Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἈριδαίος Πανταζής Τροποποιήθηκε πριν 5 χρόνια
1
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Βελτίωση ελέγχου ποιότητας Βελτίωση ποιότητας προϊόντος Επενδύσεις σε περισσότερους ελέγχους χρηστικότητας Χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας Αύξηση προϋπολογισμού για έρευνα αγοράς Πιο ανταγωνιστικές τιμές Συνεργασία με τους πωλητές λιανικής για αύξηση του όγκου και μείωση των τιμών ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΟΧΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Απαιτείται εκπαίδευση με προσανατολισμό το αποτέλεσμα Βελτίωση υποστήριξης πελατών Δημιουργία προγράμματος εκπαίδευσης Να απαιτείται μεγαλύτερη εμπειρία για το προσωπικό που προσλαμβάνεται Μείωση κόστους υποστήριξης με συνδρομή Προσθήκη επιλογών υποστήριξης, όπως είναι το Internet
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.