Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
THE CLUETRAIN MANIFESTO
By WHIMSICAL TEAM
2
ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ CLUETRAIN MANIFESTO
ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 1 – 6 : «Η ανθρώπινη επικοινωνία στα πλαίσια της αγοράς» 7 : «Η κυριαρχία των hyperlinks και η ανατροπή της υπάρχουσας δομής » 8 – 13: «Η σχέση μεταξύ των νέων αγορών και των εταιρειών» 14 – 25: «Συνειδητοποίηση της νέας πραγματικότητας και προσαρμογή των εταιρειών σε αυτήν»
3
26 – 40: «Θέσεις που πρέπει να υιοθετήσουν οι εταιρείες προκειμένου να εισέλθουν στη νέα αγορά»
41 – 52: «Τα intranets αποτελούν τον κώδικα επικοινωνίας στις νέες αγορές» 53 – 71: «Συνεργασία Internet και Intranets στη νέα αγορά» 72 – 95: «Αλλαγές και προσδοκίες για την νέα αγορά»
4
TOP 10 CLUETRAIN MANIFESTO THESES
THESΙS 6: Το internet επιτρέπει συνομιλίες μεταξύ ανθρώπων που απλά δεν ήταν εφικτές στην εποχή των mass media. THESΙS 7: Τα hyperlinks ανατρέπουν την ιεραρχία. THESIS 9: Οι διαδικτυακές συνομιλίες καθιστούν δυνατή την εμφάνιση νέων ισχυρών μορφών της κοινωνικής οργάνωσης και της ανταλλαγής γνώσεων. THESIS 12: Δεν υπάρχουν μυστικά. Η διαδικτυακή αγορά γνωρίζει περισσότερα από ό, τι οι ίδιες οι εταιρείες για τα προϊόντα τους και είτε τα νέα είναι καλά ή κακά, τα αποκαλύπτουν σε όλους.
5
THESIS 22: Η αίσθηση του χιούμορ σχετίζεται με τις αξίες, την ταπεινοφροσύνη, την ειλικρίνεια, και την αυθεντικότητα των απόψεων. THESIS 25: Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να είναι απρόσωπες αλλά να επιδιώκουν τη δημιουργία σχέσεων με κοινό στόχο. THESIS 38: Οι ανθρώπινες κοινότητες βασίζονται στο διάλογο – με ανθρώπινο λόγο για τις ανθρώπινες ανησυχίες. THESIS 52: Το κλειδί των επιτυχημένων επιχειρήσεων – εταιρειών είναι ο ανοιχτός διάλογος. THESIS 65: Σημαντική είναι η συμβολή του ανθρώπινου δυναμικού γιατί αυτοί είναι που αναπτύσσουν τις σχέσεις με το κοινό. THESIS 93: Επιδίωξη συνεργασίας μεταξύ των εταιρειών και των διαδικτυακών αγορών και από τις δύο μεριές.
6
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
SOUTHWEST AIRLINES - VIRGIN AIR Δραστηριοποίηση στον τομέα των social media Αίσθηση του χιούμορ ( thesis 21, 22) Ισχυρή αίσθηση της ανθρώπινης κοινωνικής αλληλεπίδρασης Οι εταιρείες ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους τους να λειτουργούν ως φυσιολογικοί άνθρωποι (με αίσθηση του χιούμορ) και όχι μηχανικά
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.