Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
Δημοσίευσεבַּעַל־זְבוּל Λύτρας Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο Επιμέλεια των φορέων του έργου: “Irish Rural Link – National University of Ireland Maynooth- CDI – EEO GROUP SA- IHF asbl – IDP - Internet Web Solutions SL”
2
Που αποσκοπεί η παρουσίαση
Ηλεκτρονικό εμπόριο Γενική επισκόπηση Αριθμός διαφανειών 18 διαφάνειες στο σύνολο Διάρκεια παρουσίασης 15 λεπτά (μη συμπεριλαμβανομένης της ανάγνωσης του περιεχομένου των συνδέσμων που παρατίθενται στις διαφάνειες) Που αποσκοπεί η παρουσίαση Βλ. σκοπό ενότητας και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα στις επόμενες διαφάνειες
3
Ηλεκτρονικό εμπόριο Σκοπός ενότητας Η παρούσα ενότητα αποτελεί μία εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τους τύπους του, ενώ παράλληλα προβάλλει ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου
4
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Ηλεκτρονικό εμπόριο Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Στο τέλος της παρούσας ενότητας θα έχετε τη δυνατότητα να: Επιμορφωθείτε σχετικά με: Τους ορισμούς του ηλεκτρονικού εμπορίου, της ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων, της ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων. Τους τύπους του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τις επιχειρηματικές προοπτικές που αναδεικνύονται μέσα από το ηλεκτρονικό εμπόριο
5
Τι είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Ηλεκτρονικό εμπόριο Τι είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο; Το ηλεκτρονικό εμπόριο περιλαμβάνει την αγορά και πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικών μέσων, όπως το διαδίκτυο και άλλα δίκτυα μέσω υπολογιστή. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ευρέως γνωστό ως e-commerce or eCommerce.
6
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ηλεκτρονικό εμπόριο Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μέσο διευκόλυνσης των εμπορικών συναλλαγών ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες όπως είναι η Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Δεδομένων (Electronic Data Interchange (EDI)) και η Ηλεκτρονική Μεταφορά Χρημάτων (Electronic Funds Transfer (EFT)). Τι είναι η ηλεκτρονική Ανταλλαγή Δεδομένων (EDI); Τι είναι το Ηλεκτρονική Μεταφορά Χρημάτων (EFT);
7
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Δεδομένων (EDI): Ηλεκτρονική Μεταφορά Χρημάτων (EFT): EDI είναι η δομημένη αποστολή δεδομένων μεταξύ οργανισμών, μέσω ηλεκτρονικών μέσων. Χρησιμοποιείται για την αποστολή ηλεκτρονικών εγγράφων ή εταιρικών δεδομένων από έναν υπολογιστή σε έναν άλλον. EFT είναι η ηλεκτρονική συνδιαλλαγή ή μεταφορά χρημάτων από ένα λογαριασμό σε έναν άλλον.
8
Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Ηλεκτρονικό εμπόριο Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου Ταχύτερη διαδικασία αγοράς/ πώλησης, όπως επίσης και μεγάλη ευκολία στην εύρεση προϊόντων. Αγορά/πώληση 24/7. Χαμηλά λειτουργικά κόστη και καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών. Ευκολία έναρξης και διαχείρισης μίας επιχείρησης. Δεν υπάρχει ανάγκη ίδρυσης φυσικού καταστήματος και ότι αυτό συνεπάγεται. Οι πελάτες μπορούν εύκολα να διαλέξουν προϊόντα από διαφορετικούς προμηθευτές χωρίς την ανάγκη φυσικής μετακίνησης.
9
Μειονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Ηλεκτρονικό εμπόριο Μειονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου Δεν προσφέρεται εγγύηση ποιότητας προϊόντος. Υπάρχουν πολλοί hackers, για τους οποίους οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι υπηρεσίες, οι πύλες πληρωμής, αποτελούν άμεσο στόχο επίθεσης.
10
Τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου
Ηλεκτρονικό εμπόριο Τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου B2B (Business-to-Business) από την επιχείρηση στην επιχείρηση B2C (Business-to-Consumer) από την επιχείρηση στον πελάτη C2B (Consumer-to-Business) από τον πελάτη στην επιχείρηση C2C (Consumer-to-Consumer) από τον πελάτη στον πελάτη
11
1) BUSINESS TO BUSINESS (B2B)
Ηλεκτρονικό εμπόριο 1) BUSINESS TO BUSINESS (B2B) Μπορεί να είναι ανοιχτό σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη ή σε περιορισμένους, προκαθορισμένους και προαπαιτούμενους αποδέκτες (ιδιωτική ηλεκτρονική αγορά). Οι εταιρείες που συνεργάζονται μεταξύ τους, όπως οι κατασκευαστικές εταιρίες που πωλούν σε διανομείς και οι χονδρέμποροι που πωλούν σε εταιρίες λιανικής πώλησης.
12
2) BUSINESS TO CONSUMER (B2C)
Ηλεκτρονικό εμπόριο 2) BUSINESS TO CONSUMER (B2C) Οι επιχειρήσεις που απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό, συνήθως μέσω καταλόγων που χρησιμοποιούν λογισμικό καλαθιού αγορών. Παρέχει απευθείας διαδικτυακή πώληση. Σε περίπτωση πώλησης αγαθών και υπηρεσιών σε πελάτες όταν δεν υπάρχει δυνατότητα απευθείας διάθεσής τους από την ιστοσελίδα του προμηθευτή.
