Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἈπολλώς Βιλαέτης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Εισηγητής : Καρανάσιος Νικόλαος Σπουδαστής: Καϊμακτσής Εμμανουήλ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑ Εισηγητής : Καρανάσιος Νικόλαος Σπουδαστής: Καϊμακτσής Εμμανουήλ
2
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 10΄ 2
3
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Η έννοια του τουρισμού Η τουριστική ζήτηση
Χαρακτηριστικά της τουριστικής ζήτησης Εποχικότητα (χρονική διάρκεια για τουρισμό) Ημεδαπή, αλλοδαπή (τοπικός – εξωτερικός τουρισμός) Μέσος χρόνος παραμονής (5-10 ημέρες) Κατανομή διανυκτερεύσεων (σε διάφορα καταλύματα) Οι προτιμήσεις των τουριστών (hotel, pension, camping)
4
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Α) Από άποψη γεωγραφικού περιβάλλοντος Εσωτερικός τουρισμός Εξωτερικός τουρισμός Β) Από άποψη μεγέθους τουριστικού πλήθους Ατομικός ή μεμονωμένος τουρισμός Ομαδικός ή μαζικός τουρισμός Γ) Από άποψη εποχής Συνεχής ή ετήσιος τουρισμός Εποχιακός τουρισμός (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)
5
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) Δ) Από άποψη συχνότητας τουριστικού ρεύματος 1. Περίοδος αιχμής 2. Χαμηλή περίοδος ή εκτός αιχμής Ε) Από άποψη χρήσης μεταφορικών μέσων 1. Τουρισμός με αυτοκίνητο 2. Τουρισμός με τραίνο 3. Ποδηλατικός τουρισμός 4. Περιπατητικός τουρισμός
6
ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Η ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥ ΣΚΟΠΟΥ
ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Η ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥ ΣΚΟΠΟΥ Ψυχαγωγικός τουρισμός ή αναψυχής Φυσιολατρικός τουρισμός Μορφωτικός τουρισμός Καλλιτεχνικός τουρισμός Θρησκευτικός τουρισμός Αθλητικός τουρισμός Επαγγελματικός τουρισμός Τουρισμός για λόγους υγείας Συνεδριακός τουρισμός Οικοτουρισμός Αγροτουριστικός τουρισμός Πολιτιστικός τουρισμός Θαλάσσιος τουρισμός Τουρισμός του βουνού
7
ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
8
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
9
Τα κυριοτερα αξιοθεατα του Βολου
Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου Κέντρο Τέχνης «Τζόρτζιο ντε Κίρικο» Ναός Αγίας Τριάδας Μουσείο Βιομηχανικής Ιστορίας Μητροπολιτικός Ναός Αγίου Νικολάου Σπίτι με το Τριαντάφυλλο Λαογραφικό Κέντρο Κίτσου Μακρή Εντομολογικό Μουσείο Βόλου Τυπογραφικό Μουσείο Εφημερίδας «Θεσσαλία» Αρχαία πόλη Δημητριάδας Κάστρο Βόλου Σιδηροδρομικό Μουσείο Θεσσαλίας Ναός Γέννησης Θεοτόκου (Παναγία Τρύπα, Γορίτσα) Πάρκο Αναύρου, απέναντι από το Μουσείο, με αντιπροσωπευτικά δείγματα μοντέρνας γλυπτικής Τσιπουράδικα σε απόμερους δρόμους της πόλης, αλλά και στα προσφυγικά της Νέας Ιωνίας
11
Τουριςτικα αξιοθεατα και υποδομες του Νομου Μαγνηςιας
Πήλιο Χιονοδρομικό κέντρο Σποράδες Σκιάθος Αλόννησος Σκόπελος
12
ΜΗΛΙΝΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
14
Αξιοθεατα Οικισμός Αγίου Ανδρέα, περίπου 2 χλμ. από το χωριό, ανακαλύφθηκαν ερείπια της αρχαίας Ολιζώνος Μοναστήρι των Αγίων Σαράντα στο νησί Αλατάς Μοναστήρι της Ζωοδόχου Πηγής, χτισμένο το 17ο αιώνα, στο μικρό νησάκι της Πρασούδας Ναΐσκος Αγίου Αθανασίου, όπου έχει ανασκαφεί παλαιοχριστιανική βασιλική με ψηφιδωτά δάπεδα Εκκλησάκι Αγίας Μαρίνας, που εικάζεται ότι υπήρξε ιερό της Νύμφης Θέτιδας Τζάστενη, περιοχή μοναδικής ομορφιάς, με γραφικό παραλιακό οικισμό Νησάκι Αλατάς, με όμορφες ακρογιαλιές και τη μονή των Αγίων Σαράντα, απέναντι από τις ακτές της Μηλίνας Νησάκι Πρασούδα, με τη μονή της Ζωοδόχου Πηγής
16
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)
Το επιχειρηματικό ή επιχειρησιακό σχέδιο είναι αναγκαίο όχι μόνο για τον σχεδιασμό της επιχείρησης αλλά και για την λειτουργία της. Το επιχειρηματικό ή επιχειρησιακό σχέδιο (Business Plan) είναι ένα βασικό εργαλείο για κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα σε κάθε φάση της εξέλιξής της (από την εκκίνησή της και μέχρι το τέλος της δραστηριότητας της επιχείρησης).
