Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Food and Beverage Operations and Management

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Food and Beverage Operations and Management"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Food and Beverage Operations and Management
Food and Beverage Management Food and Beverage Operations and Management

2 Food and beverages Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά, κρύα και ζεστά

3 Ο ΚΥκλοσ του φαγητου

4 Ο ΚΥκλοσ του φαγητου Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση (πλαίσιο) να αναλύσει και να συγκρίνετε διαφορετικές εργασίες foodservice Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν να κατανοήσουν πώς μια μεμονωμένη λειτουργία έργων: δυσκολίες σε ένα στοιχείο του κύκλου θα προκαλέσει δυσκολίες για τα στοιχεία που ακολουθούν οι δυσκολίες που ανέκυψαν σε ένα στοιχείο του κύκλου θα έχουν τις αιτίες τους σε προηγούμενα στοιχεία

5 Η δομη του F& B Management

6 Προσεγγιση που βασιζεται σε συστηματα
Προσεγγιση που βασιζεται σε συστηματα Δύο διαστάσεις: Συστηματική προσέγγιση για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό και τον έλεγχο των τροφίμων και ποτών Η λειτουργία της διαχείρισης των λειτουργικών συστημάτων εντός των τροφίμων και ποτών

7 Σύγκριση των παραδοσιακων και συστηματων προσεγγισεισ
Σύγκριση των παραδοσιακων και συστηματων προσεγγισεισ

8 Λειτουργικο Management
Ασχολείται με: τη διαχείριση των υλικών της διαχείρισης των πληροφοριών η διαχείριση των ανθρώπων (πελάτες)

9 Τεσσερα συστηματα foodservice
Παραγωγή τροφίμων Παροχή ποτών Παράδοσης ή ‘ακολουθία στο service « Διαχείριση πελατών ή " διαδικασία πελάτη ".

10 Αλληλεξάρτηση των τεσσάρων συστημάτων της υπηρεσίας τροφίμων εργασία

11 Διαστασεισ του προιοντοσ στη βιομηχανια φιλοξενιασ
Διαστασεισ του προιοντοσ στη βιομηχανια φιλοξενιασ Υλοποιήση Συντηρησιμότητα Μεταβλητότητα της εξόδου Ταυτόχρονη παραγωγή και κατανάλωση Ευχρηστία επανάληψη Ετερογένειας Διακύμανση της ζήτησης Δυσχέρεια σύγκρισης

12 Οι κλαδοι της βιομηχανιασ
Ξενοδοχεία και άλλα τουριστικά καταλύματα, Εστιατόρια, δημοφιλή catering, fast food, πακέτο Καταστήματα λιανικής Εκδηλώσεις/banqueting/τηλεδιάσκεψης/εκθέσεις Αξιοθέατα αναψυχής Αυτοκινητόδρομος πρατήρια Βιομηχανικό catering Catering πρόνοιας Licensed Trade Άδεια χρήσης για εμπόριο Μεταφορές catering Εξωτερική τροφοδοσία (off-χώρων catering)

13 Μεταβληteσ στον κλαδο του F&B
Ιστορικό Λόγους για τη ζήτηση των πελατών το Μέγεθος του τομέα Πολιτικών: οικονομικά, μάρκετινγκ, catering Επεξήγηση της ζήτησης/catering έννοια της Τεχνολογικής ανάπτυξης Επιρροές / Μέλος του τομέα ανάπτυξης Κύρια/δευτερεύουσα δραστηριότητα των Τύπων καταστημάτων Κέρδος προσανατολισμός/κόστος παροχής Δημόσιας/ιδιωτικής ιδιοκτησίας

14 Το κερδοσ και το κοστοσ των αγορων
Κέρδος αγοράς - περιλαμβάνει ξενοδοχεία, εμπορικά εστιατόρια, μπαρ, fast food και καταστημάτων αναψυχής Κόστος αγοράς - περιλαμβάνει αυτόνομα στις επιχειρήσεις και στη βιομηχανία, την εκπαίδευση, την υγειονομική περίθαλψη και τις ένοπλες δυνάμεις,

15 Καταλογοσ και τομεισ foodservice

16 Τυποι τησ αγορασ Γενική αγορά μη δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν πλήρη επιλογή Περιορισμένη αγορά Δεσμευμένη: οι πελάτες δεν έχουν καμία επιλογή Ημι-δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν την επιλογή πριν από την επιλογή, αλλά στη συνέχεια, έχουν περιορισμένες επιλογές για φαγητό και ποτό, εκτός από την προσφορά

17 επικεντρωνοντασ στο πελατη
Συμμετοχή στη διαδικασία και ως ενεργός συμμετέχων Η κατανόησης του πελάτη είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησης του foodservice ΕΡΓΑΣΙΕΣ

18 Διαφορετικεσ εργασιεσ foodservice
Είναι σχεδιασμένα για: Χρειάζεται άτομα έχουν μια συγκεκριμένη στιγμή, αντί για το είδος των ανθρώπων που έχουν Τον ίδιο πελάτη μπορεί: Επιχειρηματίας πελάτης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, Ένα μέλος της οικογένειας, το σαββατοκύριακο που θέλουν ένα γρήγορο γεύμα ή σνακ, ενώ ταξιδεύετε να διοργανώσει ειδική εκδήλωση