13
3) CONSUMER TO BUSINESS (C2B)
Ηλεκτρονικό εμπόριο 3) CONSUMER TO BUSINESS (C2B) Ένας πελάτης δημοσιεύει το project του, παραθέτοντας έναν ενδεικτικό προϋπολογισμό και οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις ανταποκρίνονται εντός λίγων ωρών, δίνοντας την προσφορά τους διαδικτυακά, για την ανάληψη του συγκεκριμένου project. Ο πελάτης ανταποκρίνεται στις προσφορές επιλέγοντας την εταιρία με την οποία επιθυμεί εντέλει να συνεργαστεί. Η C2B ενδυναμώνει παγκοσμίως το καταναλωτικό κοινό, δίνοντάς του το πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη ανάλογων συνδιαλλαγών.
14
4)CONSUMER TO CONSUMER (C2C)
Ηλεκτρονικό εμπόριο 4)CONSUMER TO CONSUMER (C2C) Διευκολύνει τη διαδικτυακή συνδιαλλαγή αγαθών ή υπηρεσιών μεταξύ των ανθρώπων. Παρόλο που δεν υπάρχει ορατός ενδιάμεσος εμπλεκόμενος μεταξύ των δύο μερών της συνδιαλλαγής, τα δύο μέρη έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν τη συνδιαλλαγή τους μόνο μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών, ανάλογης με αυτή του ebay.
15
Οι επιχειρηματικές ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό εμπόριο Οι επιχειρηματικές ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο Νέα προϊόντα και υπηρεσίες Οι ηλεκτρονικές τεχνολογίες προσφέρουν εμφανώς μεγάλη ευελιξία και ανεπτυγμένες υπηρεσίες που εκτιμώνται από τους πελάτες. Σε πολλές περιπτώσεις, η πληροφόρηση και η γνώση γίνονται τα νέα προϊόντα ή υπηρεσίες του μέλλοντος. Οι εταιρίες έχουν επίσης τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν νέα υλικά, τεχνολογίες ή τεχνικές και ενδεχομένως να επενδύσουν σε νέες αγορές που δεν αποτελούσαν πρωτίστως αντικείμενο δραστηριοτήτων τους. Η δυνατότητα ανάπτυξης εταιρικών συνεργειών καθίσταται περισσότερο εφικτή μέσω των ηλεκτρονικών τεχνολογιών, οι οποίες παρέχουν στις επιχειρήσεις νέες ευκαιρίες αλλά και δυνατότητα δραστηριοποίησής τους σε δυνητικούς τομείς ανάπτυξης.
16
Ηλεκτρονικό εμπόριο Οι επιχειρηματικές ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Νέα προϊόντα και υπηρεσίες Για την είσοδο σε μία νέα αγορά, μία επιχείρηση οφείλει να εξετάσει τα 10 παρακάτω σημεία: 1. Να εξετάσει τη γλώσσα της χώρας, εξασφαλίζοντας ότι η πλοήγηση και οι σημαντικές πληροφορίες μεταφράζονται κατά τρόπο που να ταιριάζουν σε αυτήν. 2. Να προετοιμάσει διαδικτυακές λέξεις κλειδιά και να βρει μηχανές αναζήτησης τα οποία να ανταποκρίνονται στη χρησιμοποιούμενη γλώσσα. 3. Να μεταφράσει, όπου απαιτείται, ενημερωτικό υλικό και οδηγίες χρήσης για το προϊόν/ υπηρεσία στη γλώσσα αυτή. 4. Να διευθετήσει ζητήματα που σχετίζονται με προϊόντα που προαπαιτούν ειδική έγκριση- εξουσιοδότηση από τη χώρα προέλευσής τους. 5. Να διευθετήσει φορολογικά θέματα (ΦΠΑ). 6. Να καθιερώσει μία πολιτική μετά την πώληση (after sales) ή υπηρεσία επισκευής, η οποία θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας αγοράς. 7. Να δημιουργήσει έναν αριθμό χωρίς χρέωση, ο οποίος θα απευθύνεται είτε στην ίδια την επιχείρηση είτε σε ένα υποκατάστημα ή μια συνεργαζόμενη επιχείρηση πλησίον της. 8. Να προωθήσει την ιστοσελίδα της στη νέα αγορά, χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες στρατηγικές προώθησης, όπως , εφημερίδες, παραπομπές σε συνδέσμους της ιστοσελίδας της μέσω τοπικών διαδικτυακών υπηρεσιών και portals, περιοδικά, τηλεόραση/ ράδιο κ.ο.κ., 9. Να προσδιορίσει τα νομικά ζητήματα που χρειάζεται να ληφθούν υπόψη. 10. Να καθορίσει το νόμισμα με το οποίο θα πραγματοποιούνται οι συναλλαγές της.
17
Πνευματικά και ανθρώπινα δικαιώματα
Ηλεκτρονικό εμπόριο Πνευματικά και ανθρώπινα δικαιώματα Οι τεχνολογίες διαδικτυακών υπηρεσιών και ηλεκτρονικής ταχυδρόμησης ( ) υποστηρίζουν τα συστήματα που σχετίζονται με την επιχείρηση, την προμήθεια, την παραγωγή, τη διαχείριση, την αποθήκευση, την πληρωμή, την παράδοση, την υποστήριξη και την ανατροφοδότηση. Όλα αυτά μαζί παρέχουν ένα νέο πλαίσιο ευκαιριών για την επιχείρηση, δίδοντάς της τη δυνατότητα να αντλήσει, να αναζητήσει και να μοχλεύσει από τους πελάτες και τις συνδιαλλαγές με αυτούς, την πληροφόρηση σε τέτοιο βαθμό, ώστε η εκθετική ανάπτυξη του πνευματικού κεφαλαίου να αναδύεται ως σημαντικό επιχειρηματικό όφελος και αιτία αύξησης του ισολογισμού της.
18
Ευχαριστoύμε για την προσοχή σας
Τέλος ενότητας Ευχαριστoύμε για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.