Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἸακϊώβ Αντωνιάδης Τροποποιήθηκε πριν 5 χρόνια
1
DGD 52: Unterrichtsplanung und –Gestaltung. Deutsch als Fremdsprache
Dafni Wiedenmayer
2
Hausarbeit 2018-2019 Entwickeln Sie ein didaktisches Szenario für DaFU
Skizze der HA Einleitung, Szenariendidaktik, Didaktisches Modell, Beschreibung der Ausgangslage, Zielsetzung, Unterrichtsplanung, Unterrichtsdurchführung, Evaluation der Ziele, Schluss
3
Einleitung Warum schreibe ich diese HA (Ziel)
Was steht in jedem Kapitel (Inhalt) Mein Vorschlag (Szenario)
4
Szenariendidaktik Was ist Didaktik (Sprachdidaktik)
Methoden- Methodenmix Was ist eine Skizze? Was ist ein Szenario? Warum sind Szenarien wertvoll? Wann sind Szenarien notwendig (geeignet)? Roche, GERfS und GRfF
5
Didaktisches Modell Vor dem Unterricht: der Lernende weiß, kann, … Lernprozess Nach dem Unterricht: erreichtes Lernziel= Lernresultat: der Lernende weiß, kann, meint … Meyer 2009
6
Beschreibung der Ausgangslage
Das Profil der Klasse/ Gruppe(Hymes 1972) Das Profil der Lernenden: Parameter (Woodward, 2001)
7
Zielsetzung Ziel jedes Unterrichts ist es, dafür zu sorgen, dass der Lernende am Ende der Stunde „weiter“ ist als zu Beginn der Stunde. Für die angestrebte Veränderung im Lernenden benutzen wir den Begriff Lernziel (Kann- Beschreibung/ Kompetenz) Taxonomie von Lernzielen
8
Unterrichtsplanung Differenzierung
Konstruktivismus – situatives Handeln- Interaktion Lernsituationen: sollen komplexe , authentische sprachliche und nicht-sprachliche Erfahrungen ermöglichen Lerner handeln problemlösend zu zweit oder in Kleingruppen dichte Kommunikation ohne Hemmungen Differenzierung Lernerautonomie wird gefördert Lernaktivitäten, Sozialformen
9
Unterrichtsdurchführung
Περιγράφεται το θεωρητικό, παιδαγωγικό και μεθοδολογικό πλαίσιο. Γίνεται αναλυτική περιγραφή της κάθε δραστηριότητας της Διδακτικής Πρακτικής. Κάθε δραστηριότητα μπορεί να περιγράφεται ανά φάσεις εργασίας, εάν πρόκειται για την ανάπτυξη π.χ. ενός project (A’ Φάση: διαμόρφωση πρότερων εμπειριών και γνώσεων, Β’ Φάση: Αναζήτηση και συγκέντρωση υλικού από πηγές κτλ.) ή ανά διδακτική ώρα (1ο δίωρο: παρακολούθηση ταινίας της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης και διερεύνηση των εμπειριών των παιδιών για το εξεταζόμενο θέμα κτλ.). Φύλλα Εργασίας Οι Διδακτικές Πρακτικές είναι καλό να συνοδεύονται από φύλλα εργασίας, σε ψηφιακή/ έντυπη μορφή, τα οποία δόθηκαν στους μαθητές ως ένας οδηγός πραγματοποίησης των προαναφερθέντων δραστηριοτήτων.
10
Evaluation der Ziele ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Κατά την εφαρμογή της Διδακτικής Πρακτικής ή μετά την πραγματοποίησή της, ο εκπαιδευτικός και οι μαθητές του ενδέχεται να έχουν πραγματοποιήσει την αξιολόγησή της, μέσα από μια αναστοχαστική διεργασία. Αυτή μπορεί να έχει πραγματοποιηθεί: κατά τη διάρκεια εφαρμογής των δραστηριοτήτων (διαμορφωτική αξιολόγηση) με σκοπό την αναδιαμόρφωσή τους, στο τέλος της εφαρμογής της Διδακτικής Πρακτικής (τελική αξιολόγηση) για να ακολουθήσει μια εποικοδομητική συζήτηση που θα οδηγήσει σε αναπροσαρμογές, επεκτάσεις κτλ.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.