Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
2
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Η χορηγία ορίζεται ως η καταβολή χρημάτων ή
παροχή προϊόντων ή υπηρεσιών από μία επιχείρηση σε ένα πολιτιστικό, κοινωνικό, εκπαιδευτικό, φιλανθρωπικό, οικολογικό, αθλητικό ή άλλο φορέα με σκοπό την προβολή του εταιρικού της ονόματος, των προϊόντων ή των υπηρεσιών της.
3
Πηγεσ Χρηματοδοτησησ των Συνεδριων
Τα ίδια κεφάλαια από το αποθεματικό του φορέα Το ποσό συμμετοχής που θα καταβάλουν οι σύνεδροι και τα συνοδά μέλη Τα έσοδα από την διάθεση εκθεσιακού χώρου Έσοδα από χορηγίες
4
ίδια κεφαλαια Ο φορέας διοργάνωσης διαθέτει αποθεματικό που προέρχεται από : κέρδη προηγούμενων συνεδρίων τις συνδρομές των μελών έσοδα από δραστηριότητες του τυχόν δωρεές και επιχορηγήσεις
5
Το ποσo συμμετοχhσ Οι σύνεδροι καταβάλουν ένα ποσό ως δικαίωμα συμμετοχής τους στο συνέδριο και τις συνεδριακές εκδηλώσεις. Για κάθε μια ισχύουν τα εξής Early Registration ή Early bird Regular Registration On site Rsgistration
6
Τα εσοδα από την διαθεση εκθεσιακου χωρου
Τα εσοδα από την διαθεση εκθεσιακου χωρου Οι επιχειρήσεις ενοικιάζουν το Χώρο στον οποίο τοποθετούνται Stands για να ενημερώσουν. Τα ποσά των ενοίκων είναι: ανάλογα της θέσης και της έκτασης του περιπτέρου Eνώ η καταβολή τους είναι θέμα συμφωνίας.
7
τυχον δωρεεσ και επιχορηγησεισ τα εσοδα από χορηγιεσ
τυχον δωρεεσ και επιχορηγησεισ τα εσοδα από χορηγιεσ Δωρεά είναι η παροχή ενίσχυσης (σε χρήμα ή σε είδος) μιας δραστηριότητας χωρίς αντάλλαγμα προβολής του ΧΟΡΗΓΟΥ (δηλ. χωρίς αντιπαροχή). Χορηγία είναι η παροχή ενίσχυσης (σε χρήμα ή σε είδος) ενός Φορέα (π.χ.ΤΕΙ Κρήτης),που διοργανώνει την δραστηριότητα (π.χ. Συνέδριο) με αντάλλαγμα την προβολή του Χορηγού στο υλικό της δραστηριότητας. Δηλαδή η χρηματοδότηση δίνεται με αντάλλαγμα την προβολή του Χορηγού (αντιπαροχή).
8
Χορηγοι - Sponsors Η χορηγία έχει αναπτυχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο του μάρκετινγκ και συγκεκριμένα της επικοινωνίας. Ενώ το 2001 είχαν δαπανηθεί παγκοσμίως 2 δισ. ευρώ σε χορηγίες, σήμερα αυτό το ποσό ανέρχεται σε 40 δισ. ευρώ. Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αρχικά πώς μπορεί η επιχείρηση να μετρήσει την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της χορηγίας; Ποιους στόχους επιδιώκουν οι επιχειρήσεις με τις χορηγίες τους; Πώς μπορούν να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι; Τα στελέχη του μάρκετινγκ πρέπει να δικαιολογήσουν την απόδοση της επένδυσης των χορηγιών στην ανώτατη διοίκηση της επιχείρησης, η οποία θεωρεί τη χορηγία περισσότερο ως δαπάνη, ενώ τα στελέχη του μάρκετινγκ τη θεωρούν περισσότερο ως επένδυση.
9
Τα οφελη των χορηγων 1)Αύξηση της αναγνωρισιμότητας. 2) Βελτίωση της εικόνας. 3) Δέσιμο με υφιστάμενους πελάτες. 4) Εύρεση νέων πελατών. 5) Φροντίδα της επαφής με καθοδηγητές γνώμης. 6) Αύξηση των πωλήσεων και του κέρδους. 7) Φροντίδα της επαφής με τους εμπόρους. 8) Κοινωνική ευθύνη. 9) Δέσιμο με τους συνεργάτες/υποκίνηση. 10) Απήχηση των μέσων επικοινωνίας ποσοτική. 11) Ποιοτικά υψηλής αξίας απήχηση των μέσων επικοινωνίας. 12) Φροντίδα της επαφής με τους συνεταίρους της διανομής. 13) Απόκτηση προσωπικού.
10
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΟΡΗΓΩΝ Α.ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ Β.ΑΡΓΥΡΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ Γ ΧΑΛΚΙΝΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ Δ . ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ Ε . ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.