Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΤιμοθέα Στεφανόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΠΜΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής Καλοδήμος Δημήτρης
2
Τίτλος εργασίας «Παράγοντες που επηρεάζουν την απόκτηση επιπλέον πανεπιστημιακών τίτλων»
3
Ερωτηματολόγιο Σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκετε; Φύλο
Σε ποιο Επιστημονικό Πεδίο ανήκει το τμήμα που τελειώσατε; Χρόνια για λήψη πρώτου πτυχίου Το τμήμα του 1ου Πτυχίου σας ήταν μέσα στις πρώτες επιλογές σας; Επιπλέον τίτλοι σπουδών που διαθέτετε; Πού εργάζεστε σήμερα; Εργάζεστε σε τομέα σχετικό με αυτό που σπουδάσατε; Το τμήμα που τελειώσατε σας έδωσε τα απαραίτητα εφόδια Θα συνιστούσατε σήμερα το τμήμα σας;
4
Συμπεράσματα Οι γυναίκες του δείγματος έχουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό επιπλέον σπουδών σε σχέση με τους άνδρες . Σύνολο Επιπλέον Σπουδές Ποσοστό Γυναίκες 24 18 75% Άνδρες 30 12 40%
5
Συμπεράσματα Οι πτυχιούχοι των Ανθρωπιστικών Σπουδών του δείγματος έχουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό επιπλέον σπουδών σε σχέση με τους πτυχιούχους των Θετικών Σπουδών . Είδος Σπουδών Σύνολο Επιπλέον Σπουδές Ποσοστό Ανθρωπιστικές 11 8 73% Θετικές 31 14 45% Υγείας & Ζωής 3 5 60% Εκπαίδευσης
6
Συμπεράσματα Ηλικία Σύνολο Επιπλέον Σπουδές Ποσοστό % 25-35 11 7 64%
Στις ηλικίες έχουμε το μικρότερο ποσοστό ατόμων με επιπλέον Πανεπιστημιακές Σπουδές Ηλικία Σύνολο Επιπλέον Σπουδές Ποσοστό % 25-35 11 7 64% 36-45 15 9 60% 46-55 20 45% 56 + 8 5 63%
7
Συμπεράσματα Πρώτες επιλογές 91% Συνιστούν 83% Επάρκεια γνώσεων 81%
Κανονική διάρκεια 57%
8
Συντελεστής γραμμικής συσχέτισης r
Συσχέτιση επιπλέον προσόντων με…. Pearson (r) Φύλο -0,350 Προσωπική αξιολόγηση του τμήματος -0,316 Επιστημονικό πεδίο του πτυχίου -0,251 Συνάφεια εργασίας με τις σπουδές 0,152 Ηλικία -0,072 Χρόνια λήψης του πτυχίου 0,059 Επάρκεια γνώσεων -0,043 Εργασιακή κατάσταση 0,018 Σειρά προτίμησης στο Μηχανογραφικό 0,017
9
Συμπεράσματα Από τον παραπάνω πίνακα προκύπτει ότι δεν υπάρχει γραμμική συσχέτιση ανάμεσα στην απόκτηση επιπλέον προσόντων με όλους τους παράγοντες που ελέγχθηκαν .
10
Παρατηρήσεις Το δείγμα ήταν μικρό (54 άτομα) και μη αντιπροσωπευτικό της κατάστασης που επικρατεί στη χώρα μας. Δεν αποτυπώνεται η ανεργία και η ετεροαπασχόληση. Η πλειοψηφία του δείγματος ήταν μόνιμοι εκπαιδευτικοί του Δημοσίου που κάνουν σχετική δουλειά με το πρώτο τους πτυχίο. Δημόσιο Ιδιωτικός Τομέας Άνεργοι 72% 17% 11%
12
Pearson correlation coefficient
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.