19 Κύριοσ στοχοσ Για την επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών
Κύριοσ στοχοσ Για την επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών Από τις ανάγκες των πελατών: φυσιολογικές οικονομικές κοινωνικές ψυχολογικές Άνεσης οι πελάτες επιθυμούν να ικανοποιήσουν όλες ή μερικές από αυτές τις ανάγκες

20 Λογοι για την επιλογη του πελατη:
Συχνά προσδιορίζουν την ικανοποίηση του πελάτη ή την απογοήτευση του Η απογοήτευση μπορεί να προέλθει από: Λειτουργικές πτυχές του φαγητού και ποτού Πτυχές πέρα από τη λειτουργία του ελέγχου Έχει να αντιμετωπίσει τον τρόπο λειτουργίας

21 Δυνατοτητεσ απογοητευσησ
Δυνατοτητεσ απογοητευσησ Ελεγχόμενες από την εγκατάσταση π.χ. απεριποίητο, εξυπηρετικό προσωπικό, κλιματίζεται και Ανεξέλεγκτες π.χ. συμπεριφορά των άλλων πελατών, τον καιρό, τα προβλήματα μεταφοράς

22 Επαυξηση προιοντοσ Ο πυρήνας του προϊόντος, το φαγητό και το ποτό διάταξη Τα ενσώματα στοιχεία του προϊόντος, τις μεθόδους παράδοσης Επαύξηση του προϊόντος, λαμβάνει υπόψη το πλήρες πακέτο Τον ανταγωνισμό κυρίως πραγματοποιείται κατά την επαυξημένη επίπεδο

23 Λογοι για να τρωμε εξω Ευκολία Ποικιλία Εργασιακές συνθήκες Καθεστώς Πολιτισμός / λαογραφία Παρόρμηση Δεν υπάρχει άλλη επιλογή

24 Παραγοντεσ εμπειριασ ενοσ γευματοσ
Επίπεδο προσφοράς της υπηρεσίας σε Φαγητό και ποτό Επίπεδο Καθαριότητας και υγιεινής Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία και τιμή (value for money and price) Ατμόσφαιρα της εγκατάστασης

25 S κοινωνικο-πολιτιστικό T τεχνολογικό L νομικό E οικολογικό
The business environment Το επιχειρηματικό περιβαλλον P Political E Economic S Socio-cultural T Technological L Legal E Ecological P πολιτικό Ε οικονομικό S κοινωνικο-πολιτιστικό T τεχνολογικό L νομικό E οικολογικό

26 Βασικεσ επιρροεσ Κοινωνικές τάσεις/lifestyle Ποσό του διαθέσιμου εισοδήματος, Ο πληθωρισμός/στασιμότητα Διαθέσιμη πίστωση Πολιτιστικούς παράγοντες Κανονισμος - Φορολογία, ΦΠΑ, τουρισμός Media - τηλεοπτικές διαφημίσεις, περιοδικά, celebrity σεφ.

27 Το Νομικο πλαισιο περιλαμβανει:
Την υγεία, την ασφάλεια και την προστασία Το Πλαίσιο αδειοδότησης Πωλούν αγαθά με βάρη την μερίδα και το ειδικό βάρος Τις συμβάσεις Καλή πώληση με βάση την περιγραφή Αποφυγή διακρίσεων Παροχή υπηρεσιών Ιδιοκτησία πελάτη και χρέωση πελάτη Προστασία δεδομένων

28 Προσοχη και συμμορφωση
Οι κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση μπορεί να είναι σοβαρές, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τη διαχείριση και το προσωπικό Είναι σημαντικό ότι όλα τα μέλη του προσωπικού να συμβάλλουν στη διασφάλιση της συμμόρφωσης

29 Υγεια, ασφαλεια και προστασια
Να υπάρχει φροντίδα για ασφάλιση, περίθαλψη για όλο το προσωπικό και για τους επισκέπτες δεν πρέπει: Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που είναι ακατάλληλα για τους ανθρώπους και είναι επικίνδυνα για την υγεία των πελατών Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που δεν είναι ότι ο Πελάτης δικαιούται και περιμένει, όσον αφορά το περιεχόμενο ή την ποιότητα Να περιγράφουν και να παρουσιάζουν τρόφιμα με έναν τρόπο που να είναι ψευδείς ή παραπλανητικός Θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι έχουν ληφθεί μέτρα για να εξασφαλίσουν την καλή υγιεινή των τροφίμων

30 Πλαισιο αδειοδοτησησ Οι τέσσερις βασικοί στόχοι: Πρόληψη της εγκληματικότητας και της αταξίας Δημόσιας ασφάλειας Πρόληψη δημόσιας όχλησης Προστασίας των παιδιών από βλάβες

31 Οι Ελλαχιστεσ Απαιτησεισ περιλαμβανουν:
Προβολή του καταλόγου τροφίμων Εμφανής τιμοκατάλογος ποτών Περιορισμοί με βάσει την ηλικία στα άτομα που σερβίρεται αλκοόλ Το Service γίνεται από ένα εξουσιοδοτημένου άτομο


Κατέβασμα ppt "Food and Beverage Operations and Management"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google