκπαιδευτική διαδικασία Κυρίως μας ενδιαφέρουν κρίσιμα συμβάντα που σχετίζονται με γλώσσα και μαθηματικά * Τα ερωτήματα είναι όμοια με τα αντίστοιχα για τη μάθηση στο Νηπιαγωγείο και αντλούν και από τους άξονες της παραπάνω διαφάνειας

6 Μπορείτε βοηθητικά να δείτε στην ιστοσελίδα www. pi-schools
Μπορείτε βοηθητικά να δείτε στην ιστοσελίδα -> ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ Γλώσσα Α' Δημοτικού  Βιβλίο Μαθητή πρώτο τεύχος   Τετράδιο Εργασιών πρώτο τεύχος Βιβλίο Δασκάλου Μαθηματικά Α' Δημοτικού 

7 Επίσης δείτε τη βιβλιογραφία σχετικά με τη μάθηση την οποία έχετε ήδη μελετήσει.


Κατέβασμα ppt "Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google