17
ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ:
ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ: περιγράφει την ετήσια επιχειρησιακή δράση της εταιρίας, εντοπίζει το μέγεθος της απαιτούμενης χρηματοδότησης, καθώς και της πιθανής εξωτερικής επένδυσης, διευκολύνει τους εξωτερικούς επενδυτές να εκτιμήσουν το μέγεθος του εγχειρήματος, βοηθάει στον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό της συνολικής στρατηγικής της επιχείρησης και των επιμέρους στρατηγικών αποφάσεων, βελτιώνει τη διοικητική ικανότητα του επικεφαλής της επιχείρησης.
18
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
εξώφυλλο (τίτλος, επωνυμία επιχείρησης, ημερομηνία, όνομα συντάκτη/συντακτών, ιδιότητά του/ς, τηλέφωνα επικοινωνίας, βαθμός εχεμύθειας) περίληψη του όλου κειμένου ευρετήριο εισαγωγή υποδομή της πρότασης (ιστορική ανάδρομη) ιστορία του οργανισμού περιγραφή της επιχείρησης και του προϊόντος ή της υπηρεσίας περιγραφή της αγοράς (μέγεθος, ανάπτυξη, πελάτες, ανταγωνιστές, πρώτες ύλες, μέθοδοι και τεχνολογία κατασκευής, πωλήσεις και διανομή, κ.λπ.) εμπορική παρουσίαση (εμπορικές προβλέψεις και υποθέσεις, τζίρος, μικτό κέρδος, γενικά έξοδα, κέρδη μετά τους φόρους, ισολογισμοί, πρόβλεψη χρηματορρροής) παρουσίαση της διοίκησης (οργανόγραμμα επιχείρησης, βιογραφικά στελεχιακού δυναμικού) παρουσίαση της πρότασης ανάλυση S.W.O.T. παρουσίαση του στρατηγικού σχεδιασμού αναφορά ρίσκων και κινδύνων, καθώς και τρόποι αντιμετώπισής τους παραρτήματα.
19
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΜΗΛΙΝΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΞΕΝΩΝΑΣ «ΟΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΜΗΛΙΝΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ – ΜΕΤΟΧΩΝ: ΚΑΙΜΑΚΤΣΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ – ΒΑΙΡΑΜΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
20
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Α. Ταυτότητα της Επιχείρησης Νομική μορφή Είδος δραστηριότητας Προσφερόμενα Προϊόντα / Υπηρεσίες Λόγος σύνταξης του επιχειρηματικού σχεδίου 12μηνη ή εποχιακή λειτουργία Πληροφορίες για τον κλάδο στον οποίο εντάσσεται η επιχείρησή μας από εξωτερικές πηγές
21
Αναλυςη SWOT της επιχειρηςης «ΟΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ»
21
22
22
23
ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ - ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Σύμφωνα με έρευνα σε μηχανικούς αλλά και ομοειδείς επιχειρήσεις, το συνολικό κόστος της προτεινόμενης επένδυσης ανέρχεται σε περίπου, και το οποίο αναλύεται, κτιριακά και εξοπλισμός , αρχικά έξοδα ίδρυσης κ.λ.π ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Η χρηματοδότηση θα γίνει από πρόγραμμα, από ίδια κεφάλαια και από τραπεζικό δανεισμό. Τα αντίστοιχα ποσοστά θα είναι 50% ( €), 20% ( €) και 30% ( €)
24
ΕΣΟΔΑ – ΕΞΟΔΑ (κόστος πωληθέντων)
25
ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
26
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ
27
ΕΠΙΛΟΓΟΣ Ο τουρισμός είναι σήμερα η πρώτη οικονομική δραστηριότητα παγκοσμίως με συνεχή ανάπτυξη και μεγέθυνση σε όλες τις χώρες του κόσμου . Υπάρχει μία διαρκής μεγέθυνση των οικονομικών του τουρισμού και αυτό δημιουργεί ευνοϊκές προϋποθέσεις για επενδυτική δραστηριότητα. Ο Νομός Μαγνησίας, ο ομφαλός της Ελλάδος, με το πασίγνωστο διεθνώς βουνό των Κενταύρων, το Πήλιο, με απαράμιλλες παραλίες αλλά και ομορφιές όλο τον χρόνο είναι ένας ιδανικός προορισμός για όλες τις κατηγορίες τουριστών. (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)
28
Επιλογος (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) Πριν την έναρξη οποιασδήποτε επιχειρηματικής προσπάθειας , για υπάρχουσα επιχείρηση (επέκταση, εκσυγχρονισμός, συνεργασία, κ.λ.π.) ή νέας επιχείρησης, το επιχειρηματικό σχέδιο είναι απαραίτητο εργαλείο στα χέρια της επιχειρηματικής ομάδας. Το αναπτυξιακό εργαλείο που λέγεται επιχειρηματικό σχέδιο μας δίνει τη δυνατότητα να εξετάσουμε εάν στην Μηλίνα Πηλίου, ένα πανέμορφο παραλιακό χωριό του βουνού των Κενταύρων, μπορεί να δημιουργηθεί μία νέα τουριστική μονάδα. Τα οικονομικά στοιχεία που αναλύθηκαν ανωτέρω, δείχνουν ότι εάν εφαρμοσθεί το ανωτέρω επιχειρηματικό σχέδιο, η επιχείρηση αυτή μπορεί να είναι κερδοφόρα και να υλοποιηθεί επιτυχώς η προτεινόμενη επιχειρηματική ιδέα.
29
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ?!?!?!? 22
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.