Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Καινοτόμες Δράσεις Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής Ευαγγελία Αγγελίδου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
2
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Αγωγή Σταδιοδρομίας Αγωγή Υγείας Πολιτιστικά Θέματα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Καινοτόμες Δράσεις Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής
3
Προγραμματισμένο έργο
Τι κοινό έχουν; Πρόγραμμα – Project Προγραμματισμένο έργο με ένα τελικό προϊόν
4
Ποια είναι τα βασικά σημεία των προγραμμάτων;
Θέματα όχι προκαθορισμένα εγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών επίκαιρα αντλούνται από την πραγματικότητα –τοπικού ενδιαφέροντος (π.χ. Ξεχασμένοι χοροί του τόπου μου)
5
Ποια είναι τα βασικά σημεία των προγραμμάτων;
Μαθησιακό περιβάλλον Ομαδοσυνεργατικό (εργασία σε ομάδες) Συμμετοχικό (ενεργή Συμμετοχή μαθητών και ανάληψη πρωτοβουλιών και Δράσης
6
Ποια είναι τα βασικά σημεία των προγραμμάτων;
Πλούσιο παιδαγωγικό-διδακτικό ρεπερτόριο ποικιλία διδακτικών/παιδαγωγικών μεθόδων Καταιγισμός ιδεών Παιχνίδια ρόλων, Δραματοποιημένα επινοήματα (θεατρικά δρώμενα) Δίλημμα, αντιπαράθεση απόψεων Προσομοιώσεις, Πειράματα Τεχνήματα –Ανάληψη Δράσης (μακέτες, οργάνωση εκδήλωσης, παρεμβάσεις στην αυλή του σχολείου) κ.ά.
7
Ποια είναι τα βασικά σημεία των προγραμμάτων;
Διεπιστημονική/διαθεματική προσέγγιση Ποικιλία δραστηριοτήτων που συνδέονται μεταξύ τους και φωτίζουν το αντικείμενο πολύπλευρα
8
Ποια είναι τα βασικά σημεία των προγραμμάτων;
Σύνδεση σχολείου με τοπική κοινωνία με συνεργασίες και δραστηριότητες εκτός σχολικής τάξης
9
Ποια είναι τα βασικά σημεία των προγραμμάτων;
Στόχοι όλων των κατηγοριών - ισόρροποι Ικανότητες –δεξιότητες (Γνωστικοί) Αξίες, Στάσεις (Συναισθηματικοί) Δράση (Ψυχοκινητικοί)
10
Σε τι διαφέρουν τα προγράμματα από τα σχολικά μαθήματα;
Σε τι διαφέρουν τα προγράμματα από τα σχολικά μαθήματα; Στον τρόπο διδασκαλίας (δεν γίνονται με διάλεξη / μετωπική διδασκαλία – Συμμετοχή μαθητών) Στο θέμα (δεν έχουν προκαθορισμένο θέμα μαθητές και εκπαιδευτικοί συνδιαμορφώνουν τη θεματολογία) Στις πηγές πληροφόρησης (Δεν υπάρχει βιβλίο /προκαθορισμένη ύλη)
11
Σημεία προς αποφυγή Ένα πρόγραμμα δεν εξαντλείται στη συλλογή πληροφοριών για ένα θέμα και σε επισκέψεις ή εκδρομές που δεν εντάσσονται οργανικά στο θέμα Ένα πρόγραμμα δε γίνεται με κλασσικό τρόπο διδασκαλίας τύπου διάλεξης Ένα πρόγραμμα δεν αρχίζει και τελειώνει με μία μεμονωμένη δραστηριότητα τύπου συλλογή απορριμμάτων, δενδροφύτευση, οργάνωση μιας σχολικής γιορτής, κ.ά. Οι δραστηριότητες δεν πρέπει να είναι ασύνδετες και ξεκομμένες αλλά να υποστηρίζουν το θέμα και τους στόχους του προγράμματος
12
Καταληκτική ημερομηνία
κατάθεσης αιτήσεων 30 Νοεμβρίου Αίτηση Πρακτικό συλλόγου
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.